Novice za kategorijo ‘Bootcamp’

/22. februar   Koliko šteje moja beseda, kaj je čigavo in kdo je zares glavni? Upravljanje s človeškimi viri se sliši kot zadeva, s katero se ukvarjajo le ”dinozavrske” korporacije. Temu seveda ni tako, saj so ravno v startup podjetjih za realizacijo ideje najpomembnejši ljudje, do zmagovalne startup ekipe pa lahko pridemo le z jasno komunikacijo in jasno opredeljenimi nalogami, vlogami ter pričakovanji! S temi besedami je doktorica psihologije in direktorica podjetja HRM Maja Fesel Kamenik na predavanju ‘Sestavljanje in upravljanje timov’ udeležence zimskega bootcampa, ki so lani jeseni prejeli investicijo SK75 Slovenskega podjetniškega sklada, pospremila na pot harmoničnega dela in ustvarjanja s prvimi sodelavci ter optimalnega procesa usklajevanja rasti ekipe. > Več
/7. december   Slovenska zmaga na TechCrunch Disrupt Hackathonu v Londonu! Ekipa slovensko angleškega start-upa Drugi vid oz. EqualEyes je včeraj zopet zmagala na 24-urnem programerskem maratonu, tokrat na eni največjih tehnoloških konferenc TechCrunch Disrupt London 2015! Po letošnjem Droidcon Hackathonu konec letošnjega oktobra, kjer je zmagala z zabavno aplikacijo za Googlove pametne ure, so včeraj žirijo Disrupt Hackathona prepričali z aplikacijo oz. rešitvijo FreeMe za pomoč žrtvam trgovine z belim blagom. Tokratna zmaga se podjetju že obrestuje, zato zaradi povečanega obsega dela aktivno iščejo nove kadre na področju spletnih in mobilnih tehnologij. Oglasite se jim na luka@equaleyes.com. > Več
/3. december   Ne ustrašite se kriz in pazite na denar! To sta ključna nasveta prejemnikom SK75 ob zaključku ”bootcampa” Pomladna generacija prejemnikov investicije SK75 je prejšnji teden z Mattom Mayfieldom iz CEED Slovenija in nasveti za uspešno globalno prodajo zaključila pospeševalniški program Start:up Geek House. Ta je obsegal deset izobraževalnih modulov, ki pokrivajo vse ključne procese pri start-upih v razvojni fazi iskanja ”product-market-fit-a”. Ravno ta je namreč ena najzahtevnejših, z eno ali dvema krizama, ki sta povsem pričakovani. Zato – če še ne ustvarjate prihodkov, če denar na računu kopni, na obzorju pa ni nove investicije, močno pazite na vsak evro, ki ga porabite. In bodite zelo pozorni, kaj na trgu deluje in kaj ne. Če nekaj ne deluje, prenehajte za to zapravljati denar, inovirajte in poizkusite nekaj novega. > Več
/10. februar   Investicije poslovnih angelov – kakšne iščejo in kaj pričakujejo? Investitorji želijo s svojimi naložbami multiplicirati tisto, za kar ste že sami ugotovili, da deluje, ne pa financirati iskanje odgovorov na vaša vprašanja. Za poslovnega angela je poleg ideje pomemben predvsem podjetnik – njegova znanja, izkušnje, socialna mreža ter možnost doseganja sinergičnih učinkov, sta bili ključni sporočii 10. modula pospeševalnika Start:up Geek House, ki smo ga organizirali in izvedli v sodelovanju s Klubom poslovnih angelov Slovenije. > Več
/4. februar   ABC financ za startupe: poskrbite za denarni tok in administrativno urejeno poslovanje! Brez profesionalnega vodenja financ in administrativno urejenega poslovanja je praktično nemogoče izgraditi dolgoročno uspešno podjetje. Vse poslovne odločitve se odražajo tudi na bančnem računu podjetja, daleč najpomembnejša naloga za direktorje startupov pa je zagotavljanje pozitivnega denarnega toka. Kako se vsega tega lotiti, je udeležencem 'bootcampa' Start:up Geek House predstavila Barbara S. Podlesnik, strokovnjakinja za ekonomiko in finančno poslovanje. > Več
/2. februar   ‘Top 10’ nasvetov za vstop na tuje trge Izberite trg, ki ga želite napasti, rezervirajte prenočišče in letalsko karto ter vstopnico za lokalni dogodek ali konferenco. Navežite čim več stikov in se pogovarjajte s čim več ljudmi. Vrzite stran vsa reklamna gradiva in se obnašajte kot novinar. Lokalne partnerje izbirajte glede na to, koliko vrat vam lahko odprejo, je udeležence 8. modula pospeševalnika Start:up Geek House skozi deset ključnih nasvetov za prodor na tuje na trge navduševal izkušen mentor za prodajo in marketing Matt Mayfield iz združenja CEED. > Več
/25. januar   Startupi, prodaja je obrt. Vaš CRM je lahko excel, vaš končni cilj pa je dobiček! Prodaja je obrt z določenimi ključnimi aktivnostmi in statistiko. Za startupe, ki nagovarjajo B2B kupce, je pomembno, da se prodaje lotijo osebno in v tem procesu skušajo priti do odločevalcev. Končni cilj pa je priti do sistemiziranega in optimiziranega prodajnega procesa, začeti čimprej ustvarjati prihodke in pokrivati stroške poslovanja, je udeležence 7. modula pospeševalnika Start:up Geek House iz prve roke opozoril startup mentor Darko Butina. > Več
/19. januar   Kanvas namesto poslovnega načrta in o tem, kako izgraditi uspešen poslovni model? Skozi proces učinkovitega oblikovanja poslovnega modela po ‘Business Model Generation’ metodi je udeležence 7. izobraževalnega modula pospeševalnika Start:up Geek House popeljal mentor vitkega podjetništva Urban Lapajne. Predstavil jim je gradnike, izzive in nasvete pri razvoju poslovnega modela in in prevetril kanvase, v katere so člani pospeševalnika zapisali svojo strategijo poslovanja. > Več
> Vse novice