Letošnji sejem MOS v Celju ponuja priložnost za predstavitev izdelkov in storitev tudi trem inkubiranim zagonskim podjetjem Tovarne podjemov, podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru. Mladi start-upi se bodo tako še do nedelje v družbi več kot 800 neposrednih in več kot 1400 zastopanih razstavljavcev predstavili več kot 120.000 obiskovalcem letošnjega sejma.
Za podjetje Kokica je predstavitev njihove Pokice to prva sejemska izkušnja sploh, brata Bojan in Aleš Kujavec sta svoje izdelke Organics Nutrients že predstavila sejemski in festivalski publiki v drugih slovenskih krajih, podjetje Eforma pa obiskovalcem predstavlja svojo platformo Mojmojster, ki investitorjem omogoča, da z nekaj kliki najdejo primernega izvajalca za gradbeni ali obrtniški projekt.
"Ljudem želimo približati koristne insekte in pridelavo gnojila iz njihovih iztrebkov, tega namreč ne poznajo," je dejal Aleš Kujavec, polovica dua Organics Nitrients. In priznal, da je pravzaprav sejem v Celju prinesel tudi bridko spoznanje, kako neznano je njuno podjetje širši javnosti. Sta pa brata Kujavec z udeležbo zelo zadovoljna: "Sejem je je izjemno obiskan, prednost za nas je, da se naučimo komunicirati z ljudmi, da se naučimo prodaje, to se nam zdi bistvenega pomena."
"Prva izkušnja je pozitivna, presenčeni smo, koliko ljudi nas pozna," pa je svojo prvo sejemsko izkušnjo strnil Uroš Požgan iz Kokice in dodal: "Velika prednost je, da smo v obrtniški 'ulici', kamor pridejo vsi mladi spoznati podjetniške poklice in smeri." Kar tri novosti je Kokica pripravila za tokratno sejemsko predstavitev, poleg degustacijskega pakiranja in kokic, ki si jih ljudje lahko spečejo sami, še svojevrstno skladišče za embalažo, ki hkrati službi tudi kot fotozid.
Za podjetje Kokica je predstavitev njihove Pokice to prva sejemska izkušnja sploh, brata Bojan in Aleš Kujavec sta svoje izdelke Organics Nutrients že predstavila sejemski in festivalski publiki v drugih slovenskih krajih, podjetje Eforma pa obiskovalcem predstavlja svojo platformo Mojmojster, ki investitorjem omogoča, da z nekaj kliki najdejo primernega izvajalca za gradbeni ali obrtniški projekt.
"Ljudem želimo približati koristne insekte in pridelavo gnojila iz njihovih iztrebkov, tega namreč ne poznajo," je dejal Aleš Kujavec, polovica dua Organics Nitrients. In priznal, da je pravzaprav sejem v Celju prinesel tudi bridko spoznanje, kako neznano je njuno podjetje širši javnosti. Sta pa brata Kujavec z udeležbo zelo zadovoljna: "Sejem je je izjemno obiskan, prednost za nas je, da se naučimo komunicirati z ljudmi, da se naučimo prodaje, to se nam zdi bistvenega pomena."
"Prva izkušnja je pozitivna, presenčeni smo, koliko ljudi nas pozna," pa je svojo prvo sejemsko izkušnjo strnil Uroš Požgan iz Kokice in dodal: "Velika prednost je, da smo v obrtniški 'ulici', kamor pridejo vsi mladi spoznati podjetniške poklice in smeri." Kar tri novosti je Kokica pripravila za tokratno sejemsko predstavitev, poleg degustacijskega pakiranja in kokic, ki si jih ljudje lahko spečejo sami, še svojevrstno skladišče za embalažo, ki hkrati službi tudi kot fotozid.
Značke
MOS 2018
Sejem
Kokica
Organics Nutrients
Mojmojster