Ekipa podjetja Next, ki s svojo storitvijo Beeping ureja trg čistilnih storitev, je svojo ponudbo razširila še v segment poslovnih prostorov. Storitev Beeping Business je primerna predvsem za mikro in mala podjetja, z njo pa se je ekipa odzvala na potrebe trga, ki povprašuje po zanesljivih rešitvah za čiščenje pisarn.
Beeping je sicer na področju čiščenja gospodinjstev od pričetka ponovnega poslovanja po zaprtju zaradi koronakrize do danes več kot podvojil število naročil. "Ustvarili smo nove pakete, s katerimi strankam omogočamo nižjo ceno, našim beeperjem pa višji zaslužek," pravi soustanovitelj in direktor podjetja Jan Dobrilovič.
Poleg številnih strank, ki so Beepingu v minulih štirih letih zaupale svoje domove, je ekipa v tem času pridobila tudi kar nekaj strank podjetij, ki so Beepingovim čistilcem zaupala skrb za svoje poslovne prostore. "Med njimi so tudi startup podjetja, ki najbolj cenijo fleksibilnost, varnost in kvaliteto ter to, da jim ni potrebno upravljati s čiščenjem," še pravi Jan.
"Največjo rast beležimo na hrvaškem trgu, povečali smo tudi jedrno ekipo, velike premike delamo na področju razvoja, ..." pravi Jan, ki že napoveduje tudi širitev na enega izmed večjih evropskih trgov, a več podrobnosti za zdaj še ne želi izdati. Bodo pa znane v prihodnjih mesecih.
Next je sicer tudi prejemnik konvertibilnega posojila SK75 in tako portfeljsko podjetje Slovenskega podjetniškega sklada, leta 2018 pa je Beeping prejel tudi nagrado Slovenski start:up leta.
###
Vsebinsko podporo za prejemnike finančnih produktov P2, SK75 ali SI-SK po shemi "de minimis" sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa Vsebinska podpora prejemnikov sredstev (MSP) v obdobju od 2018 do 2023 v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020.