S pitching tekmovanjem Podim Challenge smo tudi letos sklenili uradni del konference Podim in se veselili zmage slovenskega start-upa Homey iz Inkubatorja savinjske regije oz. skupnosti Start:up Celje! Kot glavno nagrado je ekipa Homey prejela 10.000 EUR vreden ”all-inclusive” mreženjski program v Silicijevi dolini. Programski del potovanja v Silicijevo dolino je tudi letos zagotovil ABC pospeševalnik, letalske vstopnice krijemo organizatorji Podim Challenge, Nova KBM pa je za ekipo Homey zagotovila 1.000 EUR žepnine.
Zelo pomemben del investicijskega dogajanja na PODIM-u je tudi PODIM Challenge pitching tekmovanje na glavnem konferenčnem odru, ki zmagovalni start-up ekipi zagotovi enotedenski all-inclusive mreženjskimi programi z investitorji v San Jose-ju, Silicon Valley, v skupni vrednosti 10.000 ERU.
Pet finalistov in zmagovalec Homey
Letos se je med vsemi petimi finalisti – hrvaško ekipo BeeRent, avstrijsko ekipo Unispotter in slovenskimi ekipami Homey, Inovice Exchange in Fastcast, zmago slavil start-up Homey iz Slovenije. Podjetje razvija inovativno mobilno aplikacijo Homey, ki družine na zabaven način pritegne k opravljanju hišnih opravil. Otroke motivira k sodelovanju, staršem pa omogoča enostavno nagrajevanje in podeljevanje žepnine.
Povezava z bankami in varčevalni cilji
Kot je za STA povedala soustanoviteljica podjetja Homey, odgovorna za trženje in rast v podjetju, Sanja Zepan, so junija lani v podjetju omogočili tudi povezavo z bankami in nastavitev varčevalnih ciljev. Aplikacija tako staršem omogoča, da nastavijo odgovornosti in opravila za otroke ter žepnino in otrokove varčevalne cilje. Ko otroci zaslužijo denar, ga lahko starši nakažejo neposredno na otrokov varčevalni ali transakcijski račun, saj je aplikacija povezana z bančnimi računi družinskih članov. S tem spodbujajo varčevanje in učijo otroke odgovornega ravnanja z denarjem in osnove delovanja banke, je pojasnila Zepanova.
Glavni trg - ZDA
Aplikacija je razširjena predvsem v ZDA, pred pa je bila celo uvrščena na naslovnico Applove trgovine z aplikacijami App Store. Zmaga na Podim Challenge in s tem nagrada je po besedah Zepanove prišla v pravem času. "Eden od naših ciljev je sklepanje partnerstev z bankami, hranilnicami in ostalimi morebitnimi poslovnimi partnerji. Veselimo se, da jih bomo spoznali čim več. V zadnjih dveh mesecih smo dosegli tudi precej prodajnih mejnikov, zato se veselimo tudi, da bomo lahko te uspehe delili s potencialnimi investitorji," je za STA še povedala Sanja Zepan.
Značke
Homey
Podim Challenge