Prosimo vas za sodelovanje v raziskavi Slovenski start-up monitor 2015, s katero nam boste pomagali razumeti vaše dejanske potrebe, omogočili nam boste pridobitev empriričnih podatkov o tem, kako pomembni ste za ekonomski razvoj Slovenije in kako se lahko slovenski javni in zasebni start-up ekosistem še izboljša, nadgradi oz. še naprej zagotavlja podporne programe za mlada inovativna podjetja.
Slovenija bo letos prvič izvedla obsežno raziskavo, za katero je resnično zelo pomembno, da dobimo vaše odgovore in mnenja, zato smo v Iniciativi Start:up Slovenija aktivno podprli promocijo raziskave.
Vaše cenjene odgovore izvajalci raziskave pričakujejo do petka, 4. decembra 2015. Med vsemi sodelujočimi bomo izžrebali deset prejemnikov vstopnice za konferenco PODIM in deset izvodov knjige "Startup branding funnel”.
Raziskavo izvaja Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, in sicer v oviru priprave Slovenskega podjetniškega observatorija, ki ga financirata Javna agencija SPIRIT in MGRT.
Hvala vnaprej za vaše sodelovanje in odziv!
Raziskava letos prvič
Slovenija bo letos prvič izvedla obsežno raziskavo, za katero je resnično zelo pomembno, da dobimo vaše odgovore in mnenja, zato smo v Iniciativi Start:up Slovenija aktivno podprli promocijo raziskave. Osnova za nadgradnjo podpornih programov
Slovenski start-up monitor 2015 bo namreč poleg drugih virov služil kot pomembna osnova za nadgradnjo programov, kot so tekmovanje za start-up leta z zagonskimi subvencijami P2, financiranje z javnimi lastniškimi investicijami kot so SK50 oz. SK75 in SK200, coworking prostori, zasebnimi pospeševalniki, podjetniški inkubatorji in parki ter številni izobraževalni, investicijski in drugi dogodki (start-up vikendi, investicijske konference …), kjer lahko srečate investitorje, poslovne partnerje, bodoče sodelavce …Anketa rešena v 10 minutah
Anketa, ki jo najdete na spletni povezavi https://www.1ka.si/a/76977, vam ne bo vzela več kot 10 minut vašega dragocenega časa, njeni rezultati pa so resnično neprecenljivi za razvoj podjetniškega ekosistema.Vaše cenjene odgovore izvajalci raziskave pričakujejo do petka, 4. decembra 2015. Med vsemi sodelujočimi bomo izžrebali deset prejemnikov vstopnice za konferenco PODIM in deset izvodov knjige "Startup branding funnel”.
Raziskavo izvaja Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, in sicer v oviru priprave Slovenskega podjetniškega observatorija, ki ga financirata Javna agencija SPIRIT in MGRT.
Hvala vnaprej za vaše sodelovanje in odziv!
Značke
Slovenski start-up monitor 2015
Anketa
Raziskava