Doctrina zbrala 1.020.000 evrov novega kapitala

Dne 27. januar 2017
 


Doctrina, startup podjetje, ki preoblikuje tradicionalni prenos znanja med farmacevtskimi podjetji in lekarnami, je zbrala 1.020.000 evrov v financiranju serije A. Investicija bo Doctrini omogočila, da izpelje svoje načrte za rast in svojo rešitev pripravi za nove trge. »Navdušeni smo, da smo prejeli nov kapital od naših investitorjev,« pravi Tomaž Erjavec, ustanovitelj in vodilni partner startupa Doctrina. »Naš cilj je Doctrino preobraziti v nepogrešljiv del vsakdana farmacevtov z namenom, da bi optimizirali prenos znanja in varnost pacientov.«


Manjkajoči člen med farmacevtskimi družbami in farmacevti

Doctrina farmacevtom pomaga dostopati do znanja o novih farmacevtskih produktih in drugih strokovnih novostih na eni samostojni platformi. Zaradi količine produktov, ki jih ponuja vsaka lekarna, je nemogoče, da bi zaposleni v lekarnah sledili vsem spremembam in inovacijam. To temelji na dejstvu, da 87 % zdravstvenih delavcev kontakt s farmacevtskim prodajnim zastopnikom prekine v manj kot dveh minutah in da prodajni zastopniki preživijo 50 % svojega delovnega časa v avtomobilih. 


Večji doseg s takojšnjo povratno informacijo

Doctrina je razvila prepoznavno tehnologijo, ki farmacevtskim podjetjem omogoča, da imajo večji doseg, hitrejši prenos znanja s povratnimi informacijami v realnem času, in učinkovitejšo dvosmerno komunikacijo. Metoda, uporabljena za nadaljnje usposabljanje farmacevtov, je bil razvita z najnovejšimi trendi e-učenja in je na voljo v video formatu mikro-učenja. To pomaga farmacevtom in farmacevtskim tehnikom, da na enem mestu dostopajo do znanja o produktih in vseh vsebin, kadarkoli in na katerikoli napravi. 


Načrti za nadaljnji razvoj in širitev

Znaten del investicije bo uporabljen za implementiranje načrtov za rast podjetja, ki so osredotočeni na Poljsko in Veliko Britanijo ter na nekatere manjše trge, osredotočili pa se bodo tudi na nadaljnji razvoj produkta in širitev mednarodne ekipe.

»Našo platformo že uporablja 55.000 farmacevtov iz Poljske, Rusije, Slovenije, Romunije in Hrvaške. Načrt je, da zdaj pripeljemo našo tehnologijo v druge države Evrope in farmacevtskim podjetjem in farmacevtom omogočimo, da povečajo tok učinkovitega prenosa znanja. Prav tako se osredotočamo na iskanje navdušencev za digitalno varstvo, ki bi se pridružili mednarodni ekipi, ki dela na več trgih,« je komentiral Jure Pučko, CEO in ustanovitelj startupa Doctrina. »Naša vizija je, da bi Doctrina bila nepogrešljiv dnevni vir novic o izdelkih in ostalih profesionalnih informacijah.«
 


O Doctrini

Doctrina je spletna platforma, ki farmacevtskim podjetjem omogoča, da dodatno usposabljajo farmacevtske uslužbence skozi spletne seminarje. Obiskom prodajnih zastopnikov pomaga z večjim in hitrejšim dosegom, nižjimi stroški in natančnimi analizami. Platformo dnevno uporablja več kot 55.000 farmacevtov iz Slovenije, Romunije, Poljske, Rusije in Hrvaške.


##ENovice##
Značke
Doctrina Investicija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.