Drugi val koronakrize bo imel na poslovanje ponudnikov storitev najverjetneje enake ali še večje posledice, kot jih je imel prvi val. Tako kaže analiza upada števila povpraševanj oziroma novih projektov na platformi Omisli.si. Krizo naj bi najbolj občutili ponudniki poročnih storitev, nekoliko manj pa ponudniki gradbenih storitev.
Ekipa platforme Omisli.si, ki je tudi prejemnik konvertibilnega posojila SK75 Slovenskega podjetniškega sklada, v svoji analizi že na podlagi prvih gibanj ob vnovični uvedbi omejitvenih ukrepov ugotavlja, da bo verjetno padec zanimanja za poročne storitve v drugem valu enak ali celo višji, medtem ko naj bi bil padec zanimanja za gradnjo in obnovo v drugem valu nižji.
Predvsem običajna sezonska nihanja, ne pa toliko koronakriza, naj bi vplivala na nihanje zanimanja za poslovne storitve (davčno svetovanje, grafično oblikovanje, implementacija GDPR, lektoriranje besedil, oglaševalske storitve pisanje besedil, PR - odnosi z javnostmi, ...).
Prav tako pa je približno enak vpliv prvega in drugega vala koronakrize na področje osebnih storitev, kamor sodijo predvsem čistilne storitve, avtošole, najemi vozil in prostorov, osebno trenerstvo, potovanja, selitve, učenje jezikov, ...).
###
Vsebinsko podporo za prejemnike finančnih produktov P2, SK75 ali SI-SK po shemi "de minimis" sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa Vsebinska podpora prejemnikov sredstev (MSP) v obdobju od 2018 do 2023 v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020.