Hotelske gospodinje iz Slovenije in Hrvaške so se prvič v zgodovini zbrale na dogodku, ustvarjenem posebej zanje. Izobraževalno-družabna Housekeeping Palooza zato predstavlja pravo malo revolucijo na področju izmenjave izkušenj in dvigovanja standarda hotelskega gospodinjstva v celotni regiji. "Več kot ljudem daš, več prejmeš v zameno," se zaveda Mirjana Maraš, glavna sobarica v Lošinj Hotels & Villas.
"Vzpodbujajte učenje. Več kot veste, bolj cenjene se boste počutile," je prepričana Diana Lukić Grandov, v Valamar Rivieri odgovorna za hotelske sobe. Na prvi razpravi so panelisti iskali razloge, zakaj hotelirji blestijo na področju odnosa do gostov, a je pri večini še veliko prostora za izboljšave, ko gre za odnos s svojimi zaposlenimi. Z idejami o tem, kako najbolj motivirati svoje zaposlene, so odprli živahno debato, v katero so se aktivno vključile tudi udeleženke in z veseljem delile svoje izkušnje. Za zaposlene si je potrebno vzeti čas, pa čeprav je to le minuta, ter negovati odnose z njimi, četudi samo s prijazno besedo ali nasmehom. Motivacija, pomoč in vodenje so najmočnejša orodja hotelskih gospodinj, s katerimi lahko ustvarijo ekipo, ki daje odlične rezultate.
Gostjam so na dveh panelih svoja mnenja in izkušnje predali slovenski in hrvaški strokovnjaki s področja hotelirstva.
Pobudnik prvega tovrstnega dogodka je podjetje Flexkeeping, ki je leta 2013 kot startup Facility začelo pisati zgodbo o uspehu. Ekipa Flexkeepinga, ki je svetovni trg osvojilo z aplikacijo za učinkovito upravljanje hotela, je opazila, da za hotelske gospodinje ni prav nikakršnih dogodkov, druženj ali izobraževanj. Zato so zavihali rokave, odločeni, da jim bodo kot prvi ponudili točno tisto, kar želijo: prijetno druženje, mreženje in pridobivanje novega znanja. Domislili so se izvirnega načina, kako vse našteto združiti v dogodek, ki jim bo ostal v spominu. Nastala je Housekeeping Palooza, ki je v čudoviti ambient ljubljanskega Grand Hotela Union povabila hotelske gospodinje iz slovenskih in hrvaških hotelov. Odziv je bil odličen in gostje so kar tri dni uživale v sproščenem okolju, odlični družbi in vrhunski kulinariki.Čeprav hotelirji blestijo pri odnosu do gostov, je še veliko prostora za izboljšave, ko gre za odnos s svojimi zaposlenimi.
"Več kot veste, bolj cenjene se boste počutile"
Zadovoljstvo gostov je najvišja prioriteta vsakega hotela. In čeprav je potrebna celotna ekipa, da hotel ponudi kakovost na vsakem koraku, gostu največ pomeni prav soba. Tam najbolj začuti, da je cenjen. Majhne pozornosti prikličejo udobje in sproščenost: mehke brisače, skrbno postlana postelja, sveže cvetje v vazi, ... Vse to so malenkosti, za katere poskrbijo hotelske gospodinje in njihove sobarice. Ker pa so hotelske gospodinje predane svojemu delu in neprestano iščejo načine, kako ga izboljšati, je imel dogodek tudi izobraževalno noto. Gostjam so na dveh panelih svoja mnenja in izkušnje predali slovenski in hrvaški strokovnjaki s področja hotelirstva."Vzpodbujajte učenje. Več kot veste, bolj cenjene se boste počutile," je prepričana Diana Lukić Grandov, v Valamar Rivieri odgovorna za hotelske sobe. Na prvi razpravi so panelisti iskali razloge, zakaj hotelirji blestijo na področju odnosa do gostov, a je pri večini še veliko prostora za izboljšave, ko gre za odnos s svojimi zaposlenimi. Z idejami o tem, kako najbolj motivirati svoje zaposlene, so odprli živahno debato, v katero so se aktivno vključile tudi udeleženke in z veseljem delile svoje izkušnje. Za zaposlene si je potrebno vzeti čas, pa čeprav je to le minuta, ter negovati odnose z njimi, četudi samo s prijazno besedo ali nasmehom. Motivacija, pomoč in vodenje so najmočnejša orodja hotelskih gospodinj, s katerimi lahko ustvarijo ekipo, ki daje odlične rezultate.
Dogodek pomeni prelomnico v hotelskem gospodinjstvu in je postavil temelje regijskega povezovanja v panogi.
Vodstvo hotela pogosto ne pozna dela sobaric
Tema drugega panela je bil prepad med pomembnostjo in cenjenostjo dela sobaric in hotelskega gospodinjstva nasploh. Barbara Polak Tomšič, menedžerka v družbi Union Hoteli, je opozorila, da vodstvo hotela prepogosto ne pozna realnosti dela sobaric, zato morajo hotelske gospodinje objektivno spremljati njihovo delo in biti njihov glas. "Dekleta, bodite vztrajna in se postavite ena za drugo!" je bila jasna Diana Lukić Grandov.
Luka Berger, direktor podjetja Flexkeeping, ki je Housekeeping Paloozo hotelskim gospodinjam ponudilo z željo, da bi postala vsakoletni praznik njihovega trdega dela, je razpravo zaključil z vzpodbudno mislijo, da imajo hotelske gospodinje v svojih rokah moč, da pri vodstvu hotela spremenijo dojemanje sobaric in pokažejo, koliko je njihovo delo vredno in cenjeno.
Udeleženke so Ljubljano zapustile z neprecenljivimi spomini in novim znanjem.
Udeleženke so Ljubljano zapustile z neprecenljivimi spomini in novim znanjem, s katerim bodo v svoje hotele vnesle svež veter, uvedle nove pristope in zagotovile še višjo kvaliteto tako za goste kot za svoje zaposlene. Dogodek pomeni prelomnico v hotelskem gospodinjstvu in je postavil temelje regijskega povezovanja v panogi, ki bo dvignilo kakovost hotelskih storitev v celotni regiji.