Uresničitev vizije o čezmejnem startup ekosistemu, ki bi se lahko postavil ob bok vodilnim startup ekosistemom na globalni ravni, bo dodaten zagon dobila 23. in 24. junija 2020 na Start:up Alpe-Adria Summitu, dvodnevnem dogodku slovenskih in avstrijskih deležnikov startup ekosistemov.
Dogodek, ki bo v luči trenutnih razmer potekal preko spleta, in sicer z osrednjega prizorišča v Celovcu in še dveh dodatnih prizorišč v Ljubljani in Mariboru, ne bo le okrepil vezi med slovenskim in avstrijskim startup ekosistemom, pač pa bo tudi priložnost za izboljšave in za promocijo skupne vizije na evropskem in globalnem nivoju. V ta namen bo na Start:up Alpe-Adria Summitu predstavljen tudi Alpe-Adria Startup and Scaleup Manifesto.
Komu je dogodek namenjen?
- Deležnikom startup ekosistema, startupom in scaleupom
- predstavnikom podjetij, ki sodelujejo s startupi,
- grozdom in drugim podpornim mrežam,
- pospeševalnikom,
- znanstvenim in tehnološkim parkom, inkubatorjem in coworkingom,
- vladnim in javnim službam, ki podpirajo podjetništvo ter
- predstavnikom univerz in drugih raziskovalno-razvojnih institucij.
Po zaslugi bogatega programa s pogovori, okroglimi mizami in tremi izjemno zanimivimi delavnicami je udeležba na dogodku zanimiva za širok krog udeležencev, predvsem za predstavnike startupov in scaleupov, predstavnike korporacij ter MSP-jev, ki sodelujejo s startupi, predstavnike univerz in raizkovalno-razvojnih institucij, znanstvenih in tehnoloških parkov ter inkubatorjev, vladnih in drugih služb, ki so del podpornega okolja za podjetnike.
Za podjetnike dragocene delavnice izkušenih strokovnjakov
Futurist Francois Marmion bo v svoji delavnici predstavil pomembnost širokega pogleda podjetnikov, ki se morajo zavedati, da bodo največje spremembe za njihov posel v prihodosti prišle iz drugih panog, ne iz njihove lastne panoge. Zato je ključen 360-stopinjski pregled, ki jim bo omogočil prepoznavanje novih poslovnih priložnosti tudi izven lastne panoge.
Robin Wauters, tehnološki navdušenec in ustanovni urednik medija Tech.eu bo s podjetniki delil trike in nasvete, kako povečati svoje možnosti za kar največji medijski izplen njihove podjetniške zgodbe. Zelo konkretno bo svetoval tudi, kako pripraviti komunikacijsko kampanjo, kako predstaviti startup medijem in blogerjem, katera pravila pri tem upoštevati, čemu se izogniti, pa tudi, zakaj je ključno vzpostaviti odnos z novinarji že v začetku podjetniške zgodbe, da bi si kasneje zagotovili poročanje o sebi. Robin bo govorili tudi o ustvarjanju podcastov, udeležence pa bo seznanil tudi z evropskim medijskim prostorom.
Investitor, soustanovitelj in direktor TMRW, največjega coworkinga v južnem Londonu, Francois Mazoudier vas bo popeljal v drobovje sveta tveganega kapitala in z vami delil stvari, o katerih sicer nihče ne govori. Zakaj, če sploh, poseči po tveganem kapitalu, kaj so alternative tveganemu kapitalu, kaj pričakujejo investitorji od podjetij, kako podjetnike izkoristijo namesto da bi jim pomagali, razkril pa bo tudi najpogostejše napake in napačne predstave.
Udeležba na dogodku je brezplačna za vse udeležence, je pa potrebna prijava.