S tremi predstavitvenimi dogodki, ki bodo 4., 5. in 6. septembra 2017 potekali v Ljubljani, Mariboru in Novi Gorici, začenjamo letošnji jesenski krog financiranja start-upov s 75.000 € in 200.000 € semenskega kapitala Slovenskega podjetniškega sklada (SPS). Investicije SK75 in SK200 so enako kot doslej namenjene inovativnim start-up podjetjem s potencialom hitre globalne rasti, spremlja pa jih intenzivna vsebinska podpora v obliki pospeševalniških programov in sodelovanja z izbranimi start-up mentorji iz vrst uveljavljenih podjetnikov in investitorjev. Zadnji rok za prijave v pred-selekcijski postopek letošnjega jesenskega kroga je 11. september. Hkrati pa prvič objavljamo tudi imena vseh podjetij, ki so pred kratkim zaključila procese pridobivanja pomladnih SK75 in SK200 investicij. Družina obstoječih 61 SK start-upov je tako bogatejša za šest SK75 ekip - ASMJ (produkt Moveo), Stork (produkt Baby Stork), Coinhab, Fastcast, Proventus (produkt Tomappo) in E-upravnik, prejemnik letošnje pomladne SK200 investicije pa je podjetje SmartPA, ki je jeseni 2014 pridobilo investicijo SK50, tokrat pa je prepričalo z novim poslovnim modelom in drznim načrtom za mednarodno širitev.
Ugodna in dostopna oblika financiranja
Slovenski start-up leta o pomenu podpornega okolja in investicij SPS
Iščete kapital za pospešeno rast prodaje ali globalno širitev?
Celovite informacije o možnostih financiranja
Nove SK zgodbe potrjujejo osnovni namen financiranja
Šest novih SK75 start-upov iz generacije pomlad 2017
Podjetje ASMJ pod blagovno znamko Moveo razvija aplikacije, ki rešujejo problem pomanjkanje gibanja pri otrocih.
Njihova aktualna mobilna igra s pomočjo navidezne resničnosti motivira otroke, da se začnejo gibati zunaj, da odkrivajo svoje okolje in ob tem spoznavajo različne poučne vsebine. Aplikacijo so razvili v sodelovanju z ugledno ameriško univerzo MIT, v začetku leta so dobili prve uporabnike v Bostonu, septembra pa začnejo s trženjem igre v ameriškem pospeševalniku Propeller.
Podjetje Coinhab je pomladi 2015 uspešno pridobila zagonsko subvencijo P2 in se uvrstilo v finale za nagrado Slovenski start-up leta.
V tem času je ekipa, ki razvija istoimensko platforma za kolektivno gradnjo stanovanjskih objektov, začela ustvarjati prihodke, nastavljenih ima 10 projektov v skupni vrednosti 13,5 milijona evrov, v njeni bazi pa je trenutno 475 iskalcev nepremičnin, ki so prek sistema Coinhab pripravljeni investirati skupno 90 milijonov evrov.
Podjetje E-upravnik pod blagovno znamko ETOS razvija inovativne rešitve za avtonomno upravljanje stavb, stanovanjskih sosesk in mest.
Z uporabo naprednih tehnologij in elektronskim vodenjem virov vzpostavljajo popolno povezavo med uporabniki, softwarskimi rešitvami in pametno opremo. Med aktualne dosežke uvrščajo razvoj in uspešno testiranje zelo kompleksnega produkta, pridobitev podpore SPS (najprej financiranje P2, nato SK75) in ABC pospeševalnika (5. program) ter pogovore za vstop na Avstrijski in Nemški trg.
Podjetje Fastcast je razvilo istoimensko spletno platformo za komercialno filmsko produkcijo, ki je specializirana za optimizacijo odkrivanja in upravljanja talentov ter snemalnih lokacij po vsem svetu.
Zagonska sredstva so najprej zbrali pri zasebnih vlagateljih, kalili so se tudi v 4. programu ABC pospeševalnika, z SK75 investicijo pa bodo financirali marketinške in prodajne aktivnosti v Nemčiji in sosednjih državah. Trenutno imajo na strani talentov več kot 25 tisoč uporabnikov in več kot 150 producentskih hiš oz. agencij v Sloveniji in regiji.
Podjetje Proventus razvija celovitega digitalnega asistenta za vrtnarjenje Posadi.si oz. Tomappo, ki že navdušuje okoli 23.000 uporabnikov v Sloveniji in Italiji.
V prvi vrsti je namenjen amaterskim mlajšim uporabnikom, z veseljem ga uporabljajo tudi starejši, zanimiv pa je tudi za vrtne centre, ker jim omogoča učinkovito prodajno promocijo. Leta 2014 se je ekipa urila v pospeševalniku TechPeaks, trentno pa se pripravlja na množičen pohod na italijanski trg.
Vsak šesti par v zahodnem svetu se srečuje s problemom neplodnosti, zato je podjetje Stork razvilo rešitev Baby Stork, ki vključuje merilno napravico Buddy in aplikacijo, pa tudi možnost osebnega svetovanja parom.
Gre za rešitev, ki uveljavljeno metodo naravnega načrtovanja družine – merjenje telesne temperature in parametrov v slini uporabnice, nadgrajuje v uporabnikom prijazno in učinkovito rešitev. Njen potencial sta prepoznala tudi Iskratel, ki bo financiral prvo serijsko produkcijo, ter uveljavljen distributer, ki želi rešitev tržiti na evropskih trgih.
Novi/stari prejemnik investicije SK200
Javno lastniško investicijo SPS v višini 200.000 evrov pa je v letošnjem pomladnem krogu prejelo podjetje SmartPA, ki je jeseni 2014 za svoj »big data« iskalnik poslovnih kontaktov Datafy.it pridobilo investicijo SK50.
V dobrih dveh letih vzponov in padcev, spoznavanja trga, trendov in novih poslovnih priložnosti, je ekipa Datafy.it korenito ”pivotirala” oz. spremenila svojo poslovno idejo in z njo poleg SPS, ki tokrat v podjetje vstopa z SK200 naložbo, prepričala tudi skupino angelskih investitorjev iz Slovenije, Madžarske, Nemčije, Danske, Francije, Švice in Hong Konga. Podjetje se tako danes na globalnem trgu uveljavlja kot vodilni ponudnik digitalnih poslovnih informacij in prodajnih storitev v regiji in širše oz. ”one stop shop”, kjer stranke, ki se zavedajo, da je na pohodu marketing 2.0., lahko pridobijo podatke o podjetjih iz 200 držav po svetu, podatke o ljudeh v teh podjetjih in podatke o njihovih bonitetnih ocenah.
Uspehi obstoječih SK start-upov!
- Ekipa Homey je bila junija izbrana med najboljših pet startupov na konferenci 36-86 v Nasvillu, kjer so prepričali s hitro rastjo plačljivih uporabnikov, pa tudi med najboljših sto start-upov v letu 2017 po mnenju spletnega medija TechCo.
- Platforma Beeping se hitro in uspešno širi na Hrvaško, pridobili so 60 novih sodelavcev, dosegli 30% rast prodaje, trenutno pa štejejo že 10.000 uporabnikov svojih storitev.
- Borza terjatev pospešeno raste, dosegli pa so tudi najvišjo vrednost (ene) prodane terjatve, ki je znašala 440.000 evrov.
- Chipolo na trg pospešeno uvaja nove produkte in se uveljavlja na ameriškem trgu, proizvodnjo novih produktov so preselili na Kitajsko, pospešeno iščejo okrepitve v prodaji.
- Ekipa RibiskeKarte.si uspešno osvaja avstrijski trg in dosega 100 % rast spletne prodaje.
- Ekipa Simarine pospešeno pridobiva nove stranke in strateške partnerje, širi distribucijsko mrežo po vsej Evropi in uspešno prodira v ZDA.
- Ekipa CarLock je od prejetja SK investicije skoraj potrojila število plačljivih uporabnikov in širi ekipo zaposlenih.
Časovnica letošnjega jesenskega kroga
Sodelovanje v pred-selekcijskem postopku ni obvezno, je pa priporočljivo, saj podjetja v njem lahko pridobijo do 40 od skupno 100 točk za potrebe razpisa SK75 in do 35 od skupno 100 točk za potrebe razpisa SK200. Celotno časovnico za letošnji jesenski investicijski krog predstavljamo v spodnji tabeli:
|
SK75 |
SK200 |
Oddaja prijav v pred-selekcijo | 11. september |
11. september |
Prva faza pred-selekcije (prve osebne predstavitve) |
21. september | 21. september |
Priprava na DEMO DAN |
27. september |
13. november |
DEMO dan (obvezna osebna predstavitev) |
3. oktober |
16. november |
Prijava na razpis |
6. oktober |
6. oktober |
Stopite v stik z nami!
Program omogočajo