Izjemna prvovrstna konferenca! Najbolje organiziran dogodek, kar sem jih kdaj obiskal! Neprecenljive priložnosti za mreženje in nove posle! In temeljit premislek organizatorjev o detajlih, izvedenih z vojaško natančnostjo, vključno s skrbjo za goste, zabavo in uživanjem v lepotah Slovenije. Lahko ste ponosni na vse, kar ste dosegli! Tako lahko povzamemo pohvale in zahvale, ki smo jih letos prejeli po zaključku PODIMA, največjega in najvplivnejšega start-up dogodka v Alpe-Adria regiji in na območju Zahodnega Balkana. PODIM je v zadnjih letih naredil kvantni preskok od »zgolj še ene start-up konference« in pravzaprav zrasel v gibanje, ki združuje ter povezuje najaktivnejše deležnike regijskega start-up ekosistema in jim odpira vrata do izjemnih posameznikov, organizacij ter priložnosti v globalnih start-up vozliščih. Razvil se je tudi v učinkovito investicijsko platformo za vlaganje v najbolj obetavne start-upe iz regije in širše ter letos poskrbel še za nov organizacijski rekord. Udeležilo se ga je namreč več kot 1.000 udeležencev iz 25 držav, kar je največ doslej, med njimi več kot 70 priznanih govorcev, 90 domačih in mednarodnih investitorjev, več kot 100 predstavnikov korporacij ter več kot 300 predstavnikov inovativnih visokotehnoloških start-upov, za katere smo letos v PODIM 1:1 Areni organizirali več kot 600 spoznavnih sestankov!
Epicenter regionalnega start-up ekosistema!
Ob opazovanju letošnjega vrveža, dinamične izmenjave idej in navdušenega sklepanja novih poslovnih povezav smo organizatorji PODIMA dobili najboljšo možno potrditev, da vpliv tega dogodka vse močneje odmeva in se vse močneje preliva v nacionalni, regijski ter globalni prostor. To dejstvo skozi številne pozitivne učinke zaznavajo tudi vsi ključni partnerji, pokrovitelji in soorganizatorji PODIMA, ki se zavedajo, kako pomembno je, da udeleženci, ki na dogodek pripotujejo iz držav izven Evrope (predvsem ZDA in Azija) prepoznavajo regijo Alpe-Adria in območje Zahodnega Balkana kot bazen obetavnih podjetniških talentov in visoko usposobljenih tehnoloških kadrov, PODIM pa kot epicenter regijskega start-up ekosistema.
Kritična masa za spremembe zakonodajnega okvira
Da je PODIM pomemben tudi kot prostor, ki zagotavlja kritično maso ljudi, pobud in interesov za pozitivne spremembe za celoten slovenski start-up ekosistem in njegov zakonodajni okvir, sta s svojim obiskom oz. nastopi na PODIMU potrdila tudi predsednik vlade RS dr. Miro Cerar in Tadej Slapnik, državni sekretar v kabinetu predsednika vlade. Premier se je namreč lanskoletnega PODIM-a udeležil tudi zato, da s predstavniki slovenske start-up skupnosti pregleda vse ključne upravne, davčne, poslovne in administrativne ovire, s katerimi se v Sloveniji soočajo inovativna zagonska podjetja, in jih v sodelovanju z resornimi ministrstvi skuša odpraviti ter start-upom zagotoviti bolj spodbudno okolje za njihov nastanek in poslovanje.
Odpravljanje ovir ter sestanek s start-up skupnostjo
Po enem letu sta dialog in sodelovanje obrodila konkretne sadove. Akcijski načrt »Slovenija – dežela start-upov«, ki ga je vlada sprejela marca letos, vključuje 17 ovir z omenjenega seznama in tudi konkretne predloge za njihovo odpravo! Prav tako se je predsednik vlade na PODIMU sestal s ključnimi deležniki slovenskega start-up ekosistema, ki so ga tokrat zastopali Andraž Tori in Boštjan Špetič iz Zemante, Tilen Travnik iz D·Labs, Luka Topolovec iz EqualEyes, Matej Rus iz Tovarne Podjemov in Iniciative Start:up Slovenija, Branko Drobnak iz kluba Poslovni angeli Slovenije in Maja Tomanič Vidovič iz Slovenskega podjetniškega sklada. Vsi so pohvalili ukrepe vlade za izboljšanje zakonodajnega okvira za poslovanje domačih start-upov ter izpostavili trenutne urgentne težave oz. potrebo po njihovem reševanju. Gostitelj sestanka vlade z akterji s slovenske start-up scene na letošnjem PODIMU je bil mag. Aleš Cantarutti, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Osem vročih programskih sklopov
Skladno z vizijo organizatorjev PODIM-a, ki vključuje tudi soustvarjanje boljših pogojev za nastanek in razvoj start-up podjetij ter zagotavljanje novih priložnosti za njihovo učenje, motiviranje in povezovanje z akterji na globalnem start-up prizorišču, je bil zasnovan tudi letošnji konferenčni program. Pokrili smo vse najbolj vroče vsebine iz sveta inoviranja in start-upov, ki smo jih letos obravnavali v osmih programskih sklopih – tehnologija in posel, venture design, korporativno inoviranje, marketing & growth hacking, zmagovalna ekipa in zmagovalno podjetje, financiranje s tveganim kapitalom, blockchain, kreativne industrije in visoka tehnologija.
Zelo relevantne vsebine
V okviru vsebinskega sklopa, ki je bil namenjen učinkovitemu korporativnemu inoviranju, smo v sodelovanju s programskim partnerjem CorpoHub izpeljali tako imenovano »unconference«, v svetu že dobro znan format, ki pa se ga pri nas še ne uporablja pogosto. »Zanj so udeleženci z namenom bolj učinkovite organizacije že pred konferenco predlagali trenutno najbolj aktualne teme korporativnega inoviranja, nato pa s svojimi vprašanji in komentarji tudi usmerjali debato na posamezno temo. V največje zadovoljstvo je slišati komentarje udeležencev o super relevantnih vsebinah in videti zagretost bistveno bolj temeljite obdelave start-upov po konferenci, na kar smo jih očitno uspešno pripravili dober teden pred PODIMOM. Upravičeno smo lahko optimisti, da bodo prva večja slovenska podjetja v prakso vitko-agilnega in odprtega inoviranja že v naslednjih letih pritegnila preostala velika podjetja, ki oboje nujno potrebujejo za svoj obstoj oziroma rast v danes tako zelo negotovem, hitrem svetu,« je ob zaključku konference povedal Lojze Bertoncelj iz CorpoHuba.
Govorci iz Deutsche Post, Amazona, družbe Kapsch ...
Poleg omenjene »unconference« smo v sodelovanju z uveljavljenim avstrijskim podjetjem in letošnjim PODIM programskim partnerjem WhatAVenture poskrbeli tudi za najboljše svetovne prakse na področju internega podjetništva in korporativnega inoviranja. Svoj pogled in izkušnje na omenjene vsebine so tako delili ugledni govorci, kot so Johannes Naumann iz Deutsche Post DHL Group, Heinrich Schmid-Schmidsfelden iz avstrijske družbe Kapsch, Mike Sigal iz ameriškega pospeševalnika 500 Startups, Carolyn N. Spencer iz ameriškega trgovskega velikana Amazon, Jonathan Grover iz ameriške družbe Plantronics, Darwin Dubon iz ameriškega Dunkin’ Brands in Bjarke Wolmar iz danskega Thinkers50 Europe, pogovore pa je moderiral Philippe Thiltges iz WhatAVenture.
Odlični korporativni partnerji in predstavniki ključnih industrij
PODIM zaradi številnih pozitivnih učinkov pri zagotavljanju učinkovitega korporativnega inoviranja in sistematičnega sodelovanja s start-upi zadnja tri leta podpirajo tudi številni ugledni korporativni partnerji in predstavniki ključnih industrij. Letos jih je bilo 11, med njimi pa Iskratel, Kolektor, Outfit7, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Sava, Nova KBM, Pošta Slovenije, Cofound.it, DEWESoft, Center za kreativnost pri MAO ter Science Park Graz, ki v Avstriji nudi domovanje Evropski vesoljski agenciji in njenemu poslovnemu inkubacijskemu centru ESA BIC.
Pošta Slovenije v enem letu do odmevnega dosežka!
Letos smo na PODIMU proslavili tudi najnovejši dosežek Pošte Slovenije, ki je na lanskem PODIMU spoznala ekipo hrvaškega start-upa Locodels, letos pa z njimi na PODIM novinarski konferenci podpisala pismo o nameri za sodelovanje na področju zagotavljanja hitre dostave po modelu delitvene ekonomije. Ali kot je povedal Kristijan Perčič, član Postartup ekipe Pošte Slovenije, »PODIM zagotavlja odlične priložnosti za spoznavanje nadarjenih start-up ekip in posameznikov ter razvoj novih rešitev oziroma poslovnih modelov, zato smo resnično zelo veseli, da smo lahko del tega dogajanja!« Nad letošnjo konferenco in njeno odlično medijsko pokritostjo z več kot 700 »press clipping« objavami pa so bili navdušeni tudi predstavniki Kolektorja, Iskratela, Telekoma Slovenije in blockchain platforme Cofound.it ...
”Letos smo na PODIM prišli predvsem zato, da industrijo predstavimo kot seksi okolje za start-upe ekosistem in seveda najdemo primerne ekipe in posameznike, ki želijo delati za industrijo. PODIM vedno izpolni naša pričakovanja, ta dogodek je res vpliven in poln pozitivne energije! Tudi v našem razstavnem prostoru in 1:1 ARENI smo imeli res veliko obetavnih sestankov s start-upi.”
Roman Kužnar, Iskratel
”Čestitke celotni ekipi PODIMA, za dobro in odmevno izpeljan dogodek, za bogat in pester program, dobre predavatelje in vsebine, še več startupov kot pretekla leta, za vse boljši korporativni program in za odlično medijsko pokritost!”
Larisa Potokar, Telekom Slovenije
”PODIM je res vrhunski! Je kot neke vrste adrenalinski šok za vse sodelujoče, predvsem korporacije, ki v sodelovanju s start-upi iščejo nove poslovne priložnosti in rešitve.”
Rekordna udeležba in struktura udeležencev
Eden od presežkov letošnjega PODIMA in hkrati velik organizacijski zalogaj je letošnje rekordno število udeležencev – natanko 1.055, ki so na dogodek pripotovali iz 25 držav. Skladno s ključnimi ciljnimi skupinami, ki jih vsako leto nagovarjamo, je bilo največ predstavnikov start-up podjetij (341), sledijo predstavniki korporacij (117), investitorjev (90), govorcev (74) in ostalih udeležencev iz vrst podjetnikov, svetovalcev, predstavnikov ministrstev in drugih javnih upravnikov, ter študentov (skupaj 433).
S 74 odličnimi govorci do 77 vrhunskih nastopov
S skupaj 74 odličnimi govorci iz vsega sveta, ki smo jih tudi letos iskali in za obisk Slovenije nagovorili v sodelovanju z našimi prijatelji iz domače in globalne start-up skupnosti, smo letos uspeli organizirati 77 nastopov – predavanj, govorov, panelnih razprav, pogovorov ob kaminu, srečanj ... Vse z namenom, da udeležencem zagotovimo nepozabno konferenčno izkušnjo, kurjo polt ob predavanjih eminentnih strokovnjakov in seveda novo dozo znanj, nasvetov in izkušenj, zaradi katerih marsikomu ne bo treba ”izumljati tople vode” oz. se učiti na lastnih napakah.
Prestižna lovorika in kristalni kipec za Beeping!
Če govorimo o vztrajnem, vzornem in učbeniškem pristopu k izgradnji svojega posla, kjer ekipa dobro ve, da se tople vode ne izplača izumljati in da je učenje iz tujih napak lahko še kako dragoceno, ne moremo mimo start-upa Next, ki razvija spletno platformo Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Na svečani podelitvi ob zaključku prvega konferenčnega dne so namreč prejeli kristalni kipec in prestižno lovoriko Slovenski start-up leta 2018, klub letos zelo močni konkurenci podjetij Event registry, Gotoky, MAG-LEV Audio in Smart Optometry.
Več kot tisoč novih naročil in popolnoma zasedene kapacitete
Čeprav konkurenca na tem trgu obstaja, saj v Evropi že delujejo platforme, ki ponujajo čiščenje gospodinjstev, je ekipa Beeping člane strokovne komisije, ki je letos izbrala prejemnika nagrade, prepričala z izrazito podatkovno gnanim poslovanjem in skrbno organizacijo delovnih procesov – tako za člane ekipe, ki upravljajo platformo, kot čistilce ali tako imenovane »beeperje«, katerim so zagotovili pravično, varno in časovno ter finančno učinkovito rešitev namesto dela na črno! Za Beeping pa je medijsko zelo odmevna nagrada poleg slave in odgovornosti prinesla tudi zelo konkreten poslovni učinek – več kot tisoč novih naročil za čiščenje domov in v prihodnjih mesecih popolnoma zasedene kapacitete!
Rekordno število prijav start-upov in finalisti izziva PODIM Challenge
Rekordne številke smo letos zabeležili tudi pri več kot 500 prijavah start-upov za pridobitev PODIM start-up vstopnice, med katerimi smo na osnovi vnaprej določenih kriterijev izbrali 160 ekip iz 22 držav in jih predstavili v PODIM start-up katalogu. 20 najbolje ocenjenih start-upov se je uvrstilo v polfinale PODIM Challenge, ki je s »pitching« tekmovanjem zelo pomemben del investicijskega dogajanja na konferenci. Med njimi je sedemčlanska žirija, v kateri so letos sodelovali Dan Lupu iz Early Bird Capital, Cristobal Alonso iz Startup Wise Guys, David Braun iz DASHR, leAD Sports Accelerator, Wiktor Rybicki iz Innovation Nest, Aleksander Tõnnisson iz Buildit, Matevž Petek iz Povio Labs in Matt Kuppers iz Startup Manufactory, izbrala pet finalistov, in sicer hrvaški BeeRent, avstrijski Unispotter in slovenske ekipe Homey, Invoice Exchange in Fastcast.
Zmago slavila ekipa Homey iz skupnosti Start:up Celje!
Po uspešni uvrstitvi v finale se je vseh pet predstavnikov izbranih ekip na odru pomerilo v napeti preizkušnji časovno natančno odmerjenega »pitchanja«. S svojim samozavestnim, suverenim in izjemno dobro pripravljenim nastopom je zmago na koncu slavila Sanja Zepan oz. ekipa slovenskega start-upa Homey iz skupnosti Start:up Celje. Za glavno nagrado so prejeli 10.000 EUR vreden ”all-inclusive” mreženjski program v Silicijevi dolini, pri čemer je programski del potovanja tudi letos zagotovil ABC pospeševalnik, letalske vstopnice krijemo organizatorji PODIM Challenge, Nova KBM pa je za zmagovalno ekipo zagotovila še 1.000 EUR žepnine. Nagrada je prišla v najboljšem možnem času, je ob tem povedala Sanja Zepan, saj je eden od ključnih ciljev start-upa Homey trenutno sklepanje novih partnerstev z bankami, hranilnicami in ostalimi morebitnimi poslovnimi partnerji.
Štiri dodatna potovanja v London in Boston
Ena od novosti letošnjega PODIM Challenge za sodelujoče start-upe so bile tudi nagrade, ki smo jih organizatorji PODIMA podelili v sodelovanju z letošnjimi korporativnimi partnerji in CEP-ovim programom Start:up Balkan. V duhu »giving back to the start-up community« smo med vsemi podjetji, ki so bila predstavljena v PODIM start-up katalogu, izbrali štiri start-upe, katerim smo podarili poslovno potovanje v London in Boston. Jeseni bodo tako v London odpotovali slovenski start-up DS Meritve, ki ga je izbral Iskratel, prav tako slovenska ekipa Teodoor, ki jo je izbral Telekom Slovenije, in ekipa MEERKIDDO iz BiH, ki so jo izbrali predstavniki programa Start:up Balkan. Zavarovalnica Sava pa je za mreženjski obisk Bostona izbrala slovensko zagonsko podjetje Arvio.
DEMO dan in več kot 600 sestankov v PODIM 1:1 Areni
Sicer pa so imeli investitorji in korporativni partnerji letos na voljo številne neformalne in formalne priložnosti za mreženje s start-upi, med katere sodi še ena letošnja novost, in sicer DEMO dan, ki smo ga organizirali en dan pred začetkom konference in na njem vsem start-upom iz kataloga dali priložnost, da izvedejo prve PODIM ”pitche” in se predstavijo zbranim investitorjem in predstavnikom korporacij. Več kot polovica jih je izkoristila to priložnost, po zaključku DEMO dneva pa so se udeleženi start-upi srečali še z mariborsko start-up skupnostjo v KID KIBLA. Podobno kot lani je tudi letos PODIM 1:1 Arena letos zagotovila poseben prostor in čim bolj optimalne pogoje za vnaprej organizirana spoznavna srečanja med start-upi, investitorji, predstavniki velikih podjetij, konferenčnimi govorci in drugimi potencialnimi strateškimi partnerji, ki jih je bilo letos več kot 600!
Več kot 2.700 interakcij v PODIM aplikaciji
Tudi letos je bila ena od ključnih dodanih vrednosti za udeležence uradna PODIM aplikacija, ki je zagotavljala popoln pregled nad dogajanjem, lokacijo predavanj, delavnic, mreženja ipd., urniki in seveda podatki o posameznikih in organizacijah, ki so se udeležile letošnjega dogodka. Možnosti za neformalno navezovanje novih stikov in poznanstev so bile tako praktično neomejene, odvisne le od volje in proaktivnosti vsakega posameznika, ki je natanko vedel, po kaj je prišel na PODIM. Uporabniki so tako letos prek aplikacije več kot 44.000-krat zahtevali določene podatke, vanjo naložili več kot 200 fotografij, zabeležili pa smo tudi več kot 2.700 interakcij v obliki komentiranja oz. všečkanja. Tudi letos je bila aplikacija dragocena za nas organizatorje, saj smo preko nje poleg splošnega utripa dogodka dobili številne povratne informacije, pohvale in priporočila.
PODIM Marketplace ali kako na hitro prodati 5.000 vezalk!
Organizatorji PODIMA smo letos zelo ponosni tudi na dogodek PODIM Marketplace, ki je potekal naslednji dan po uradnem zaključku dvodnevnega konferenčnega dogajanja. Izvedli smo ga na pobudo naših najboljših hardverskih scaleup start-upov, kot so Chipolo, Equa, Xvida, Visionect in SIPA Boards, ki so hoteli s skupnimi močmi učinkovito nasloviti svoj zelo pereč problem – širjenje globalne distribucijske mreže in grajenje dobrih odnosov z distributerji. Na dogodku se je srečalo, izmenjevalo dobre prakse in izkušnje, predvsem pa sklepalo nove posle, več kot 70 udeležencev. Med njimi okoli 20 predstavnikov uveljavljenih distributerjev in trgovcev, med njimi tudi ameriški Amazon, japonski Blue Green Group, nemški Selection Trade, turški Cylla, švicarski QoQa, nizozemski Altijdalleskwijt in drugi, ter približno 50 predstavnikov najbolj obetavnih hardverskih start-up ekipe iz regije. In kaj so o dogodku povedali tisti, ki so zanj dali pobudo, in distributerji, ki so prišli po sveže, inovativne produkte? Preberite v nadaljevanju ...
”Podim Marketplace je dogodek, kjer na en kup zvabimo start-upe, ki so v fazi iskanja prodajnih kanalov, distributerjev. Najboljši start-upi smo pripeljali svoje najboljše distributerje in jim pokazali, kakšen potencial imamo v Sloveniji. Za uspeh je potrebno tudi to, da se start-upi poznamo med seboj, kajti Slovenija je majhna po povšini, ampak zelo velika po uspehih. Medsebojna pomoč nam omogoča, da bomo še bolj uspešni v prihodnosti na domačih in tujih trgih.”
Jernej Pangeršič, Dewesoft in Katapult:
”Na PODIM Marketplace dogodku mi je David Knez iz ekipe QuickShoelace povedal, da je sklenil posel za dobavo skoraj 5.000 vezalk v Avstrijo! Ena-na-ena sestankov je bilo vsaj 30, kolikor sem jih uspel prešteti, dejansko število novih poslov pa se bo pokazalo čez nekaj mesecev. A vseeno – prvi odzivi start-upov in distributerjev so bili dobri – po dogodku smo prejeli kar nekaj e-mailov in SMS-ov s pohvalami in zahvalami.”
Tadashi Aoyagi, Blue Green Group
”Vedno sem v iskanju novih, zanimivih, dizajnersko dovršenih izdelkov. In veliko jih je danes tukaj!
Preden sem prišel sem, nisem pričakoval tako velikega in odmevnega dogodka v Sloveniji. Navdušen sem, predvsem zato, ker smo se z udeleženci pogovarjali predvsem ena-na-ena. To je zagotovo največja prednost.”
Za rekordno obiskanost in odmevnost letošnjega PODIMA je bilo zelo pomembnih tudi devet roadshow dogodkov na območju regije Alpa-Adria in Zahodnega Balkana, ki smo jih v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Tirani, Prištini, Skopju, Podgorici, Celovcu in Gradcu organizirali in izvedli v sodelovanju s CEP, Veleposlaništvom Velike Britanije in lokalnimi partnerskimi start-up organizacijami. Na njih se je skupaj zbralo več kot 1000 udeležencev iz vrst start-upov, investitorjev, predstavnikov korporacij in ključnih akterjev podjetniškega podpornega okolja. Tako smo več kot uspešno okrepili prepoznavnost dogodka v regiji in nanj pritegnili večje število nadarjenih posameznikov in ekip.
PODIM Roadshow – 9 mest v 2 tednih!
Mreže, ki nas povezujejo preko meja!
V okviru letošnjega PODIMA smo ponovno skupaj z USZS organizirali poseben program namenjen Slovencem v zamejstvu in po svetu. Izbranih 28 start-upovcev, študentov in srednješolcev je tri dni nabiralo nova znanja, se družilo in pletlo nove vezi s podjetniki in strokovnjaki slovenskega in globalnega start-up ekosistema. Program se je s Startup šolo pod naslovom »Izkoristimo potencial mrež, ki nas povezujejo« pričel že dan pred konferenco, sledila pa sta dva dneva intenzivnega konferenčnega programa, med katerim je udeležence sprejel in pozdravil tudi minister za Slovence v zamejstvu in po svetu Gorazd Žmavc.
Visoka dodana vrednost in intenzivna ter učinkovita izkušnja za start-upe
Tudi letos smo prejeli številne pohvale od udeležencev iz vrst start-upov, ki so bili navdušeni nad visoko dodano vrednostjo dogodka, neprecenljivimi povratnimi informacijami, ki so jih uspeli nabrati v dveh dneh intenzivnega mreženja, in odlično uporabniško izkušnjo ...
Ajda Mrzel Kaluža, Arvio, Slovenija
”Izkušnja PODIMA je bila odlična! PODIM je izjemen dogodek, ki je presegel naša pričakovanja. Vsi prisotni so bili res v pomoč, in tudi povratne informacije, ki smo jih dobili od investitorjev, so bile zelo pozitivne in poglobljene ter jih bomo s pridom uporabljali pri našem nadaljnjem delu.”
Andrey Ustinov, Mindfields, Rusija
”PODIM je vrhunska konferenca in odlična priložnost za nas startupe, da predstavimo svoje ideje in projekte. Prišli smo, da se srečamo z investitorji, podjetji in drugimi, ki delajo nove tehnologije in produkte. Imeli smo nekaj super sestankov z različnimi podjetji iz regije in sveta. Bilo je super!”
Damjan Postolovski, Solar Data Collector, Makedonija
”To je super konferenca, kjer lahko dejansko pokažemo naš produkt, se srečamo s potencialnimi investitorji in ustvarimo nove povezave, ki nam bodo v pomoč v prihodnje. Imeli smo kaj nekaj sestankov s potencialnimi investitorji, s katerimi se bomo dalje pogovarjali o možnosti dodatnih sestankov in predstavitev našega produkta. Izkušnja je bila odlična!”
Gergely Ellenrieder, Aeriu, Madžarska
”Izkušnja je bila zares intenzivna in učinkovita. Mislim, da je konferenca takega tipa in možnost organiziranih ena-na-ena sestankov res unikatna. To je prvič, da smo imeli toliko sestankov in novih priložnosti.”
Paul Bruckberger, Nxtbox, Avstrija
”V 1:1 Areni sem imel tekom dveh dni približno 14 sestankov, kar je res veliko! Bilo pa je super, saj so bili vsi zelo odprti in konkretni, odkrito smo se pogovarjali o vseh aspektih. Sestanek sem imel tudi z VC-ji in potencialnimi strateškimi partnerji in lahko rečem, da so bili pogovori res zanimivi.”
Tamara Markotic, SightRun, Hrvaška
”Imeli smo se zares dobro in spoznali veliko zanimivih ljudi, ki nam bodo pomagali na različnih področjih. Pogovarjali smo se tudi o sodelovanjih, za katere držimo pesti, da se uresničijo. To je odličen dogodek, kjer lahko spoznaš mnogo zanimivih ljudi. Vse na enem mestu, dva dneva - res velika dodana vrednost!”
Spletna delavnica - kako mrežiti kot profesionalec
Visoko dodatno vrednost je start-upom prinesla tudi posebna spletna pripravljalna delavnica »How to prepare and network like a pro at PODIM«, ki smo jo za vse start-upe iz kataloga pripravili v sodelovanju s Florianom Kandlerjem, izkušenim start-upovcem in strokovnjakom za pridobivanje sredstev iz GetFunding.how, ki evropskim ustanoviteljem pomaga najti prave investitorje ter graditi startupe, v katere je vredno financirati.
Kakovost start-upov in uporabniška izkušnja 1:1 ARENE navdušili investitorje
Ker smo izjemno nadgradili in okrepili tudi investicijski del konference, nas je zanimalo, ali smo ponovno uspeli uresničiti pričakovanja investitorjev in jim zagotoviti maksimalno vrednost dogodka. Njihovi komentarji kažejo, da nam je tudi letos uspelo:
Carlo Asquini, Unicorn Trainers Club
”Na PODIMU je res veliko zanimivih start-upov, govorcev, predavanj in drugih aktivnosti. Dogodek je res odličen! Kar zavidam vam vse, kar pripravljate tukaj, in omogočate to enkratno srečanje!”
Dan Lupu, Earlybird Venture Capital
”Vedno z veseljem pridem v Slovenijo, saj njeno start-up sceno spremljam že kar nekaj let. Od prvih obiskov jasno vidim napredek v kakovosti startupov, v 1:1 Areni pa jih lahko tekom dveh dni konference osebno spoznaš tudi do 30!”
Enis Huli, 500 Startups Istanbul
”PODIM je odlična priložnost za srečanje s podjetniki iz CEE regije. Ob prvem obisku lani sem se srečal z mnogimi in če se danes ozrem pogledam nazaj, lahko ugotovim, da večino start-upov iz regije poznam ravno zaradi PODIMA, kar se mi zdi res koristno!”
Igor Madzov, South Central Ventures
”Zelo dobro sem izkoristil možnost organiziranih sestankov v 1:1 Areni in izkušnja je bila odlična! Sestankoval sem s start-upi, ki sem jih izbral iz PODIM Startup Kataloga, je pa tudi super, da so nam organizatorji zagotovili podrobnejše podatke o njih. Našli smo kar nekaj zanimivih podjetji in možnosti, ki se morda celo razvijejo v investicije.”
Márton Medveczky, Buran Venture Capital
”Ker pri iskanju startupov nismo omejeni na sektor, sem imel pri izbiranju sestankov v 1:1 ARENI popolnoma proste roke. Prisotnih je veliko zanimivih hardverskih in softwerskih podjetij. Nad njihovo kakovostjo sem res pozitivno presenečen in zelo zadovoljen s celotno izkušnjo konference.”
Devet odmevnih dogodkov pred in po PODIMU
Pomemben del in hkrati tudi ena izmed bolj pristnih ter povezovalnih PODIM aktivnosti so posebni pred- in po-konferenčni dogodki, ki smo jih letos izpeljali devet:
Uživanje v športnih, naravnih in kulinaričnih lepotah SlovenijeNavdušeni nad lepotami Slovenije
Enako kot pretekla leta smo tudi tokrat želeli našim cenjenim gostom iz vsega sveta omogočiti kar največ izletniških, naravnih, športnih, zabavnih in kulinaričnih užitkov, ki jih nudi Slovenija. Tako smo letos adrenalinsko kolesarili po Pohorju, si ogledali nastop folklorne skupine in uživali v degustaciji vin pri mariborski Stari vinski trti, kateri je sledila naša znamenita večerja za govorce na terasi City hotela s prečudovitim razgledom na nočni Maribor. Pot nas je vodila tudi na Gorenjsko, na obisk Bohinjskega jezera in vožnjo z gondolo na Vogel, obisk Bleda in Blejskega vintgarja z obveznim kosilom z blejsko kremšnito. Mudili smo se tudi v Ljubljani in živahen utrip prestolnice doživeli ob ogledu starega mestnega jedra in večerji v eni izmed tamkajšnjih gostilnic, obisku Ljubljanskega gradu z vzpenjačo in nočnem duhu mesta ob koncertu Cubismo v Knafljevem prehodu.
Foto Marvin Liao: happyfarm.com.uaBrez koga še nam letos ne bi uspelo?
Tudi letošnjo zaključno PODIM reportažo želimo uporabiti kot prostor za iskreno in prav posebno zahvalo vsem, ki ste nam nesebično pomagali s svojimi kontakti oz. pri iskanju in privabljanju najboljših govorcev v Slovenijo. Torej – Boštjan Špetič, Jakob Gajšek, Tomaž Štolfa, Aleksandre Massart, Chuck Goldman in Marvin Liao – hvala še enkrat, PODIM 2018 je tudi zaradi vas na več kot tisočglavo množico podjetnih talentov in ekip pustil še en neizbrisen pečat!
Dragocena podpora vseh partnerjev, mesta Maribor in Nove KBM!
Hkrati smo tudi letos pokazali in dokazali, da lahko Slovenija in regija svojo moč in navdih za podporo pri razvoju start-up ekosistema črpata iz zaupanja, povezovanja in sodelovanja, zato se ob tej priložnosti še enkrat iskreno zahvaljujemo vsem organizatorjem, soorganizatorjem, javnim in programskim partnerjem ter podpornikom, s katerimi vsako leto ustvarimo najboljši PODIM doslej!
- - -
Baza znanj in PODIM trenutkov
Celotna baza letošnjih vsebin, fotografij, prezentacij, video posnetkov ipd. vas čaka na: