Start-up podjetje ASMJ, prejemnik letošnje pomladne SK75 investicije, pod svojo blagovno znamko Moveo razvija interaktivno mobilno igro Auggies, s katero želijo spodbujati gibanje otrok na prostem. Gre za rešitev, ki jo je Časnik Finance nominiral za nagrado Najpodjetniška ideja, saj z njo lahko učinkovito motiviramo otroke (in starše), naj manj časa preživijo za računalniki in tablicami oz. telefoni, temveč raje v naravi, med različnimi zabavnimi aktivnostmi.
Kot je poročal Časnik Finance, želi ekipa podjetja ASMJ, ki pod svojo blagovno znamko Moveo razvija interaktivno mobilno igro Auggies, spodbujati gibanje otrok na prostem.
Drugačni od konkurence
V čem pa so drugačni od drugih, od konkurence, ki ponuja podobno? »Številne športne mobilne aplikacije sicer spremljajo športne aktivnosti do potankosti, vendar jim primanjkuje infrastrukture, socialne komponente in igrifikacije. Auggies zagotavlja, da se otroci gibajo zunaj, v svojem realnem okolju, in ob tem z aplikacijo spoznavajo različne poučne vsebine,« pravi CEO podjetja ASMJ Andrej Strojin.
Igra deluje s pomočjo obogatene resničnosti, s katero motivirajo otroke, da se bolj gibajo zunaj in skupaj z aplikacijo odkrivajo okolje okoli sebe. Danes denimo odkrivajo park Tivoli, jutri Rožnik in podobno. Telesno dejavnost, denimo poskoke, 500 metrov hoje, pa aplikacija nadgradi z zabavnimi igrami, pojasnjuje Strojin.
Do obogatene resničnosti skupaj z MIT
V svoji aplikaciji uporabljajo tehnologijo za prepoznavanje objektov, ki so jo razvili na prestižnem Massachusetts Institute of Technology (MIT). "Otrokom zadamo cilj, da morajo najti spomenik, mačka, ptiča ali čoln, in zato morajo iti ven. Ko ta objekt najdejo, ga slikajo in takrat uporabimo tehnologijo MIT, ki to sliko prepozna in nam vrne podatke, kaj so na tej sliki prepoznali."
Univerza MIT se je po Strojinovih besedah strateško usmerila v obogateno resničnost in veliko vlaga tudi v start-upe, ki delujejo na tem področju. "Tam smo prek našega sodelavca Kirka Andersona, ki za nas pogodbeno dela na področju poslovnega razvoja, prišli do Davida Rosa (podjetnika in raziskovalca na MIT Media Lab), ki ga je naša ideja navdušila in nam je ponudil podporo, torej svoj čas in študente," zgodbo, kako so začeli sodelovati z MIT, opisuje Strojin.
Celoten prispevek najdete tukaj.
##ENovice##