ABC pospeševalnik je v sredini meseca maja predstavil partnerstvo z ameriškim podjetjem Enterprise Development Group (EDG). Sodelovanje je ne le izjemno priznanje za pospeševalnik, kot tudi dodatna okrepitev "Golden Gate Bridge-a", ki povezuje Ljubljano in Silicon Valley, in bo tako slovenskim in evropskim podjetjem odprlo nove možnosti povezovanja z ameriškimi podjetji in obratno.
Nahajamo se v obdobju velikih in hitrih sprememb - naprave, ki spremljajo vsak naš korak in utrip in bodo pomagale napovedovati bolezni, samo-vozeči se avtomobili, ki bodo zaznavali promet in prometne oznake in komunicirali med seboj - to je t. i. hiper digitalno obdobje. Če smo pred nekaj leti govorili, da je to še daleč stran, je danes le še vprašanje časa. Vprašanje, ki se poraja, je tudi, kaj bo s tradicionalnimi podjetji in kaj bodo ta storila, da bodo preživela in pa napredovala.
Cilj ABC-EDG sodelovanja je, da podjetjem predstavijo unikatne načine inoviranja ter iskanja potencialnih priložnosti za nove storitve in produkte. EDG že več kot 20 let organizira delavnice generiranja idej in programe iskanja inovacij, na njegovem seznamu strank pa so se znašli tudi Apple, Lufthansa, Swisspost, Intel, Audi ... Na drugi strani ABC s seboj prinaša izjemno energijo, startup miselnost in pa bogato mrežo startupov in podjetij. Lokacija in tesna povezanost z BTC City-jem, ki je praktičen primer pametnega mesta in živega laboratorija, pa je še dodaten plus, ki ga tuja podjetja in startupi vidijo za testiranje pilotnih projektov.
ABC in EDG sta tako združila najboljše iz obeh svetov – s strani korporacij bogate izkušnje in znanja, startupi pa hitrost, poznavanje tehnologije in trgov ter sposobnost inoviranja. Konstantna rast ne bo več dovolj, da bodo podjetja preživela, zato je pomembno opazovati svet in spremembe, ki se dogajajo, zaznati disrupcije in nevarnosti, ki prežijo. Potrebno je videti signale, kajti tam je potencial. Kratke delavnice, ki jih bodo skupno organizirali, so v bistvu dopolnitev ABC-jevega Enterprise programa, kjer gre za spreminjanje miselnosti in za pospeševanje znotraj podjetja. Ta program traja od 3 do 6 mesecev in je prilagojen željam in potrebam naročnika. Hackathoni, ki jih organizira ABC, pa predstavljajo prvi korak na tej poti.
Več informacij najdete tukaj.