Neverjeten odziv na knjigo Delaj vitko

Dne 26. maj 2014 objavil Stanislava Vabšek
 
Prvih tisoč prenosov e-knjige Delaj vitko v manj kot 48 urah!

V manj kot 48 urah po otvoritvi mednarodne podjetniške in start-up konference PODIM 2014, na kateri je bil premierno predstavljen tudi priročnik Delaj vitko založbe Pasadena, si je brezplačno e-knjigo preneslo že več kot tisoč uporabnikov. Delaj vitko je slovenski prevod Amazonove knjižne uspešnice Running Lean avtorja Asha Maurye in enega ključnih govornikov letošnjega PODIMa, ki je revolucionarizirala svet visokotehnoloških start-up podjetij ali štartnikov, kot nas na slovenski izraz navaja knjiga Delaj vitko. Zanimanje za brezplačen prenos e-knjige je preseglo vse napovedi in pričakovanja založnika, Iniciative Start:up Slovenija ter ostalih ambasadorjev in podpornikov metodologij vitkega podjetništva.
 
Za vsakega Slovenca ena
Brezplačno elektronsko verzijo priročnika Delaj vitko sta s finančno donacijo omogočila Iza in Samo Login, glavna ustanovitelja in lastnika podjetja Outfit7. Ob izdatni promocijski podpori Iniciative Start:up Slovenija, ki organizira konferenco PODIM in je hkrati tudi ambasador vitkega podjetništva med podjetniki, inovatorji in v celotnem slovenskem štartniškem ekositemu, je število prenosov brezplačne e-knjige preseglo vse napovedi oziroma pričakovanja. Sicer pa je na spletni strani www.delajvitko.si na voljo dva milijona brezplačnih e-različic, za vsakega Slovenca ena. 
 
Tisoči uporabnik iz vitke korporacije
V navdihujoči knjigi Running Lean oziroma Delaj vitko nas avtor Ash Maurya popelje skozi zelo sistematičen postopek za hitro preverjanje zamisli za nov produkt ali posel ter tako močno poveča možnosti za uspeh. Zelo uporabna je tako v štartniški (start-up) skupnosti kot tudi v že uveljavljenih organizacijah. To potruje tudi natanko tisoči uporabnik, ki si je prenesel brezplačno e-knjigo, in sicer mag. Frane Koren, član poslovodnega odbora v korporaciji Hidria, zadolžen za stalne izboljšave. ”V Hidrii poznamo vitke metodologije in uporabljamo veliko tovrstnih orodij. Vedno znova pa se zavemo človeškega vidika inoviranja in izboljševanja izdelkov ter procesov. Zagnanost in pripravljenost na spremembe, ki ju imajo start-up podjetja samoumevno vgrajena v svoj obstoj, sta namreč v uveljavljenih koprporacijah ena ključnih izzivov, zato pričakujem, da si bom s knjigo pomagal odgovoriti na kar nekaj vprašanj,” je povedal Koren, ki je za nagrado ob tisočem prenosu prejel tudi tiskan izvod knjige.
 
Podporniki nekomericalne izdaje
Slovenska izdaja knjige Delaj vitko je v osnovi nekomercialna. Pobudo za prevod sta podala ter izvedla založba in pospeševalnik Pasadena, k promociji pa so pristopili tudi komunikacijska agencija Luna TBWA (komunikacijski materiali in načrt), podjetje D.Labs (spletna podpora), Iniciativa Start:up Slovenija (ambasador vitkega podjetništva med podjetniki in inovatorji v zagonskih fazah razvoja podjetja) in 30Lean, ki pristope vitkega podjetništva uvaja v kulturo uveljavljenih podjetij. Samo in Iza Login pa s finančno donacijo nista omogočila le brezplačnega izvoda e-knjige, temveč tudi znižanje prodajne cene iz 24,90 na 9,90 €. Založniki in podporniki bodo v znak zahvale ob vsakem tisočem prenosu novemu lastniku podarili tudi tiskan izvod knjige. 
 
Za več informacij o smo vam na razpolago: 
Stanislava Vabšek, komuniciranje in PR Iniciative Start:up Slovenija,
stanislava.vabsek@startup.si, gsm 031 707 204?
 
Alexis Zrimec, urednik slovenske izdaje knjige,
alexis@delajvitko.si, gsm 041 504 684.
 
Komuniciranje in pr Start:up Slovenija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.