Ključne informacije za v koledar
KDAJ? 26.3. 2024 od 8:30 do 17:00
KJE? Saša Inkubator, Šaleška cesta 2a, Velenje
IZVAJALEC: Saša inkubator
Program
08:30 Registracija, prihod udeležencev in pozdrav izvajalca treninga
09:00 - 10:00 Predstavitev razpisa
Podrobna predstavitev javnega razpisa P2 in postopka oddaje vlog, s posebnim poudarkom na vsebinskih razlikah med javnim razpisom P2 2024 in javnimi razpisi P2 iz prejšnjih let
Kratka predstavitev drugih spodbud Sklada in širšega ekosistema za inovativna zagonska podjetja
10:00 - 10:15 Odmor za osvežitev
10:15 - 12:15 Vsebinska obrazložitev in napotki za izpolnjevanje prijavnice
Predstavitve in praktične vaje s področja razvoja inovativne poslovne ideje, s poudarkom na vključevanju trajnostnih vidikov, izgradnje poslovnega modela z uporabo orodja kanvas poslovnega modela ('business model canvas'), priprave kratke predstavitve ('pitch') v video formatu, ustanovitve podjetja in ključnih kazalnikov uspešnosti poslovanja.
12:15 - 13:00 Odmor za kosilo
13:00 - 15:00 Pitch inovativnih idej udeležencev/projektov
Kratke (90s) predstavitve oz. pitch-i inovativnih poslovnih idej udeležencev. Na Pitche bodo povabljeni relevantni deležniki inovativnega zagonskega ekosistema, to so uveljavljena start-up podjetja, investitorji, start-up mentorji, ekspertni svetovalci, z namenom zagotoviti povratno informacijo in podati predloge za izboljšanje. Pitch vašega projekta je pogoj za izdajo potrdila o udeležbi (obrazec 6 razpisne dokumentacije).
15:00 - 15:15 Odmor za osvežitev
15:15 - 18:15 Individualna 10 minutna svetovanja
Vsakemu udeležencu/projektu bomo na podlagi slišanega pitcha zagotovili kratka (največ 10 min) individualna svetovanja glede izvedljivosti in nadgradnje inovativne poslovne ideje.
Rok za prijavo
Prijave bodo odprte do 13. marca do 14.00 ure. Po tem roku prijava na trening več ne bo mogoča.
Obveščanje o lokaciji izvedbe
Potrditev o razvrstitvi na lokacijo prejmete na svoj elektronski naslov v najkasneje v ponedeljek 15. marca. Prijave, ki ne bodo izbrane za primarno izbrano lokacijo bodo na elektronski naslov 15. marca prejele tudi prijavnico za lokacije z razpoložljivimi kapacitetami, na katere bo prijava potekala po principu “prvi pride, prvi melje".
Dodatne informacije
Za dodatne informacije v zvezi z izvedbo treninga na Saša inkubatorju pišite na tanja.zevart-bocek@sasainkubator.si.
Za dodatne informacije v zvezi s pogoji razpisa in prijavo na razpis pišite na info@podjetniskisklad.si.
Mentorji, ki bodo izvajali trening
Kdo je Ana Anžej?
Ana je direktorica Saša Inkubatorja. Ona je tista, ki da idejam priložnost, da zažarijo in se uresničijo. Ana poleg vodenja, organizacije in izvedbe vseh dejavnosti inkubatorja, tudi mentorira in svetuje startupom na področju marketinga, copywritinga, brandinga, poslovnih modelov in vitkega podjetništva.
Kdo je Tanja Ževart Boček?
Tanja je vodja financ in projektov. S svojo skrbnostjo, logičnim in objektivnim pristopom pod drobnogled vzame teme finančnega in pravnega področja in pomaga pri prijavah na razpise ter pri ustanavljanju podjetja.
Kdo je Jan Skok?
Jan je odličen svetovalec in startup mentor, zadolžen za projekte, zablesti pa tudi na odru med moderiranjem dogodkov. Svoje bogate izkušnje deli s podjetniki, ki pridejo po pomoč, podeli pa tudi iskren feedback pri validaciji ideje.
O Saša inkubatorju
Saša inkubator je regijski inkubator, ki je pravi naslov za vse, ki razmišljajo o podjetniški poti, pa ne vedo kje in kako začeti. V inkubatorju je na voljo ogromno znanja, brezplačnih dogodkov, svetovanj, mentorjev in zunanjih ekspertov. Dodana vrednost pa je velika poslovna mreža, ki jo skupnost inkubatorja ustvarja.
Financer in naročnik:
Program sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa “Vsebinska podpora za hitrejšo globalno in trajnostno rast inovativnih MSP (RazvojniPlus program)” v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.