Grosisti (dobavitelji hrane in pijače) lahko preko spleta prodajo le posamezne artikle, ne pa tudi svežnja vseh artiklov potrebnih za pripravo določenega menija, kar jim znižuje RVC. Gostinci (restavracije in hoteli) pa imajo težave pri kreiranju menijev ter določanju količine potrebnih artiklov za pripravo le teh, kar vodi do 20% višjih stroškov.
MarginUp je digitalni vmesnik, ki omogoča prodajo svežnja artiklov potrebnih za pripravo menija. Gre za dovršeno tehnološko rešitev, ki s pomočjo pametnih algoritmov predlaga menije in potrebne količine artiklov za pripravo le teh ter poveča in strukturira naročila, ki jih prejmejo grosisti. Vmesnik omogoča grosistu preprosto integracijo v spletno trgovino, ki mu s pomočjo meta šifranta avtomatsko veže artikle (ki jih je tudi več 10.000) na posamezne menije.
V testnem obdobju je kar 35 % kupcev naročilo sveženj namesto posameznih artiklov. Njihova naročila so v povprečju dosegla 7% višji RVC.
Ulica Metoda Mikuža 4
1000 Ljubljana
Slovenija