V letu 2018 je interakcija in pozornost (attention span) uporabnikov s sporočili blagovnih znamk in izdelkov krajša od osmih sekund (v letu 2010 je bila ta 12 sekund). Oglaševalske agencije in podjetja vztrajno iščejo načine, da bi uporabnike s svojo blagovno znamko ali izdelkom navduševali dlje, bolj učinkovito in merljivo.
Escapebox je pop-up soba pobega, kjer uporabniki vstopijo v zgodbo naročnikove blagovne znamke ali izdelka. Scenarij, zgodba, uganke in končna rešitev sporoča glavne EPV-je znamke ali izdelka. Escapebox velikost in oblika sta popolnoma prilagodljivi, ter ga je možno kjerkoli. Ciljnega uporabnika na nevsljiiv način, skupaj z njegovimi/njenimi prijatelji ali sodelavci, postavijo v središče blagovne znamke, izdelka, storitve ali poslovnega procesa. Uporabniki z blagovno znamko aktivno preživijo več kot 15 minut, vse njihove odzive (priklic, zadovoljstvo, namen nakupa ... ) pa lahko učinkovito izmerijo in od uporabnikov prejmejo kontaktne podatke za ponovne tržne nagovore.
Medvedova cesta 28
1000 Ljubljana
Slovenija