Epidemic s svojo rešitvijo povezuje blagovne znamke z tako imenovanimi vplivneži preko družbenih omrežij kot sta Instagram in Tik Tok. Epidemic tako v poslovni ideji stavi na pristnost svojih nano in mikro vplivnežev, ki jih imajo v bazi že preko deset tisoč, hkrati pa le-to s pomočjo umetne inteligence ves čas širijo, saj za vsak projekt poišče ravno tiste "ljudi s sosednje ulice", ki si produkt resnično želijo predstaviti svojim sledilcem. Govorimo torej o vplivnežih z največ nekaj tisoč sledilcev, ki delijo tiste izdelke in storitve podjetij, ki jim sami zaupajo.
Vrednost takšne oblike marketinga so prepoznala že številna slovenska in tuja podjetja na slovenskem trgu, med drugim Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol, ki izbrane nano- in mikro-vplivneže uporabljajo tako za večjo prepoznavnost kot tudi za rast prodaje.
Leta 2022 je bilo podjetje Epidemic finalist za naziv Slovenski Start:up leta!
Verovškova ulica 55A
1000 Ljubljana
Slovenija