Samo Geršak
Samo je kreativni direktor v neodvisnem komunikacijskem studiu Tinktank 9 (prej Delikatesa komunikacije) in mentor startupom ter majhnim podjetjem. Njegova močna področja so komunikacijske kampanje, komunikacijsko čiščenje (vse, kar ustanovitelji ali podjetniki vedo, pa jim je težko povedati v 25 besedah ali manj in tako izgubljajo priložnosti pri investitorjih in v prodaji) ter strateško svetovanje (growth hacks, prodaja).
V startupu Lock&Charge je skrbel za marketing in prodajo (produkt električna ključavnica za flote električnih koles, upravljana s pametnim telefonom), komunikacijsko strategijo, PR, “investors pitch”.
Pred tem je več kot 20 let deloval kot kreativni direktor v mednarodnih komunikacijskih agencijah Formitas BBDO and Luna TBWA, kjer je delal z naročniki, kot so Simobil, Krka, Nissan, Citroen, Spar, NLB, Microsoft, ENI Adriaplin, Ministrstvo za promet, Ministrstvo za kmetijstvo, Tilia, Bayer, Hervis, American Express ... Prejel je več kot 50 mednarodnih in slovenskih nagrad za komunikacijo: EFFIE - nagrada za učinkovitost v marketinških komunikacijah, Zlati boben, mednarodni festival kreativnosti, Top Ten Disruption Award - TBWA izbor kampanj leta, SEMPL - mednarodni medijski festival, BalCannes - regionalna nagrada za kreativnost, SOF - slovenski festival kreativnosti, MM award - nagrada Marketing Magazina za kreativno odličnost.
V zadnjih letih je svetoval podjetjem Waboost, Remigo in Codebrainer.