Jan Kajba
Jan ima več kot 14 let izkušenj v strateškem marketingu in prodaji, vključno z 9 leti v vodilnih vlogah pri mednarodnih korporacijah, kot so Robert Bosch GmbH, GSK in Coca-Cola HBC. Rdeča nit je učinkovitost. V GSK je uspešno optimiziral asortiman, prodajne kanale in distribucijski model, kar je povečalo profitabilnost in doseglo rekordni tržni delež v Sloveniji. V Coca-Cola HBC je kot vodja marketinga vzpostavil nove tržne kanale in procese za načrtovanje ter spremljanje ROI marketinških aktivnosti.
Od leta 2018 je vpet v podjetništvo kot ustanovitelj lastnega svetovalnega podjetja, specializiranega za razvoj go-to-market strategij in komercialno učinkovitost start-upov ter MSP-jev v 2 segmentih B2C in B2B. V tem času je bil tudi član 2 vodstvenih ekip start-upov.
Kot mentor vam bo Jan pomagal ustvariti vrednost vaše rešitve v očeh kupca ter izboljšati vašo prodajno učinkovitost s poudarkom na ciljnih trgih, ključnih strankah, razvoju ponudbe in prodajnih kanalih. Ima izkušnje mentorstva z različnimi podjetji, vključno z BIBS, Eggoglow, FroomCare, Dispo Market in Flux Performance.