Ana Pintar
Strokovnjakinja za razvoj tehnoloških produktov in oblikovanje uporabniške izkušnje
Ana je svetovalka za razvoj tehnoloških produktov in oblikovanje uporabniške izkušnje osnovane na podatkih in psiholoških principih človeškega vedenja.
V zadnjih letih kot produktni manager usmerja strategijo digitalnih produktov, vodi discovery in delivery procese (večinoma) MVP-jev, analizira produktne metrike in raziskuje kako ter zakaj se uporabniki vedejo kot se. V 6+ letih njene karierej je sodelovala z večjimi mednarodnimi podjetji kot so Porsche, Bisnode, Comtrade, AMZS, d.labs in early stage startupi, lociranimi v Veliki Britaniji in Sloveniji.
Mentorirancem lahko pomaga pri:
- Vzpostavitvi produktnih metrik, ki jih je v začetnih (ali kasnejših) fazah najbolj smiselno spremljati, da se validira product-market fit.
- Razvoju metodologije za vzpostavitev customer discovery procesa, da direktno od uporabnikov ugotovite kje so aha momenti, potencialne vrzeli, kakšna je uporabnikova percepcija produkta, kje izgubljate stranke, kateri so retention loope ipd. Tak proces pridobivanja podatkov pomaga vzpostaviti empatijo z uporabniki, da lahko sledite data-driven produktnemu razvoju, ki je usmerjen v resnične potrebe uporabnikov.
- Načrtovanje intuitivne in učinkovite uporabniške izkušnje, ki temelji na psiholoških principih človeškega vedenja, da je pot uporabnika čim bolj enostavna in razumljiva.
- Izboljšanju konverzije v različnih fazah produktnega lijaka (activation, onboarding, retention).
- Načrtovanju in izvedbi growth eksperimentov za različne faze produktnega lijaka.
Ključne industrije
IT oprema in infrastruktura
Izobraževanje in upravljanje znanja
Produktivnost in poslovne aplikacije
Raziskovanje in proizvodnja
Šport in zdravje
Izkušnje s tujimi trgi
Nemčija
Ruska federacija
Švedska
Velika Britanija