Prijavi se do 18. oktobra in se poteguj za 25.000 EUR denarja za POC*!
Insurtech Innovation Challenge je mednarodni pospeševalniški program, ki ga organizirata avstrijski WhatAVenture in mariborska Tovarna podjemov, v katerem Zavarovalnica Sava išče inovativna podjetja za sodelovanje in skupni razvoj produktov na področju življenjskih, zdravstvenih in nezgodnih zavarovanj.
Zavarovalnica Sava je del ene vodilnih zavarovalnih skupin v Jugovzhodni Evropi, ki je prisotna na več kot 100 zavarovalnih in pozavarovalnih trgih po svetu. V zadnjih dveh letih je izjemno pospešila dinamiko inoviranja in sodelovanja s startupi.
Tej dinamiki sledi tudi sodelovanje s startupi v okviru mednarodnega programa Innovation Challenge, v katerem Zavarovalnica Sava išče inovativne rešitve in tehnologije za prevetritev obstoječih procesov s ciljem, da bi lahko ponudila življenjska, zdravstvena in nezgodna zavarovanja, osredotočena na personalizacijo, asistenco in preventivo. Cilj je znatno izboljšati uporabniško izkušnjo, obstoječe procese oziroma ponuditi dodatne storitve.
Potek programa
Zakaj Insurtech Innovation Challenge?
Zavarovalnica Sava ponuja svojim zavarovancem vse vrste zavarovanj, vključno z življenjskimi, zdravstvenimi in nezgodnimi zavarovanji. Svoje poslanstvo ubeseduje s sloganom "Nikoli sami". Identificirali so nekaj ključnih strateških trendov, ki jih želi uporabiti pri razvoju produktov: spreminjajoče se zahteve uporabnikov, prednosti uporabe novih tehnologij (umetna intiligenca, internet stvari, senzorji ...), priložnost v velikih količinah podatkov in spreminjajoča se demografija.
Ključna področja, na katerih bi lahko inovirala s pomočjo novih rešitev in tehnologij, so uporabniška izkušnja in vključevanje uporabnikov, prodaja in personalizacija ponudbe, ocena tveganja in optimizacija obstoječih zavarovalnih procesov.
V zadnjih dveh letih je Zavarovalnica Sava drastično izboljšala dinamiko inoviranja in sodelovanja s startupi. Z jasno strategijo, osredotočenostjo, ambiciozno ekipo in močno podporo s strani lastnikov išče inovativne startupe in MSP-je, s katerimi bi oblikovala drzno vizijo prihodnosti zavarovanj.
Na katerih področjih iščejo sodelovanje?
Naj bo sklenitev zavarovanja prijetna izkušnja
Zavarovalnica Sava želi dvigniti zavedanje o življenjskih zavarovanjih, zagotoviti, da bo proces izbire in sklenitve življenjskega zavarovanja prijetna izkušnja. Hkrati pa želi s svojimi zavarovanci povečati število stikov med trajanjem zavarovalne police in izboljšati življenjsko vrednost uporabnika. Izziv predstavlja tudi iskanje pravega komunikacijskega kanala za mlajšo generacijo, na primer za generacijo Z.
Ponudba, prilagojena pomembnim življenjskim dogodkom
Zavarovalnica Sava želi prilagoditi in personalizirati svojo ponudbo specifičnim ciljnim skupinam in ustvariti nove pakete, osredinjene okrog pomembnih življenjskih dogodkov svojih zavarovancev.
Znatno izboljšan proces ocene tveganj
Zavarovalnica Sava želi izboljšati, pohitriti in poenostaviti procese za oceno tveganj in jih podkrepiti z zbranimi osebnimi podatki. Zanima pa jih tudi, kako tveganje dojema generacija Z.
Izgradnja tesnega odnosa tudi izven tradicionalnih zavarovalniških dogodkov
Zavarovalnica Sava želi še naprej izboljševati svoje procese za upravljanje zahtevkov in izboljšati uporabniško izkušnjo ter interakcijo, ko ne gre za sklepanje zavarovanj ali podajo škodnih zahtevkov.
Zakaj sodelovati?
- Do 25.000 EUR denarja za *proof of concept (POC) fazo sodelovanja
- Partnerstvo z eno vodilnih in najbolj proaktivnih zavarovalnic v regiji
- Dostop do široke mreže partnerjev in agencij Zavarovalnice Sava
- Mentoriranje vrhunskih domačih in mednarodnih mentorjev
- Možnost širitve posla po mednarodni partnerski mreži Zavarovalnice Sava
- Kriti stroški udeležbe na Innovation Campu, ki bo potekal v Mariboru 22. in 23. novembra
Rezultat dosedanjih Innovation Challengov že dva projekta Zavarovalnice Sava s startupi
Zadnji Innovation Challenge je potekal v novembru 2017. Kot njegovi posledici sta bila vpeljana dva projekta s startupi.
VIGO, inovativna telemetrična storitev, je bila razvita v sodelovanju s startupom Movalyse. Po potrditvi koncepta v letu 2018 je bil produkt uveden na trg v rekordno kratkem času.
ENORMA, ki jo je razvilo podjetje U-centrix, je rešitev na zahtevo za cenitev avtomobilskih škod na daljavo, kar izdatno skrajša čas v procesu upravljanja z odškodninskimi zahtevki. Po preveritvi koncepta leta 2018 je rešitev v zadnji fazi pred implementacijo v dnevne procese Zavarovalnice Sava.
O Zavarovalnici Sava
Zavarovalnica Sava je ena vodilnih zavarovalnic v Jugovzhodni Evropi z 29,5 milijona evrov čistega dobička v letu 2018. Najbolj prisotna je na slovenskem in hrvašekm trgu. Kot del Zavarovalne skupine Sava, ene največjih zavarovalnih skupin v Jugovzhodni Evropi, ima Zavarovalnica Sava dostop tudi do drugih trgov po svetu.
Dinamiko inoviranja je Zavarovalnica Sava v zadnjih dveh letih drastično izboljšala predvsem s pomočjo startupov. Rezultat sodelovanja s startupom Movalyse je nov produkt – inovativno zavarovanje za motorje, VIGO zavarovanje, ki je bilo vpeljano na trg v letošnjem letu. Inovativna telemetrična storitev je bila razvita in uvedena na trg v rekordno kratkem času.
Zavarovalnica Sava želi inoviranje dvigniti na še višjo raven, prav z mednarodnimi izzivi, kot je Insurance Innovation Challenge, pa želi spoznati nove potencialne partnerje za skupni razvoj.
####
Več informacij
Urban Lapajne, Tovarna podjemov
urban.lapajne@tovarnapodjemov.org
+386 41 372 418