Analitika gre z roko v roki z upravljanjem družbenih omrežij. Če jo razumemo, lahko optimiziramo svoje objave in svojo prisotnost na internetu ter zaslužimo več za manj denarja. Poznavanje analitike je danes postala ključna kompetenca vseh upravljalcev družbenih omrežij. Na seminarju se bomo torej seznanili z analitiko družbenih omrežij za poslovne namene ter optimizacijo le teh. Osredotočili se bomo predvsem na Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, dotaknili pa se bomo tudi analitike e-mail oglaševanja.
Kdo predava?
Črt Podlogar je komunikacijski, digitalni in prodajni strateg. Ima večletne mednarodne izkušnje s področij e-prodaje, razvoja spletnih poslovnih modelov in marketinga.
Svoje strateške veščine s področja e-prodaje je pilil v podjetjih Studio Moderna in Renderspace, danes pa je ‘the doctor’ v spletni oglaševalski agenciji Red Orbit. V Red Orbitu je odgovoren za razvoj in strateško vodenje projektov, performance oglaševanje in doseganje zastavljenih rezultatov.
Kaj se boste naučili?
Kako na spletu zaslužiti več z manjšim vložkom v oglaševanje
Kako optimizirati nastop podjetja na spletu
Analitika na Facebooku, LinkedInu, Twitterju, Instagramu