Kako se lotevajo hitre rasti najuspešnejši mariborski startupi, kako so rastli doslej in kakšna je njihova strategija rasti za prihodnost? Kje je meja, če sploh je, ko lahko z growth hackingom nepredstavljivo rastemo? Kaj pa uveljavljena podjetja? Mnoga med njimi se z growth hackingom šele spogledujejo,druga z uporabo ustvarjajo konkurenčno prednost.
Pogosto slišimo o hitro rastočih podjetjih, ki so "prevzela svet". Ponavadi se to zgodi v briljatno izpeljanem tandemu produktnega razvoja in dobre marketinške strategije. Na Start:up Müsliju bomo tokrat pogledali v svet "growth hacking-a", področja, ki se igra z produktnim razvojem in marketingom z namenom hitre rasti.
V zgodnji fazi razvoja startup ne potrebuje "klasičnih marketinških storitev". Vse kar potrebuje je RAST. Tako tudi ne potrebuje klasičnega marketingarja, ampak "growth hackerja", katerega edini fokus je rast. Ta fokus je dal pot številnim metodam, orodjem in najboljšim praksam, ki v "tradicionalnem" marketinškem spletu niso obstajali, tradicionalni marketingarji pa se jih v veliki meri še vedno ne poslužujejo, čeprav dokazano delujejo.
Pogledali bomo v zakulisje nekaterih slovenskih podjetji in nekaterih globalnih primerov dobrih praks. Tokrat nam je uspelo sestaviti super ekipo gostov. Z nami bodo Maja Voje in Matic Užmah, ki sta profesionalna "growth hackerja" ter startupovec Martin Pelcl s platformo Moj mojster. Razpravljali bomo o njihovih unikatnih izkušnjah z "growth hackingom". Razkrili bodo, kako ga uporabljajo za pridobivanje poslovnih partnerjev na tujih trgih (do danes več kot 11.000), ter kako podjetja kot so Google, Rocket Internet in drugi mednarodni startupi uporabljajo ta nov pristop.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.
Kdo je Maja Voje?
Maja Voje spada med 0,1% ljudi na Twitterju, ki govorijo o »growth hackingu« in je certificirana »growth hackerka« po Growth Tribe v Amsterdamu. V zadnjih 5 letih je nastopala za več kot 50 različnih podjetij, od Googla, Rocket Interneta in za mnoge startupe po vsem svetu. Sodelovala je pri zagonu aplikacij, Kickstarter kampanji in razvila več procesov skozi Facebook oglase, LinkedIn in e-mail marketing. Trenutno dela za veliko tujih klientov kot strateg za rast. V Sloveniji je ustanovila skupnost "Growth hacking Slovenia". Je v stalnem lovu za najnovejšimi in najboljšimi trendi in eksperimentalnimi idejami, kamor jo žene velika strast poklica »growth marketingarja«. Zase pravi, da mora poskusiti prav vse trende in ideje.
Kdo je Matic Užmah?
Matic Užmah je so-ustanovitelj podjetja Support Hero, ki trži orodje, ki znotraj aplikacij omogoča samopomoč z napredno bazo znanja za SAAS aplikacije. Support Hero deluje z velikimi igralci na tem področju kot so KissMetrics, AgoraPulse, Zemanta in Drift. Odgovoren je za vizijo, strategijo in rast podjetja, ter najpomembneje, da so uporabniki srečni, ko uporabljajo SupportHero. Skrbi tudi za oblikovanje kulture podjetja in inoviranja priložnosti rasti. V preteklotsi je pomagal pri rasti Codeable, številka 1 WordPress outsourcing plaftorme, ki je v manj kotenem letu zrasla iz 200.000$ prihodkov na mesec na 500.000$ prihodkov na mesec .
Kdo je Martin Pelcl?
Martin Pelcl je arhitekt, ki se ukvarja z inoviranjem v gradbeništvu in arhitekturi. Z lastno arhitekturno prakso in začetki podjetništva na področju izobraževanja je pričel v 2009. Po spoznanju, da je slovenski gradbeni trg netransparenten in neurejen je 2013 z Gregorjem Černelčem ustanovil startup MojMojster. Glavna problematika, ki jo rešuje, je iskanje kakovostnih izvajalcev za gradbene in obrtniške projekte. 2014 in 2016 pa je ustanovil tudi eMajstor.hr in DaiBau.at, hrvaško in avstrijso različico storitve. Pomagal je tudi pri ustanovitvi podjetja Coinhab d.o.o., ki je prva so-investitorska platforma za gradnjo stanovanj.
Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo. Prijava je obvezna.