TikTok - osnove in poslovne priložnosti
Datum in ura
Ponedeljek, 29. junij 2020 13.00 - 16.00 CEST
Če želiš uspešno nagovoriti generacijo Z, predvsem mlade med 13. in 30. letom starosti, potem je družbeno omrežje TikTok odlična pot do njih. Pravzaprav je tvoja prisotnost na TikToku danes skoraj nujna.
Čeprav so številne blagovne znamke, med njimi Guess, NBA, ESPN, Crocs, Fortnite, Levi's in druge, že prepoznale potencial tega omrežja, je prostora še ogromno, saj je konkurenca zaenkrat nizka.
Če te zanima, kaj je TikTok aplikacija in kakšna je njena vloga, kako ustvariti dober TikTok video, kakšne načine snemanja in montaže videov ponuja TikTok, kakšni so triki snemanja ter kakšno vlogo ima TikTok v marketingu in kako ga lahko izkoristiš za promocijo svojega podjetja, potem ne zamudi te odlične delavnice s Sandro Auer.