16.00 - 14.00 CEST
Tovarna podjemov,
Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6,
2000 Maribor.
Podjetniški vikend za aktivacijo tvoje podjetniške ideje!
Ponujamo ti izjemno priložnost spoznati, kako poteka razvoj poslovne ideje in njena realizacija v praksi. Pridruži se nam na Start:up vikendu v Mariboru in razvij veščine, ki so nujno potrebne za tvoj podjetniški uspeh! Potekal bo od 10. do 12. marca 2023.
Pridi, razvijaj in prepričaj komisijo
Ob zaključku vikenda bomo izbrali minimalno pet podjetniških ekip, ki bodo postali člani podjetniškega inkubatorja Tovarna podjemov in bodo deležni intenzivne mentorske podpore vrhunskih strokovnjakov iz različnih področij. Če boš med njimi, te čaka tudi udeležba na mednarodni konferenci PODIM, kjer boste ti in tvoja ekipa lahko »1:1 pitchali« več kot 150 uglednim mednarodnim investitorjem.
Vzemi prihodnost v svoje roke in izkoristi vsa nova znanja in mentorstva, ki se ti ponujajo. To so ključi k tvoji svetlejši in uspešnejši prihodnosti!
Zakaj se udeležiti?
Z udeležbo na Start:up vikendu pridobiš:
konkretna poslovna in podjetniška znanja za uspešno realizacijo podjetniške ideje,
priložnost, da zaženeš svoje startup podjetje,
priložnost, da spoznaš nove aktivne posameznike in sestaviš ekipo,
priložnost, da se vključiš v enega najuspešnejših podjetniških inkubatorjev v Sloveniji in se pridružiš družini startupov kot so Pokica, MojMojster, Chicatella, Databox, Oikos Housing in drugim,
potrdilo o udeležbi, kot dokazilo opravljenega izobraževanja,
druženje z uspešnimi in ambicioznimi ljudmi – uspešnimi podjetniki, mentorji in drugimi udeleženci,
veliko zabave in druženja,
dobro hrano, pijačo in odlično vzdušje,
nove karierne priložnosti.
Kaj je »Startup Weekend«?
»Startup Weekend« je intenziven podjetniško zabaven vikend, na katerem ekipe, sestavljene iz posameznikov različnih znanj, tekmujejo v tem, kdo bo v izjemno kratkem času ustvaril boljši prototip oziroma poslovni model podjetja po najsodobnejših metodologijah (Design Thinking, Lean startup in Business model generation) in ga tudi preveril na trgu.
Kdo se lahko udeleži?
Vsi inovativni posamezniki z ali brez podjetniške ideje. Sodeluješ lahko kot podjetniška ekipa ali že ustanovljen startup v zgodnjih fazah.
Imaš idejo, ampak nimaš ekipe?
Prav ekipa je tista, ki je mnogokrat odločilna ali bo ideja uspela ali ne. Če nimaš ekipe, lahko prav tukaj spoznaš posameznike, ki ti jo bodo pomagali uresničiti.
Nimaš ideje si pa želiš startup?
Sodelujete lahko vsi, ki ste kreativni, zagnani in pripravljeni delati v timu. Če nimaš poslovne ideje, se boš priključili kateri izmed skupin in s svojimi znanji pomagal k njeni realizaciji.
Pridruži se nam. Z nami bodo mentorji z izkušnjami, uspešni podjetniki in kreativni posamezniki. Pripelji na dogodek še svoje prijatelje, tako ne boš sam!
Rok za prijavo in izbor kandidatov
Izkušnje udeležencev
NAGRADE za prvih 5 uvrščenih podjetniških ekip
Brezplačno delovno mesto v startup coworkingu
Brezplačna delovna mesta v okviru coworking prostorov Tovarne podjemov, z vso potrebno komunikacijsko infrastrukturo še 6 mesecev po dogodku. Tako ne bo izgovorov, da idejo razvijaš naprej!
Več kot 50 ur mentorske podpore
Vsaj 30 ur brezplačnega svetovanja oziroma konkretnega dela izkušenih mentorjev, in sicer iz različnih področij pomembnih za razvoj startupa. Mentorji bodo tebi in ekipi pomagali na sledečih področjih: razvoj in validacija poslovnega modela, razvoju produkta, izgradnja in vodenje ekipe, dizajn in uporabniška izkušnja, marketing in prodaja, dostop do kapitala in prijava na nepovratna sredstva razpisa P2, pravni, finančni, davčni vidik poslovanja, zaščita intelektualne lastnine, druge specifike vezane na tvojo odejo.
Vstopnice za PODIM za celo ekipo
Vsi člani 5 izbranih ekip prejmejo brezplačne vstopnice za konferenco Podim, s tem pa tudi možnost, da se predstavijo 150+ mednarodnim investitorjem, 300+uveljavljenim podjetjem, 90+ svetovno prepoznavnim govorcem, +350 startupom in drugim podjetniškim navdušencem. V Podim Deal Room, ki je namenjena 1:1 sestankom, boste lahko ti in tvoja ekipa izbrali do 5 mednarodnih mentorjev, ki vam bodo dali »feedback na vašo idejo/startup«. Poglej zakaj je Podim super nagrada TUKAJ.
Prav vsi udeleženci pa prejmejo tudi »goody bag« Tovarne podjemov.
Program
Petek, 10. marec, 16:00 – 22:00
Sobota, 11. marec, 09:00 – 22:00
Nedelja, 12. marec, 09:00 – 14:00
10. marec »Ogrevanje za vikend« od 16:00 do 22:00
V petek 10. marca 2023 s pričetkom ob 16.00 uri, se bomo ogreli tako, da se bomo dobro spoznali in formirali ekipe in ideje, ki jih bomo nato pilili na Start:up vikendu v soboto in nedeljo. Ekipe bodo oblikovale/pilile svoj poslovni model, predstavitev in produkt ter se ob zaključku predstavile pred strokovno komisijo na DEMO jutru, ki bo odločal o 5 ekipah, ki prejmejo vstopnice v intenzivni mentorski program Tovarne podjemov.
11. marec »Start:up vikend Maribor« od 09:00 do 22:00
Na vikendu bodo prijavljene podjetniške ekipe s pomočjo svetovanja vrhunskih mentorjev pilile svoj poslovni model, predstavitev in produkt. Dogodek bodo povezovali in vodili Urban Lapajne, Nataša Rus in Matej Rus in Dušan Pogačar, ki imajo skupaj več kot 60 let izkušenj z delom s startupi in podjetnimi posamezniki pri razvoju ideje v zelo zgodnjih fazah. Pomagal jim bo »dream team« izkušenih podjetniških mentorjev, ki so začetno pot startupa uspešno prehodili in ti bodo oboroženi z znanjem, pomagali naredit bliskovit napredek pri razvoju ideje, poslovnega modela in produkta.
12. marec »Demo jutro z izborom 5 ekip« od 09:00 do 14:00
DEMO jutro bo potekalo kot finale 3 - dnevnega dogajanja, ko se bodo pred strokovno komisijo predstavile vse prijavljene ekipe. Vsaj petčlanska strokovna komisija bo odločala o vstopnicah v intenzivni mentorski program Tovarne podjemov.
Ocenjevalni kriteriji
Strokovna komisija bo odločala v skladu s sledečimi ocenjevalnimi kriteriji in točkovnikom (skupaj je možno doseči 35 točk).
1. Ocena potenciala in kompetentnosti ekipe (mak. št. točk = 10)
Interdisciplinarna ekipa pokriva področje razvoja (inženirski del), designa (oblika in uporabnost produkta) in marketinga (prodajne veščine in znanja). Člani ekipe dokazujejo zavezo za realizacijo projekta.
2. Razumevanje problema (mak. št. točk = 5)
Podjetniška ekipa/startup jasno razume problem segmenta uporabnikov. Za dobro razumevanje problema ima ekipa jasno zastavljen proces odkrivanja strank, v obliki intervjujev, pristajalnih strani ali drugih metod ter akcijski načrt za izvedbo.
3. Rešitev, edinstvena ponujena vrednost, neulovljiva prednost (mak. št. točk = 5)
Podjetniška ekipa/startup ima jasno opredeljeno rešitev (določene minimalne lastnosti produkta ali storitve), ki je že v fazi konkretizacije (prototip, skice, …). Ima tudi jasen akcijski načrt, kako bo ustreznost rešitve glede na problem/probleme tudi ustrezno preverila pri uporabnikih. Jasno je artikulirana edinstvena ponujena vrednost ter jasno definirana in utemeljena neulovljiva prednost (jedrna kompetenca, zaščitena intelektualna lastnina, prednost prvega na trgu, poslovna skrivnost, specifično znanje, mreža povezav, izkušnje v panogi, …).
4. Segment kupcev in kanali (mak. št. točk = 5)
Podjetniška ekipa/startup ima jasno opredeljene segmente kupcev, natančno izdelane profil(e) zgodnjih uporabnikov.
5. Toki prihodkov, stroški in ključni kazalniki (mak. št. točk = 2,5)
Podjetniška ekipa/startup ima jasno in realno opredeljene potencialne prihodkovne kanale. Ključni kazalniki so jasno opredeljeni (uporabni, dostopni in pregledni) ter popolnoma skladni s panogo.
6. Stopnja razvoja (maksimalno število točk = 5)
Podjetniška ekipa/startup ima razvit prototip, izvedeno testiranje pri ciljni publiki ali izdelano kakršnokoli drugo pilotno raziskavo produkta/storitve.
7. Osebna predstavitev (mak. št. točk = 2,5)
Osebna predstavitev vsebuje ključne informacije (jasna in argumentirana predstavitev vseh elementov vitkega okvirja in predstavitve ekipe). Nastop podjetnika je prepričljiv in v celoti izkazuje ključne podjetniške lastnosti (vizijo, samozavest, poglobljeno poznavanje trga,…).
Lokacija
Splošni pogoji prijave
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa JR podporno okolje 2023, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.