Start:up Müsli: Kako produkt spremeniti v najboljšega prodajalca
18.00 - 19.30 CEST
Kako podjetja pridobivajo, ohranjajo in širijo svojo bazo strank je izredno pomemben proces. Product-Led Growth (PLG) preoblikuje način, kako podjetja pridobivajo, ohranjajo in širijo svojo bazo strank. Gre za strategijo, pri kateri je produkt sam glavni motor za pridobivanje, širitev in ohranjanje strank. S tem inovativnim pristopom so uspela vodilna tehnološka podjetja, kot so Slack, Zoom in Dropbox. Le ta so izkoristila moč svojih produktov za impresivno rast in prevlado na trgu.
Kako so se product-led growtha lotila podjeta Databox, Blub Blub in številna druga uspešna podjetja, ki so jim pri tem pomagali naši gosti @Mitja Mavsar, @Yaakov Carno in @Jeremiah Rizzo izveste, če se nam pridružite na dogodku.
Za koga je poznavanje tematike pomembno?
✔️Direktorji: izveste kako lahko PLG pomembno doprinese vaši strategiji trajnostne rasti.
✔️Marketingarji: naučite se, kako izkoristiti produkt kot ključno marketinško orodje za pridobivanje in ohranjanje strank.
✔️Prodajniki: izvete, kako lahko PLG dopolni tradicionalne pristope prodaje in poenostavi proces pridobivanja strank.
✔️Produktni managerji: pridobite vpoglede v način izgradnje produktov, ki se prodajajo sami in temeljijo na vrhunski uporabniški izkušnji.
✔️Specialisti za zadovoljstvo strank (Customer Success Managers): izvete, kako lahko PLG vodi do večjega zadovoljstva in ohranjanja strank.
Kdaj? Torek, 23. Januar ob 18:00
Kje? Databox, Vičava 1, 2250 Ptuj
Prijava 👉 https://bit.ly/48yaHkx
Več info 👉 https://bit.ly/4aRGluV