Razvoj blagovnih znamk & story$elling
17.00 - 21.00 CEST
Razvoj sodobnih blagovnih znamk je kompleksen proces in poteka preko več razvojnih faz, ki morajo biti strateško načrtovane in skrbno izpeljane, uspešen odnos med sodobnimi blagovnimi znamkami in sodobnimi potrošniki pa se gradi s pomočjo sodobnih komunikacijskih pristopov.
Eden od njih je tudi komunikacija na družbenih omrežjih, kjer je vse več vsebin, pozornost ljudi pa je vedno krajša.
Kaj so zares blagovne znamke? Kaj so ključne zakonitosti pri njihovem razvoju in kako poteka proces gradnje? Kako blagovno znamko spraviti v življenje in umestiti v kulturo 21. stoletja? Kako poskrbeti, da se vaše sporočilo ne izgubi v poplavi vsebin? In kako ustvarjati objave, ki bodo zaradi svoje zanimivosti dosegale na tisoče ljudi?
Odgovore na ta in dodatna vprašanja boš prejel na izobraževanju pod vodstvom Tineta Lugariča, kreativnega direktorja in soustanovitelja multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin.
Kaj boš spoznal na delavnici:
- Kaj so zares blagovne znamke?
- Kaj so sestavni mehanizmi blagovnih znamk?
- Kako poteka razvoj?
- Kako blagovno znamko spraviti v življenje?
- Kako pritegniti pozornost?
- Kako za svojo blagovno znamko vzpostavite osnovne BRAND ID temelje?
Komu je delavnica namenjena?
Vsem, ki vas zanimajo blagovne znamke, se z njimi tako ali drugače ukvarjate ali celo razvijate svojo.
Kako se pripraviti na delavnico?
Vsak udeleženec si naj pred delavnico izbere blagovno znamko, katero bo na kratko predstavil in na njenem primeru izvedel praktične vaje. To je lahko blagovna znamka, za katero udeleženec skrbi, je njen lastnik ali jo šele vzpostavlja.
Število prostih mest je omejeno, zato pohiti s prijavo.