Program priprave na rast 2024 - ekskluzivni program za startup podjetja

10. oktober 2024 Ob 8.30
Datum in ura
Četrtek, 10. oktober 2024
8.30 - 13.00 CEST
Lokacija

Tovarna podjemov

ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6

2000 Maribor

1. nadstropje

Pripravljeni na naslednji korak v rasti startup podjetja?

Hitro rastoča podjetja se soočajo s ključnimi izzivi – kako učinkovito skalirati operacije, prilagoditi poslovni model za ohranitev profitabilnosti, upravljati denarni tok, ter zaposliti in voditi talente, ki bodo gradili prihodnost podjetja. Če se tudi ti soočaš s temi vprašanji, je čas, da narediš korak naprej. Naš program za pripravo na hitro rast ti bo omogočil dostop do najboljših podjetniških strokovnjakov, interaktivnih delavnic in konkretnih rešitev, ki bodo pospešile pot do uspeha tvojega startupa. Ne zamudi priložnosti, da svoje podjetje pripraviš na prihodnje izzive in ga pripraviš za nov cikel rasti!


5 izzivov tehnoloških podjetij

Program je zasnovan na temelju najpogostejših izzivov s katerimi se srečujejo tehnološka podjetja v fazi začetka hitre rasti, in sicer:

  • Skaliranje operacij. Zagonska podjetja se soočajo s težavo hitrega povečanja zmogljivosti, procesov in kadrov, ko povpraševanje hitro raste. Ključni izziv je ohraniti učinkovitost in kakovost med rastjo.
  • Prilagajanje poslovnega modela in ohranjanje profitabilnosti. Ob hitri rasti lahko podjetja ugotovijo, da prvotni poslovni model ni več optimalen. Spremembe modela, ki bolje ustrezajo novim razmeram, zahtevajo strateške odločitve.
  • Upravljanje denarnega toka. Rastoča podjetja potrebujejo več kapitala za podporo rasti, zato postane upravljanje denarnega toka ključno. Pogosto stroški prehitevajo prihodke, kar lahko povzroči likvidnostne težave. Tudi pridobivanje financiranja, vključno s tveganim kapitalom, je bistveno.
  • Zaposlovanje in upravljanje talentov. Rastoča podjetja potrebujejo več kadrov, a jih je težko najti in vključiti v obstoječo kulturo. Pomembno je tudi preprečiti izgorelost ključnih članov ekipe.
  • Vzpostavljanje in vzdrževanje kulture podjetja. Hitri rasti pogosto sledi sprememba kulture podjetja. Ohranjanje vrednot in vzpostavljanje kulture, ki spodbuja inovacije, je izziv, saj podjetje pridobiva nove oddelke in hierarhije.

 

Interaktivno reševanje izzivov namesto suhoparnih predavanj

Srečanja bodo vodili izkušeni podjetniki, investitorji in svetovalci, ki so specializirani za razvoj zagonskih podjetij. Srečanja bodo potekala v formatu interaktivnega pogovora med udeleženci in strokovnjaki, ki bodo podali rešitve za konkretne razvojne izzive. 


Za napredek bodo poskrbela 4 načela, na katerih temelji program 

  1. Interaktivno reševanje vaših izzivov: Naša srečanja niso suhoparna predavanja, ampak interaktivni pogovori, kjer skupaj s strokovnjaki rešuješ konkretne izzive tvojega podjetja.

  2. Akcijski dokument s ključnimi KPI-ji: Pripraviš svoj načrt rasti, ki ti bo v podporo pri nadaljnjem razvoju.

  3. Sparring partner za rast: Dodelimo ti podjetniškega partnerja, ki te bo skozi celoten program spodbujal in izzival k uresničevanju ciljev.

  4. Podpora izkušenih strokovnjakov: Skozi program bomo zagotovili podporo več kot 10 strokovnjakov za rast podjetij, ki ti bodo pomagali z nasveti in strategijami.

 

PRIJAVI SE ZDAJ


Program in vsebina

10. oktober, od 8:30 do 13:00 ure

08:30 - 09:30 | Zbiranje in uvodno mreženje

09:30 - 12:30 | Gregor Smrekar: Opredelitev prioritetnih področij vašega dela

in določitev KPI-jev za rast.

12:30 - 13:00 | Zaključek in priprava prioritetnih nalog 

 

DOMAČA NALOGA 10. do 17. oktober: Delo s podjetniški strokovnjakom Tovarne podjemov na opredeljenih prioritetnih nalogah. Srečata se vsaj enkrat v času do drugega srečanja. Da kvalitetno opraviš domačo nalogo moraš investirati minimalno 5 ur tvojega časa.

 

17. oktober, od 8:30 do 13:00 ure 

08:30 - 09:00 | Zbiranje in uvodno mreženje

09:00 - 11:00 | Nina Dremelj: Kakšna podjetja vlagajo investitorji; pregled

ključnih področij  poslovanja, ki jih morate urediti v koliko želiti biti atraktivna

tarča za investitorje.

11:00 - 12:00 | Pogovor s podjetniškimi gosti, ki so uspešno pridobil več

investicijskih rund

12:00 - 13:00 | Zaključek in priprava prioritetnih nalog 

 

DOMAČA NALOGA 17. do 25. oktober: Delo s podjetniški strokovnjakom Tovarne podjemov na opredeljenih prioritetnih nalogah. Srečata se vsaj enkrat v času do drugega srečanja. Da kvalitetno opraviš domačo nalogo moraš investirati minimalno 6 ur tvojega časa.

 

25. oktober, od 8:30 do 13:00 ure 

08:30 - 09:30 | Zbiranje in uvodno mreženje

09:30 - 11:30 | Sašo Djoković: Kako povečevati prodajo na mednarodnih trgih

in izgrajevati prodajno ekipo.

11:30 - 12:30 | Pogovor s podjetniškimi gosti na obravnavano temo

12:30 - 13:00 | Zaključek in določitev naslednjih razvojnih mejnikov podjetija in

ključnih področij na katerih bo podjetje delovalo.  

 

Predavatelji so izkušeni strokovnjaki

Nosilci treh vsebinskih sklopov so strokovnjaki, ki imajo vsak na svojem področju +25 let izkušenj.

 

 

Gregor Smrekar, LinkedIn

 

Gregor Smrekar je coach in konzultant za hitro rastoča IT podjetja, tako produktna kot storitvena. Gregor je v preteklosti zasedal vodstvene položaje v regionalnih in globalnih tehnoloških podjetjih kot so Hermes Softlab, Comtrade in Celtra. Danes kot generalist svetuje ustanoviteljem in vodjem pri reševanju tipičnih izzivov, ki nastanejo, ko podjetja začenjajo rasti, prehajajo mejo 30 do 50 zaposlenih in formirajo vodstvene time.

 

 

Nina Dremelj, LinkedIn

 

Nina Dremelj je partner, generalna direktorica in ustanoviteljica sklada Vesna Deeptech Fund, predsednica Poslovnih angelov Slovenije ter lastnica in direktorica sklada Alita Capital. Njena največja strast je pomagati podjetnikom, da njihove ideje spremenijo v prava, uspešna podjetja. V zadnjih 5 letih je investirala v več kot 16 startup podjetij, tako slovenska kot tuja in pomagala skleniti več kot 40 dodatnih investicij v vrednosti 40+M.  

 

 

Saša Djoković, LinkedIn

 

Izkušen in dinamičen marketinški strokovnjak z 30+ letnimi izkušnjami na področju B2B marketinga, odnosov s poslovnimi partnerji, integriranih trženjskih strategij, upravljanja storitev za stranke, vodenja prodajnih in marketinških ekip, trženjskih raziskav ter upravljanja blagovnih znamk. Svoje izkušnje je Sašo nabiral v domačih in mednarodnih tehnoloških podjetjih kot so EKWB, DHL, NIL, HYCU, Car Target Group, Telekom Slovenije in Avtera. Trenutno je Sašo kot član ožje ekipe Tovarne podjemov osredotočen na izkoriščanje svojih obsežnih izkušenj za pomoč startup podjetji.

 

Komu je program namenjen?

Startup podjetja, ki izpolnjujejo pogoje za vpis ali pa so že vpisana v register inovativnih zagonskih podjetij. Ti pogoji so: 

  • starost manj kot 5 let,
  • zaposlena vsaj 1 oseba za polni delovni čas,
  • izkazujejo določeno stopnjo inovativnosti in potenciala za rast.

 

Vsebinski pogoji

  • Ustvarjanje prihodkov z glavnim produktom.
  • Zabeležena rast ključnih finančnih in nefinačnih kazalnikov v zadnjih treh letih poslovanja podjetja. 

V program bo sprejetih maksimalno 10 podjetij.
 

PRIJAVI SE ZDAJ

 

Prijava in merila izbora

Ne zamudi priložnosti, da se udeležiš ekskluzivnega programa za pripravo na rast. Število mest je omejeno na 10 podjetij, ki jih bomo organizatorji skladno z merili izbrali izmed vseh prijav. 

Organizator si pridružuje pravico, da za  sodelovanje izbere tudi manj kot 10 podjetij, v kolikor prijavljeni kandidati ne bodo izpolnjevali pogojev prijave.
 
Merila izbora

  • Pravočasnost oddane prijave in izpolnjevanje administrativnih pogojev programa.
  • Izpolnjevanje vsebinskih pogojev.
  • Članstvo v Tovarni podjemov. Prednost imajo člani Tovarne podjemov. 


Rok za prijavo je 7. oktober 2024 do 12.00 ure. Obvestilo o izboru in druge pomembne informacije prejmeš isti dan, najkasneje do 16. ure. 

 

Lokacija dogodka

Tovarna podjemov, ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor, 1. nadstropje.


Deminimis

Program ima za udeležena podjetja naravo de minimis pomoči na osnovi sheme: Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis (št. sheme: M001-2632616-2024). Vrednost programa je 661,50 EUR.

 

Program se fotografira. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta Slovenski podjetniški sklad in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. Z udeležbo na dogodku postanete prejemnik-ca novic Tovarne podjemov, ki je nosilec blagovnih znamk Start:up Maribor, Start:up Slovenija, Tovarna podjemov in Podim conference. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.