Brez denarja in prvih kupcev, ni potrditve ideje in uresničevanja vizije. Zato se bomo tokrat lotili prodajnega procesa, ki ga bo Tomaž Švajger razložil na konkretnem primeru podjetja Doctrina.
Naučili se boste:
- Zakaj se ljudje odločijo za nakup in kaj je za to sploh potrebno?
- Kako vzbuditi pozornost?
- Kdaj in na kakšen način predstaviti ceno? Kako odreagirati, če se kupcu zdi previsoka/prenizka?
- Kako zaključiti prodajo?
- Kako postavljati prodajne plane?
- Kako upravljati poprodajni proces?
To so le nekatera vprašanja, ki se jih bomo lotili na delavnici, kjer vas bomo oborožili s praktičnim znanjem.
Komu je delavnica namenjena?
- Vsem, ki se zavedate, da potrebujete sistematičen pristop k prodaji.
- Vsem, ki si želite boljšega prodajnega rezultata.
- Vsem, ki menite, da imate odličen produkt, pa ne veste kako ga prodati.
- Za prodajalce in vodje prodajnih ekip, ki se želite naučiti taktik povečanja prodaje.
- Vsem, ki se želite naučiti postavljati realne prodajne plane.
Je direktor prodaje pri slovenskem startupu
Doctrina, ki preko spleta izobražuje zaposlene v lekarnah. Pred delom v startupu je bil zaposlen pri multinacionalkah Procter&Gamble in RedBull, tako da ima izkušnje tako s korporativnim kot tudi s startup svetom.
Prijava