Kreiranje vsebin za družbena omrežja

10. februar 2021 Ob 9.00
Online dogodek
Datum in ura
Sreda, 10. februar 2021
9.00 - 12.00 CEST
Lokacija
Online dogodek

Ne bodi nikoli več brez idej, kaj objavljati na družbenih omrežij - pridi na delavnico.

 

  • Ali ti zmanjkuje idej za redne objave?
  • Si želiš vedeti, kako z objavami privlačiti prave stranke?
  • Želiš izvedeti recept, kako kreirati objave, ki bodo učinkovite?

To so po navadi izzivi, s katerimi se srečujejo podjetniki, ko nanese tema na kreiranje vsebin za družbena omrežja. Tanja Ciglarič kot dolgoletna skrbnica družbenih omrežij tudi za druga podjetja, iz prakse dobro ve, kaj deluje v posameznih branžah.

 

Pridi na delavnico in spoznaj, kako deluje marketing na družbenih omrežjih.

 

 

Kaj se boš naučil?

Prvi del

  • Zakaj so danes družbena omrežja pomemben del prodajnega proseca?
  • Najnovejši digitalni trendi 2021.
  • Kako kreirati zgodbo, ki prodaja?
  • Kako deluje marketing na družbenih omrežjih za posel?
  • Kako najti pravi kanal za tvoj posel, ki ti bo prinašal denar?
  • Metoda 70/20/10, ki je ključ do uspeha.
  • Napake, ki jih ne smeš delati na družbenih omrežjih.
  • Pot potrošnika vse od zaupanja do nakupa.
  • Pravila, ki jih moraš upoštevati pri kreiranju vsebin za družbena omrežja.
  • Kako dobiti ideje za kreiranje?
  • Kako se lotiti kreiranja objav?
  • Kako si nastaviti plan objav, ki ti prihrani čas. 


Drugi del

  • Vrste objav Facebooku, Instagramu in LinkedInu.
  • Konkretni primeri dobre prakse.
  • Kako sestaviti opis objave?
  • Kakšne fotografije delujejo?
  • Kako reciklirati objave?
  • Brezplačna orodja za kreiranje objav (Canva, Lumen5, Creator Studio, aplikacije,...
  • Kako kreirati objave (animirane objave, videje, infografike, Story vsebine,...)
  • Kje najdeš knjižnice brezplačnih videjev, fotografij, animiranih sličic,...
  • Kako delujejo algoritmi na družbenih omrežjih?
  • Kdaj objavljati, da bodo objave vidne čim več sledilcem?
  • Več učinkovitih strategij za uspešen nastop na družbenih omrežjih. 

 

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je primerna zate, če že imaš svojo poslovno Facebook ali Instagram stran in: 

  • se konstantno soočaš s problemom, kaj naj njej objavljati, potrebuješ ideje, kako kreirati različne kreativne objave.
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.