Nove razmere prinašajo mnoge izzive. Eden izmed njih je tudi vodenje ljudi, ki delajo od doma, ali pa ekip, ki delajo delno doma, delno v podjetju.
Pridi na zanimivo online delavnico, ki jo bo vodil mednarodno priznani poslovni trener in coach Branko Žunec.
Kaj boš spoznal na delavnici?
- Kako koordinirati in spremljati delo sodelavcev, ki delajo od doma (priprava, prioritete, fokus, sledenje, kontrola uspeha, feedback,…).
- Kateri so izzivi vodenja v novih časih (delo v pisarni, delo od doma, odzivnost, zavzetost, motivacija...).
- Kako uskladiti ekipo v pisarnah z ekipo doma, da dosežemo čim večjo skladnost in dobro delovno vzdušje.
- Kako organizirati delo doma, da je učinkovito, ne glede na motnje (skrivnost vrhunskih mladih športnikov).
- Pravilo »3x10 minut« na dan za vodje, za krepitev fokusa, motivacije in zavzetosti sodelavcev.
- Kako preprečiti »ljubosumje in negativnost« tistih, ki ne smejo delati od doma in tistih, ki morajo delati od doma (vsak doživlja po svoje).
- Kako se čim bolje znajti v »novih« vodstvenih vlogah (generator dobre energije, agilni organizator, digitalni psiholog...).
Komu je delavnica namenjena?
- vodjem, ki se želijo bolje znajti v novih vlogah in obvladati situacijo, za katero ni zapisanih standardov uspešnosti,
- podjetnikom, ki želijo tudi v novih časih ohraniti motivacijo in zavzetost zaposlenih,
- tistim, ki delajo v mešanih timih (od doma in v pisarni) in bi radi (p)ostali odlična ekipa,
- bodočim vodjem, da se bodo bolje znašli v novih vodstvenih vlogah.
|
Prijavi se čim prej, saj je število mest omejeno.
|