Sodeluj pri spreminjanju bančnega poslovanja!
Vabimo vse koderje, dizajnerje in bizniserje, da se nam pridružite 1. in 2. decembra na drugem Fintech Hackathonu Start:up Maribor, kjer bomo dva dni trdo delali, se družili in zabavali. Hackathon je tekmovanje v kodiranju in dizajniranju inovativnih rešitev, ki se ga mora udeležiti vsak navdušen heker, dizajner ali bizniser.
V dveh dneh intenzivnega dela, druženja in zabave bodo oblikovane ekipe razvijale inovativne rešitve s področja bančništva, ki temeljijo na sodobnih tehnologijah umetne inteligence, Interneta stvari (IoT), obsežnih podatkov (big data), verige podatkovnih blokov (blockchain), itd. Na voljo vam bo najboljša mentorska podpora izkušenih razvijalcev vrhunskih rešitev.
Na dogodku bo sodelovalo 60 izbranih posameznikov! Pričakujemo prijave motiviranih in z znanjem podkovanih posameznikov in tudi startup ekip, ki si želijo inovirati na področju bančništva in vzpostaviti poslovno sodelovanje z Novo KBM.
Na dogodku boste skupaj z ekipo Tovarne podjemov in Nove KBM ter odličnimi mentorji razvijali prebojne ideje rešitev za bančništvo in jih tudi prototipirali. Ob zaključku hackathona boste ideje za rešitve predstavili strokovni komisiji, ter se potegovali za privlačne nagrade in povabilo k nadaljnjemu sodelovanju z Novo KBM. Pomembno je izpostaviti, da vsa morebitna intelektualna lastnina ostaja v lasti ekip, ki bodo rešitve razvile in predstavile.
Fintech hackathon, izvajamo v okviru programa Start:up Maribor, ki ga podpira Mestna občina Maribor in v tesnem sodelovanju z Novo KBM, ki podaja izzive in nagrade. Z Novo KBM tesno sodelujemo že vse od leta 2005. Banka se je izkazala kot odličen podpornik regionalnega in nacionalnega podjetniškega eko-sistema in postaja vse močnejši in pomembnejši partner startup podjetjem.
Dogodek vidimo kot enega izmed načinov, da spodbudimo sodelovanje med velikimi podjetji in startupi, ter tako vnesemo dodatno dinamiko v podjetniški razvoj mesta in regije.
Oddaj svojo prijavo zdaj in sooblikuj prihodnost fintech ekosistema!
5 razlogov za sodelovanje
- Možnost so-ustvarjanja inovacij v bančni panogi prek sodelovanja na projektih Nove KBM.
- Možnost zaposlitve na Novi NKBM.
- Potencial za razvoj poslovnega sodelovanja z Novo KBM.
- Vključitev produkta v ponudbo oziroma prodajno mrežo Nove KBM.
- Privlačne nagrade.
Nagrade
- 1.000 EUR naloženih na »Predplačniški Visi Nove KBM« za zmagovalno ekipo,
- Telefon iPhone X za zmagovalno ekipo,
- brezplačne vstopnice za konferenco PODIM 2018 za vse člane zmagovalne ekipe,
- 12 mesečna uporaba delovnega mesta in storitev Tovarne podjemov za zmagovalno ekipo,
- Hardware-ska denarnica za kripto valute Ledger Nano S za člane najboljših treh ekip in
- »Goody bag« za vse udeležence.
Koga pričakujemo na hackathonu?
Prebojne inovacije so vedno rezultat motiviranih multidisciplinarnih ekip, zato bomo izmed vseh prijavljenih skrbno izbrali maksimalno 60 udeležencev. Pričakujemo aktivne, razgledane in napredno razmišljujoče posameznike in ekipe, ki se zavedajo, da so edina stalnica v poslovnem življenju spremembe in izboljšave.
Na dogodku lahko sodelujejo vsi inovativni posamezniki oziroma ekipe iz Slovenije, in sicer kot fizične osebe.
Prijave bodo odprte do zapolnitve.
Prijava je obvezna!
Za zabavo, druženje, pijačo in prigrizke bo poskrbljeno!
Pričakujemo prijave naslednjih ciljnih skupin
- inovativni posamezniki; koderji, dizajnerji in bizniserji, ki si želijo inovirati na področju bančništva in vzpostaviti tesno partnerstvo z Novo KBM,
- startup ekipe, ki se vidijo v poslovnem modelu oziroma sodelovanju z Novo KBM
- partnerji banke, ki si želijo prispevati k inovacijam na področju bančništva in okrepiti sodelovanje z Novo KBM.
Izzivi hackathona
Izziv 1: Banka, kot sodobno finančno vozlišče
Iščemo ideje za inovativne rešitve, ki jih bo omogočila implementacija direktive
PSD2. Direktiva bo de-monopolizirala podatkovne zbirke bank o njihovih strankah in jih naredila, seveda ob dovoljenju strank, dostopne tudi drugim poslovnim subjektom.
Direktiva pa bo omogočila nadgradnjo storitev tudi bankam, ki bodo lahko pristopile k implementaciji enotne točke za popolno upravljanje osebnih financ obstoječih in novih strank. Strankam bodo omogočile celovit vpogled v osebne finance in tudi poskušale razumeti in s predlogi rešitev aktivno nagovoriti strankine finančne potrebe, in sicer ob upoštevanju strankinih finančnih zmožnosti, življenjskega sloga in potreb.
Ob tem so pomembni tudi predlogi rešitev za enostavno registracijo, varno delovanje, zanesljivo identifikacijo uporabnikov ter prijazno inovativno interakcijo, pri čemer lahko uporabniku prijazne inovativne interakcije vključujejo tehnologije, kot so prepoznavanje glasu in slike, nadgrajene resničnosti in nosljive naprave.
Izziv 2: Banka, kot ponudnik informacij
Iščemo ideje za rešitve, ki bodo Novi KBM omogočile, da svoje zbirne podatke prične tržiti kot produkt. Iščemo inovativne poslovne primere (produkte), kjer lahko banka monetizira svoje podatke in storitve tako, da uporabi mešanico podatkov iz svojega podatkovnega skladišča, virov po direktivi PSD2, tretjih ponudnikov in odprtih podatkovnih virov (Open Data) ob hkratni uporabi tehnologij umetne inteligence. Pri tem bi bili podatki dostopni skozi programske vmesnike, ki so preprosti za uporabo, varni in zanesljivi in skladni z novimi predpisi, ki bodo zahteve po varnosti podatkov še zaostrili.
Izziv 3: Banka kot storitveno vozlišče
Iščemo rešitve, ki spodbujajo oziroma omogočajo prodajo finančnih produktov banke skozi druge storitve, ki jih nudi banka sama oziroma njeni partnerji (banka nastopa v vlogi agregatorja ponudbe in k temu doda svoje finančne storitve). S tem banka postane enotno storitveno vozlišče – enotna točka za izpolnjevanje uporabnikovih potreb. Poudarek naj bo na izdelkih, ki potrebujejo finančne storitve/produkte (vozila, potrošniška elektronika, nepremičnine, zdravstvo, izobraževanje in potovanja). Pri kreiranju rešitve seveda ne pozabite na implementacijo direktive PSD2, ki bo tudi drugim uporabnikom, ki niso stranka Nove KBM, omogočila, da svoje potrebe izpolnijo s finančnimi produkti lastne banke oziroma s pomočjo konkurenčne ponudbe Nove KBM.
Izziv 4: Banka, ki podpira blockchain
Zgradite rešitev, ki pokaže, kako bi lahko znotraj banke uporabili blockchain, da bi povečali hitrost in zmanjšali stroške aktivnosti, kot so izračuni poravnav in poravnave , tako da bi avtomatizirali funkcije zaledne pisarne, ki so skupne celotnemu bančnemu sektorju.
Izziv 5: Bankomati in podružnice vključeni v IoT
Pokažite, kako bi lahko NKBM podprla eno ali več IoT naprav za promocijo svojih produktov in storitev. Naprave so lahko nosljive naprave, senzorji ali druge IoT naprave, ki bi lahko zagotovile podatke ali informacije bančni opremi in informacijskemu sistemu ter se tako odzvale na strankino situacijo v realnem času.
Izziv 6: Pametni dom v sožitju s pametno banko
Zgradite rešitev, ki izdelke v pametnem domu integrira z bančnimi storitvami ter tako omogoča naročanje in plačevanje blaga in storitev (npr. naročnine, računov za porabo, hrane, varnostne storitve, zavarovanje), informiranje stranke o prihajajočih stroških in zapadlih plačilih, ter promoviranje izdelkov, ki so odvisni od konteksta (npr. odpiranje varčevalnega računa za popravilo hiše, jemanje posojila za nov sistem za razvedrilo).
Izziv 7: Vaše ideje s področja sodobnega bančništva oziroma Fintech-a.
Udeleženci lahko poljubno izberejo izziv na katerega rešitev bodo iskali.
Razvijali bomo največ 15 idej / ekip. Ekipa šteje od 3 – 5 članov.
Intelektualna lastnina rešitev
Hackathon bo potekal po konceptu odprtega inoviranja, kjer vsi sodelujoči (udeleženci, mentorji, organizatorji, partnerji, …) prispevajo s svojimi idejami in razmisleki, pri čemer delijo samo tiste informacije za katere smatrajo, da jih lahko razkrijejo brez uveljavljanja kakršnihkoli zahtevkov do tretjih oseb (če ima nekdo poslovno skrivnost in jo deli na vikendu se smatra, da jo je razkril prostovoljno brez pravice, da lahko karkoli terja od tretjih oseb). V razmerja znotraj ekipe pa organizatorji ne posegamo. Seveda pa vsak udeleženec s sodelovanjem na hackathonu zagotavlja in jamči, da bo njegov prispevek izključno rezultat izvirnega dela in ne bo kršil nobenih lastniških ali intelektualnih pravic katerihkoli tretjih strank.
Na Tovarni podjemov organiziramo hackathon predvsem z namenom povezovanja aktivnih deležnikov v ekosistemu. Prizadevali si bomo, da bo rezultat čim več povezav in startupov, ki se bodo razvili v različna poslovna sodelovanja.
Lokacija in logistika
Fintech Hackathon bo potekal 1. in 2. decembra, v prostorih Tovarne podjemov – podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru, ki se nahaja na Ulici škofa Maksimilijana Držečnika 6 v Mariboru. Organizatorji bomo poskrbeli za dovolj hrane in okrepčil ter seveda tudi energetske napitke. Na lokaciji inovacijskega vikenda bo na voljo poseben prostor za vašo spalno vrečo in ležalko, če boste potrebovali nekaj uric spanca. Prav tako bo zagotovljena možnost uporabe tuša. V kolikor želite bolj udobno prenočišče, jih je v Mariboru na pretek.
Program dogajanja
Petek 1.12.2017
08:00 – 09:00 Registracija in zbiranje udeležencev
09:00 – 09:30 Ogrevanje & predstavitev poteka dogodka
09.30 – 10.00 Predstavitev izzivov na področju Fintech z Letitia Seglah*, Startup Manufactory, London
10:00 – 11:00 Pitching idej in oblikovanje ekip
11:00 – 14:00 Delo ekip
14:00 – 15:00 Kosilo in mreženje z mentorji
15:00 – 17:00 1:1 delo z mentorji
17:00 – 19:00 Delo ekip
19.00 – 20:00 Večerja
20:00 – 24:00 Delo ekip
24:00 Nočna izmena za najmočnejše
Sobota 2.12.2017
08:00 – 09:00 Zajtrk in ogrevanje
09:00 – 09:30 Umetnost predstavljanja idej
09:30 – 11:00 Delo ekip
11:00 – 13:00 1:1 delo z mentorji
13:00 – 14:00 Kosilo z mentorji
14:00 – 17:00 Delo ekip in oddaja predstavitev
17:00 – 18:00 Predstavitve projektov ekip pred strokovno komisijo
18:00 – 19:00 Večerja & odločanje komisije o zmagovalcih
19:00 – 20:00 Razglasitev zmagovalcev in zaključno druženje
*
Letitia Seglah je neodvisna svetovalka za področje Fintech & RegTech, ki med drugim svetuje tudi finančnim institucijam, kot so
Bank of America, Merrill Lynch, Barclays, HSBC in Blackrock. Je strokovnjakinja, specializirana za področje skladnosti oziroma predpisov, pri čemer sodeluje s številnimi globalnimi regulatorji. Svojim strankam prav tako nudi podporo pri dobavi in postopkih naročanja tehnologij za potrebe FinTech in RegTech ter tudi pri razvoju lastnih tehnoloških rešitev strank. Nadalje izvaja storitve s področja korporativnega inoviranja, RegTech in FinTech ter pomaga start-up podjetjem pri financiranju in rasti. Preden je Letitia postala neodvisna svetovalka, je svojo kariero posvečala raziskavam lastniškega kapitala in kreditnih tveganj. Svoj magistrski študij iz področja financ je opravila na London School of Economics.
Organizatorji si pridržujejo pravico do spremembe urnika, glede na končno število udeležencev.
TOP mentorska ekipa
Za podporo in pomoč bo skrbela ekipa TOP poslovnih in tehnoloških mentorjev. Vsaki ekipi se bo pridružil en mentor, ki bo njihov »podpornik«. Mentor jim bo svetoval, delil izkušnje, ter jih po potrebi povezoval z drugimi mentorji na dogodku.
Glavni koordinatorji mentorske ekipe na inovacijskem vikendu so:
- Aleš Živkovič iz Nove KBM, glavni motor inovacij, razvoja in digitalne preobrazbe Nove KBM. Aleš bo skrbel za vsebinsko podporo najširše ekipe Nova KBM.
- Luka Topolovec, soustanovitelj in direktor podjetja EqualEyes, ki je z ekipo zmagal znamenitem TechCrunch Disrupt Hackathon v Londonu. Luka bo skrbel za koordinacijo TOP tehnoloških in poslovnih mentorjev iz slovenskega start-up ekosistema.
- Jure Verhovnik, član ekipe Tovarne podjemov, ki bo skrbel za brezhibno organizacijo in potek dogodka.
Ocenjevalni kriteriji
Strokovna komisija bo ocenjevala tri vidike razvitih rešitev, in sicer:
- Tehnološki vidik rešitve; koncept rešitve, inovativnost rešitve, inovativna uporaba tehnologij, kvaliteta rešitve 50 točk
- Uporabniška izkušnja rešitve; dizajn rešitve, vrednost rešitve za uporabnika, tržni potencial rešitve 30 točk
- Osebna predstavitev pred komisijo; jasna in preprečljiva predstavitev rešitve 20 točk
Strokovno komisijo sestavljajo ugledni strokovnjaki in podjetniki, ki vam bodo na volju tudi za kakovostne povratne informacije glede vaše rešitve in predstavitve.
Organizatorji in partnerji
Inovacijski vikend je organiziran v okviru programa Start:up Maribor, katerega nosilec je Tovarna podjemov, podjetniški inkubator Univerze v Mariboru, in sicer ob podpori Mestne občine Maribor.
Strateški partner Tovarne podjemov in osrednji partner Fintech Hackatona je Nova KBM, ki si prizadeva okrepiti povezave z inovativnimi talenti in start-up podjetji. Banka je prepoznala potencial izgradnje močne start-up skupnosti in potenciala za doseganje sinergij preko sodelovanja, ter zagotovila tako izzive kot nagrade za udeležence.
Pri promociji pa nam že tradicionalno stoji ob strani družba Večer, ki je medijski partner celotnega programa Start:up Maribor in močan podpornik talentov in startup podjetij.
Ključne informacije
Termin:
1. in 2. december 2017
Lokacija:
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor
Prijavnica: