Vse česar niste vedeli o storytellingu pa bi morali
Stara fraza pravi, da seks prodaja. Drži. Bio in eko tudi. Še kako! Predvsem pa prodajajo relevantne, edinstvene in presenetljive zgodbe, ki ustvarjajo razlikovalne prednosti med enakimi produkti na trgu, z močjo emocij pa gradijo pomembne vezi med blagovnimi znamkami in posamezniki, ki so jim te namenjene.
Kako pravilno zasnovati zgodbo, ki bo vašo blagovno znamko dvignila nad konkurenco, kako izpeljati vrhunski produkcijski proces in kako poslušalce tvoje zgodbe spremeniti v njene pripovedovalce, boste izvedeli če se nam pridružite!
Komu je delavnica namenjena:
Start-upovcem, kreativcem, oblikovalcem, produkcijskim ekipam, lastnikom in skrbnikom blagovnih znamk, zaposlenim v oglaševalskih agencijah, študentom marketinških smeri ...
Program
15:00 – 15:30 | Registracija udeležencev
15:30 – 18:30 |
Zgodbe prodajajo. Tine Lugarič, Publicis Slovenija in Luka Stanovnik, Bright Visuals
Kdo sta Tine in Luka?
Tine Lugarič, kreativni direktor, Publicis Slovenija
Tine Lugarič je diplomirani komunikolog in kreativni direktor v agenciji Publicis Slovenija. Skrbi za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 80 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih.
Pravi, da delo kreativca zahteva neprestano prežo za idejami, a ker je svoje delo razvil iz hobija, si raje reče, da je delohobik. Kot skejter in član mariborskega rap kolektiva Tekochee Kru velik vir kreativnega navdiha črpa prav iz urbanih kultur, red in disciplino pa s svoje 20-letne poti med borilnimi veščinami. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha ...
Luka Stanovnik, režiser in producent, Bright Visuals
Luka je režiser in soustanovitelj produkcijske hiše Bright Visuals. Zase pravi, da je “all-around enthusiast”, kar se tudi super povezuje z njegovo vlogo v podjetju, ki je na eni strani umetniška na drugi pa podjetniška. Vse te svoje interese skupaj z ekipo izraža preko video izdelkov najrazličnejših oblik, od kratkih Instagram videov do TV reklam, med njihove naročnike pa se uvrščajo različno velika podjetja in agencije tako iz Slovenije, kot tujine. Luka je vedno na preži za novim in je obseden z pridobivanjem znanja, spoznavanjem zanimivih ljudi in tehnologij, hkrati pa vse te informacije preko različnih medijev in dogodkov z največjem veseljem predaja naprej.
Prijava