Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu
9.00 - 0.00 CEST
Blog marketing je osrednje orodje spletnega vsebinskega marketinga. Več kot 60 % spletnih tržnikov na globalnem nivoju postavlja blog na prvo mesto med metodami za pridobivanje novih potencialnih strank in povečanje ugleda blagovne znamke. Največja unikatna prednost blog marketinga je v vzpostavitvi takojšnjega zaupanja s potencialnimi strankami na podlagi kakovostne vsebine. Kakovostna vsebina je namreč najboljši dokaz poznavanja določene tematike, produktov ali storitev.
Blog marketing ne ponuja le možnosti vzpostavitve takojšnjega zaupanja s potencialnimi kupci, temveč je tudi nujno potrebno orodje za dobro pozicioniranje v spletnih iskalnikih, sploh po naslednjih posodobitvah Googlovega algoritma: Panda, Penguin, Hummingbird, Mobilegeddon in RankBrain. Dober vsebinski marketing namreč omogoča doseganje popolnoma novega segmenta strank na spletu na podlagi ključnih iskalnih pojmov. Na globalnem nivoju se blog marketinga poslužujejo skoraj vsa podjetja in vplivneži v posameznih industrijah, v Sloveniji pa je blog marketing še vedno v velikem zaostanku.
Blog marketing je ključno orodje spletnega marketinga za:
-
velika podjetja s ciljem povečanja moči blagovne znamke
-
mikro, mala in srednje velika podjetja za pridobivanje novih kontaktov
-
agencije, ki skrbijo za spletno dominanco in spletni nastop svojih strank
-
freelancerje, ki skrbijo za spletni nastop podjetij in organizacij
-
posameznike, ki želijo zgraditi osebno blagovno znamko in promovirati svoje storitve
-
nenazadnje pa tudi za vse, ki jih zanima dodatni popoldanski zaslužek na spletu, ter za vse, ki radi razmišljajo, pišejo, ustvarjajo kakovostne vsebine in delijo svoje znanje
Več informacij o delavnici, prijavi in predavatelju najdete na povezavi.