Chat GPT – kako umetna inteligenca spreminja pravila igre v marketingu
18.00 - 21.00 CEST
Želiš nadgraditi svoje marketinške strategije in orodja, ki jih uporabljaš pri svojem delu? Pridi na delavnico Chat GPT – Kako Umetna Inteligenca Spreminja Pravila Igre v Marketingu.
Zakaj se moraš udeležiti?
Na tej ekskluzivni delavnici te Peter Mesarec nauči:
- Uporabe Chat GPT za e-mail marketing: Kako ustvariti personalizirana in privlačna e-mail sporočila, ki povečajo stopnjo odprtja in odzivnosti tvojih kampanj.
- Optimizacijo oglaševanja na Facebooku: Praktični primeri, kako lahko Chat GPT ustvari učinkovite oglase, ki pritegnejo pozornost in maksimizirajo ROI. Naučiš se, kako prilagoditi besedila oglasov različnim ciljnim skupinam in optimizirati kampanje na podlagi analize podatkov.
- Google Ads in iskalno omrežje: Uporaba Chat GPT za pisanje privlačnih oglasnih besedil in optimizacijo kampanj, ki prinašajo več klikov in konverzij. Naučiš se tudi, kako z AI analizirati uspešnost kampanj in prilagodiš strategije oglaševanja.
- Izdelava celovite marketinške strategije: Kako vključiš Chat GPT v vsako fazo tvojega marketinškega načrta, od raziskave trga in konkurence do načrtovanja vsebinske strategije in izvajanja oglaševalskih akcij.
- SEO in content marketing: Kako preživeti v novem SEO svetu, kako ustvariti SEO optimizirane članke, blog zapise in druge vsebine, ki izboljšajo vidnost na spletu. Spoznaj kako lahko Chat GPT pomaga pri iskanju ključnih besed, pisanju meta opisov in ustvarjanju privlačnih vsebinskih strategij.
- Analiza marketinških podatkov: Kako uporabljati Chat GPT za analizo velikih količin podatkov, prepoznavanje vzorcev in ustvarjanje ključnih vpogledov, ki ti pomagajo prilagoditi strategije in izboljšati učinkovitost kampanj.
Program
17:45 - 18:00 Registracija udeležencev
18:00 - 20:00 Chat GPT – Kako Umetna Inteligenca Spreminja Pravila Igre v Marketingu
20:00 - 21:00 Vaša vprašanja in mreženje
Kdo je Peter Mesarec?
Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje.
Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu.
S SEO optimizacijo se ukvarja že več kot 20 let, danes pa deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Doseganje visokih pozicij v iskalnikih je njegova glavna naloga, vendar daje poseben poudarek združevanju del različnih marketinških oddelkov in doseganju skupnih, boljših, rezultatov. Za različne naročnike je izvajal tako zakup objav v različnih medijih, kot tudi pripravo vsebin in objavo v različnih medijih. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge.
Redno je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov. Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gosta ga vabijo tudi na slovenske Univerze.
Lokacija
KID Kibla, Ulica Kneza Koclja 9, 2000 Maribor
Prijava
Udeležba je brezplačna, prijava obvezna.
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Aktivnost se izvaja v okviru aktivnosti JR Start-up konzorcij, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta Slovenski podjetniški sklad in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. Razumem, da z udeležbo na dogodku postanem prejemnik-ca novic Tovarne podjemov, ki je nosilec blagovnih znamk Start:up Maribor, Start:up Slovenija, Tovarna podjemov in Podim conference. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.