B2B Prodajni bootcamp – pospešite in optimizirajte vašo B2B prodajo
9.00 - 12.00 CEST
Spletna izvedba
Dobri prodajni rezultati in rast temeljijo tako na dobrih prodajnih veščinah kot na dodobra optimiziranih prodajnih procesih. Le-to se še pomembnejše izkaže v kompleksnejših B2B oblikah prodaje.
Ko govorimo o prodaji, se velikokrat osredotočimo zgolj na prodajne kompetence in na to, kako postati dober prodajalec, pogosto pa pozabimo na širšo sliko – na celosten sistem, skupaj s procesi, metodologijami in pristopi, ki poganjajo in standardizirajo prodajne aktivnosti. V zadnjih letih pa so se razvile tudi tehnologije, ki celosten sistem še dodatno podkrepijo z orodji in opolnomočijo prodajne ekipe do pospešenih rezultatov.
Zato si bomo na delavnici pogledali temelje B2B prodaje ter se posvetili tudi kompleksnejšim temam, kot je npr. kako razviti in optimizirati prodajne procese, z namenom, da skokovito povečate hitrost pridobivanja novih »leadov«, kupcev in posledično prodajo. Skozi delavnico si bomo pogledali tudi dobre prakse uspešnih podjetij, predvsem na kompleksnejših tematikah, kot so prodajni procesi in njihova umestitev.
Delavnica je zasnovana interaktivno, kjer bo predavatelj zastavil nekaj prodajnih »izzivov« (npr. generiranje leadov, povečanje zapiranja poslov…), s katerimi se številna podjetja pogosto srečujejo. Le -te pa boste reševali vi ob pomoči predavatelja.
Pogledali pa si bomo tudi, kako vpeljati digitalna orodja v vašo prodajo, ter kako z uporabo sodobnih orodjih lahko dvignete učinkovitost vaše prodaje na višji nivo. Poleg procesov pa se bomo posvetili tudi individualnim veščinam, ki so danes ključne za prodajalce.
V zadnjih letih so se spremenili tako načini prodaje, kot tudi nakupna pot kupcev. Informacij ni bilo nikoli v takšnim izobilju kot danes, zato je ključno, da se posvetimo diskrepanci med tem, kako prodajalci prodajajo in kupci kupujejo.
Konkretna vsebina, ki bo obravnavana na delavnici:
- Temelji B2B prodaje
- Kupci in ključni kupci
- Identificiranje potencialnih strank
- Account Based Marketing
- Vaš izdelek / storitev in dodana vrednost
- Argumentacija
- Generiranje novih lead-ov in prodajnih priložnosti
- Zapiranje poslov – organizacijski vidik
- Vzpostavitev partnerskega modela ali modela franšize
- Nakupni center in oblike prodajnih metodologij
- Razlike med prodajno metodologijo in prodajnim procesom
- Katero prodajno metodologijo osvojiti v vašem tipu poslovanja
- Kako razviti prodajni proces
- Kako prodajni proces podkrepiti z orodji in tehnološkimi rešitvami
- Katera orodja so na voljo?
- Ali je CRM res “švicarki nožek”?
- Kako povezati marketinška orodja s prodajnimi za namene povečanja generiranja novih prodajnih priložnosti?
- Kako ustvarjati vsebino, ki bo obrodila sadove?
- Pregled možnosti s “Sales Engagement Platform”
- Avtomatizacija prodaje
- Obravnava praktičničnih izzivov in možnosti z vašega poslovanja
- Kakšna orodja in kako jih lahko uporabljajo vaši prodajalci pri vsakdanjem delu?
- Iskanje kontaktov in priprava kontaktnih list
- Veljava e-mail sekvenc
- Integracija s platformami za generiranje “lead”-ov (“Lead Engines”)
- Uporaba analitike
- Razvoj ciljev in KPI
- Spremljanje in planiranje prodajnih ciljev
- Nagrajevanje in motiviranje vaših prodajalcev
O predavatelju
Žiga Komac je po izobrazbi inženir elektrotehnike, ki je začel svojo kariero v tehnološki panogi. Opravljal je od raziskovalnih in tehničnih funkcij, pa do skrbništva poslovnih kupcev, vodenje razvoja novega posla in digitalizacije. Pred kratkim pa je opravil tudi MBA na Cotrugli Business School v Zagrebu.
Pri svojem delu ga motivira reševanje izzivov z uporabo tehnoloških rešitev za dosego poslovne rasti organizacij.
Danes je del ekipe Inhouse Consulting-a in svetuje podjetjem vseh velikostih pri vpeljavi digitalizacije in novih tehnoloških rešitev, optimizaciji in prenovi poslovnih procesov ter razvoju strategij trženja in rasti. V zadnjih letih je svetoval na prodajnem področju že preko 50-tim podjetjem, prav tako pa izvedel številne implementacije digitalnih orodij in platform (npr. Salesforce) za kompleksne oblike prodaje.