Start:up Müsli: Od Kickstarterja do uspešne podjetniške zgodbe
19.00 - 20.30 CEST
Želite izvedeti, kako uspešno izpeljati Kickstarter kampanjo? Vas zanima, kako konkretno so se priprave in izvedbe kampanje lotili nekateri izmed najuspešnejših Slovencev na tej platformi?
Ni boljšega načina za preizkus odziva trga, hkrati pridobivanja financ za razvoja produkta ter gradnjo močne skupnosti, kot je kampanja na Kickstarterju.
Od 6. oktobra lahko tudi slovenska podjetja nastopijo na platformi Kickstarter in poženejo svoje kampanje. Kar je super novica za številne podjetnike, ki so do sedaj morali iskati različne obvode, da so lahko zanimanje za svoj produkt preverili na tej platformi. Slovenci smo močno nad globalnim povprečjem (38 %) v uspešnosti kampanj, a doseči ali preseči zastavljeni cilj v hudi konkurenci, ki je na Kickstarterju stalnica, ni lahka naloga. V tem trenutku je namreč na platformi aktivnih okrog 3.600 kampanj, razporejenih v 15 kategorij.
Kickstarter kampanje so drugačne od vseh drugih spletnih nastopov in številni podjetniki so že razvozlali skrivnosti uspeha. Med njimi najuspešnejši Slovenec na Kickstarterju Anže Miklavec, pa tudi Primož Zelenšek iz Chipola ter Gašper Kumprej, ki je z ekipo razvil ergonomski pripomoček Mouzen.
Anže, Primož in Gašper bodo gostje online Start:up Müslija, na katerem bomo skozi njihove primere pogledali, kako zastaviti kampanjo in njeno zgodbo, da bo imela rep in glavo, katere elemente vključiti vanjo, da bodo podporniki takoj prepoznali vrednost tvojega produkta, kako pred samo kampanjo zgraditi močno skupnost in nenazadnje tudi to, kako po uspešno izvedeni kampanji še naprej odpirati denarnice kupcev.
Kaj bodo teme pogovora?
- kako načrtovati in izvesti Kickstarter kampanjo,
- kako razviti dobro zgodbo, ki bo podpornike pritegnila,
- Kako dolgo naj traja kampanja,
- kako pridobiti naziv »Project we love«,
- katera podjetja/projekti se lahko prijavijo,
- kako dolg naj bo video,
- kako si zastaviti cilj kampanje,
- kateri so obvezni koraki kampanje,
- ali med kampanjo sodelovati z agencijami,
- kako zgraditi močno skupnost še pred kampanjo,
- kaj storiti, če ne uspeš? In kaj potem, ko uspeš?
- Kam se lahko obrneš po pomoč pri zasnovi Kickstarter kampanje.