8. mednarodni CASSINI Hackathon: Krepitev varnosti in obrambnih sposobnosti
November je spet čas za CASSINI Hackathon Evropske komisije, a tokrat bodo izzivi povezani z iskanjem rešitev za krepitev varnosti in obrambnih sposobnosti Evrope s pomočjo uporabe evropskih vesoljskih tehnologij. Čaka te nepozabno tridnevno druženje med 22. in 24. novembrom, privlačne nagrade in veliko poslovnih ter kariernih priložnosti!
Zakaj sodelovati?
Če si študent, podjetje, startup, strokovnjak ali nevladna organizacija, ki deluje na področju zagotavljanja varnosti, je to edinstvena priložnost za:
- nova osvojena znanja, razmišljanje izven okvirjev in iskanje rešitev, s katerimi lahko pokažeš svoj talent ter izboljšaš svoje karierne priložnosti,
- povezovanje z drugimi talenti, podjetniškimi mački in podjetji,
- predstavitev in nadgradnjo tvoje obstoječe ideje,
- sklepanje partnerstev,
- deljenje svojega znanja z zagnanimi podjetniki in inovatorji,
- seznanitev s priložnostmi, ki jih omogočajo evropski vesoljski programi ter
- 3000 EUR denarne nagrade in privlačen in-kind paket nagrad za najboljše.
Na CASSINI hackathon se lahko prijaviš na uradni TAIKAI platformi hackathona. V prvem koraku se registriraš in v drugem prijaviš na sam hekaton. Prijava je zelo preprosta in hitra.
8. CASSINI Hackathon organizirajo Evropska komisija, EUSPA, DEFIS in EUSPACE.
Kakšni izzivi te čakajo?
CASSINI Hackathon je dva-in-pol dnevni inovacijski dogodek, na katerem študenti tehničnih, naravoslovnih in poslovnih smeri, člani tehnoloških startupov ali že uveljavljenih podjetij pod vodstvom mentorjev razvijajo tehnološke rešitve in poslovne modele za zastavljene izzive.
IZZIV ŠT. 1: Krepitev varnosti in obrambnih sposobnosti s pomočjo geoprostorskih obveščevalnih podatkov
IZZIV ŠT. 2: Uporaba dronov za izvajanje varnostnih operacij
IZZIV ŠT. 3: Orbitalna varnost: Simulacijska vaja z izzivom
Si tudi ti med posamezniki, ki po nesreči razmišlja, kako bi lahko prihodnjič bolje reagirali in pomagali z inovativnimi rešitvami?
Da boš lahko inoviral in razvil svoje ideje, ti CASSINI ponuja dostop do podatkov številnih evropskih vesoljskih programov kot so Copernicus, Galileo, EGNOS in IRIS². O njih si lahko več prebereš tukaj.
"Ideje so bile zelo raznolike. Izpostavil bi, da so nekateri že pri zastavljanju ideje razmišljali, kakšen potencial ta ideja ima. To je velik plus. Sploh, da to zna ekipa, ki se tako hitro formulira, artikulirati. " pove Dušan Heric iz Poligrama.
V pomoč bodo na voljo TOP mentorji
Svoje dragocene znanje in izkušnje povezane z izzivi, bodo s teboj delili izkušeni mentorji. Organizatorji smo zate zagotovili več kot 10 mentorjev iz različnih področij, ki ti bodo pomagali nadgraditi in izpiliti ideje, tako iz tehnološke strani kot iz tehnične.
Kako bodo nagrajeni tisti najboljši?
CASSINI Hackathon poteka v dveh krogih. Prvi krog poteka v posamezni državi, kjer organizatorji izberejo nacionalnega zmagovalca. Le ta se potem uvrsti v evropski finale, ki bo potekal preko spleta, in sicer 27. novembra 2024. Takrat se izbere skupni zmagovalec osmega CASSINI Hackathona.
NAGRADE NA NACIONALNEM NIVOJU:
- 3000 € denarne nagrade za TOP 3 ekipe*,
- posebni poslovni razvojni paket Tovarne podjemov za zmagovalca,
- splošna podpora Tovarne podjemov za poslovni razvoj podjetja za TOP 3 ekipe,
- startup vstopnice za PODIM konferenco za TOP 3 ekipe.
NAGRADE NA EVROPSKEM NIVOJU:
- Skupno 9000€ za TOP 3 ekipe,
- +100 mentorskih ur,
- svetovanje s strani vodilnih evropskih strokovnjakov,
- predstavitev zmagovalne ideje pred evropsko skupnostjo.
Več o dosedanjih zmagovalcih si lahko ogledaš TUKAJ!
Kdo so naši partnerji?
Kakšni so pogoji sodelovanja?
Hackathona se lahko udeležijo posamezniki ali skupine.
Pogoji za posameznike Starost: 18 let ali več stalno prebivališče v kateri od držav članic EU ali na Norveški, Islandiji ali v Švici. |
Pogoji za skupine minimalno 3 člani, pri čemer vsak posameznik izpolnjuje pogoje prijavljenega posameznika, vsaj 1 član ima tehnično ozadje in vsaj 1 član poslovno ozadje, že zasnovana ideja. |
Na CASSINI hackathon se lahko prijaviš na uradni TAIKAI platformi hackathona. V prvem koraku se registriraš in v drugem prijaviš na sam hekaton. Prijava je zelo preprosta in hitra.
Pomembni datumi, ki si jih zabeleži v koledarček
► 4. - 8. november: Serija promocijskih in izobraževalnih online dogodkov “Big Ideas Campaign”
► 22. - 24. november: Hackathon v Mariboru
► 27. november: Evropski Online Demo Day
Urnik hackatona
Hackathon bo potekal v živo, v prostorih Tovarne podjemov v Mariboru.
Petek, 22. november
17:30 – 18:00 Registracija in zbiranje udeležencev
18:00 – 19:00 Začetek hackathona
19:00 – 19:30 Lokalni uvod
19:30 – 20:00 Večerja
20:00 – 22:00 Delo na idejah
22:00 Zaključek dneva
Sobota, 23. november
09:00 – 09: 35 Javljanje v centralni prenos in jutranja kava
09:35 – 10:00 Razvoj ideje in reševanje ključnih izzivov
10:00 – 12:00 Razvoj ideje in izbirno mentorstvo
12:00 – 13:00 Kosilo
13:00 – 16:00 Razvoj idej
16:00 – 16:30 Popoldanski regeneracijski oddih
16:30 – 18:30 Razvoj idej in izbirno mentorstvo
18:30 – 19:00 Večerja
19:00 – 22:00 Razvoj idej in začetek priprave prezentacij
22:00 Zaključek dneva
Nedelja, 24. november
09:00 – 10:15 Jutranja kava, navodila za pripravo prezentacije in javljanje v centralni prenos
10:15 – 12:00 Zaključek razvoja in priprava predstavitve ter trening pitchev
12:00 – 13:00 Kosilo
13:00 – 14:20 Zaključek prijav in oddaja predstavitev
14:20 Zadnji rok za oddajo rešitev in pitchev na platformo Taikai
14:30 – 15:00 Priprave na pitch
15:00 – 17:00 Pitchi pred komisijo
17:00 – 17:20 Afternoon snack
17:20 – 17:40 Razglasitev najboljših idej
17:40 – 18:25 Skupni zaključek in javljanje v centralni prenos
Možnosti nočitev
V prostorih Tovarne podjemov ne bo možno prespati. Delo bo potekalo do 22:00 in spet od 9:00 naprej. Če nisi iz MB ali okolice, priporočamo naslednje ugodne možnosti nočitev:
► Baščaršija Apartments & Rooms
*Strokovna žirija bo izbrala zmagovalca posameznega izziva, denarna nagrada se bo tako razdelila na 3 enake dele - 1000 € na izziv. Če zmagovalca vsakega izziva posebej ne bo mogoče določiti ali pa bo strokovna žirija ocenila, da ocenjevane skupine ne dosegajo določenih kriterijev, se bo denarna nagrada v primeru dveh zmagovalcev razdelila na dva dela, to je 1.500 € na zmagovalca, v primeru enega samega zmagovalca se ta ne bo delila in bo ostala v vrednosti 3.000 €. Navedeni zneski so bruto zneski, od katerih se obračunajo ustrezni davki in dajatve. Nagrada ni prenosljiva na trejo osebo in se izplača neposredno zmagovalcu.