Za razliko od tistih, ki že od majhnih nog vedo, da želijo biti gasilci, zdravniki, podjetniki, je bilo pri njem ravno obratno. Ni vedel, kaj si želi. Ker v osnovi šoli ni ravno blestel pri ocenah, mu je šolska psihologinja predlagala nekaj »lažjih« šol, zato je svojo prijavo zaupal Srednji šoli tehniških strok Šiška in znotraj nje izbral program elektronik. Tam je ocene izboljšal, obenem pa odkril še svojo ljubezen do obšolskih aktivnosti in tako začel sodelovati pri šolskem radiu in časopisu ter se prijavljati na srečanja mladih raziskovalcev. Izobraževanje je zaključil s pohvalo za enega najboljših dijakov v generaciji.
A že tekom srednje šole je odkril, da pri elektroniki ne gre za pravo ljubezen in se usmeril na Ekonomsko fakulteto. Tudi tam so ga obštudijske aktivnosti bolj zanimale kot študijske. V tistem času se je preizkusil v vlogah predsednika Študentske organizacija Ekonomska fakulteta, študentskega poslanca ŠOU v Ljubljani, predsednika Študentske sekcije Drustvo za marketing Slovenije DMS - no, tukaj pa je srečal svojo pravo ljubezen! In spoznal tudi tri kolege, s katerimi je kasneje v svoji dnevni štartal Madwise. To je zgodba Sašo Palčič, soustanovitelja oglaševalske agencije Madwise in mentorja prejemnikov P2 in SK produktov Slovenskega podjetniškega sklada znotraj Startup Plus programa.
Sašo je strasten strateg in je v svetu marketinga aktiven že več kot 15 let. Pri ustvarjanju, znamčenju in razvoju blagovnih znamk je sodeloval z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so Red Bull, Rog, Ford, Elan, Si.mobil, Adriatic Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ.
Zdaj ga lahko spoznaš še malo drugače...
Ko si je priznal, da ni najpametnejši človek na svetu, mu je vse postalo lažje. Rad se obda z ljudmi, ki so še bolj pametni od njega ter se po mnenje rad obrača na sodelavce, doma pa na partnerko. Nečesa pa res ne mara... lenobe namreč. Po njegovem je življenje preveč lepo in ponuja toliko možnosti, da bi čas, ki ga imamo na voljo, zapravljali in metali stran. Verjame, da je poslanstvo vsakega izmed nas ustvarjanje, odkriti moramo le na katerem področju.
V otroštvu je bila njegova strast branje knjig. Zdaj pa je to ustvarjanje znotraj podjetja. "Morje priložnosti, ki jih imamo na razpolago me fascinira in dan ima premalo ur, da bi lahko vse spravil v življenje," pravi Sašo.
Skladno s tem je tudi njegovo najboljše darilo ever = življenje samo.
Hvala Sašo za tvoje iskrene besede in življenjsko energijo. Hvala za pomoč slovenski startup skupnosti.