[NEW YORK, TEL AVIV, LJUBLJANA, 25. julij, 2017] Outbrain, največja svetovna platforma za priporočanje kvalitetnih vsebin (angl. premium content disovery), je danes oznanila prevzem slovenskega visokotehnološkega startup podjetja Zemanta. Zemanto, ki ima sedež v New Yorku, sta leta 2007 v Ljubljani kot študenta ustanovila Boštjan Špetič in Andraž Tori. Zemantin DSP (Demand Side Platform) uporablja več ducatov svetovno znanih oglaševalskih agencij kot izbrano platformo za avtomatski zakup domorodnega oglaševanja. Zemantina platforma bo tudi po priključitvi k Outbrainu nadaljevala svojo pot kot samostojna spletna storitev, a podjetji z združitvijo za vedno spreminjata oglaševalsko krajino. Zemantine tehnološke rešitve in Outbrainov Interest Graph bosta namreč omogočila domorodnemu oglaševanju (angl. native advertising), da zamenja prikazno oglaševanje (angl. display advertising) kot največji del digitalnega oglaševalskega kolača.
Z uporabo Zemantine platforme, oglaševalci in agencije kupujejo oglasni prostor v največji zbirki domorodnih oglaševalskih priložnosti na svetu, ki obsega preko več kot petdeset programatičnih domorodnih oglaševalskih mrež, vključno z največjimi ponudniki kot so Yahoo, Facebook in Outbrain. Z uporabniku prijaznim vmesnikom in robustnimi API-ji Zemanta omogoča neprekosljiv oglaševalski doseg in avtomatizacijo doseganja poslovnih ciljev, s čimer predstavlja naravno dopolnitev Outbrainove ponudbe. Prevzem bo Zemanti omogočil rast poslovanja z obstoječimi strankami – blagovnimi znamkami, agencijami in založniki – in pospešeno globalno širitev.
Prednosti za oglaševalce
“Digitalno oglaševanje je zraslo na podlagi dveh pomembnih močnih trendov – povečane učinkovitosti programatičnega kupovanja oglasnega prostora in učinkovitosti, ki jo prinese domorodno oglaševanje,” pravi Yaron Galai, direktor podjetja Outbrain. “Oglaševalcem ni več treba žrtvovati enega v zameno za drugo. Z združitvijo Outbrainove svetovne mreže in Zemantinih platform bodo oglaševalci iz enega mesta lahko dostavljali rezultate na veliki skali, varno za blagovno znamko in z zagotovljenim dobrim uporabniškim odzivom.”Zemanta bo še naprej spreminjala spletno krajino na bolje
“Ponosni smo, da smo v Ljubljani zgradili produkt in tehnologijo, ki se bo sedaj uporabljal globalno in spreminjal spletno krajino na bolje,” je povedal Boštjan Špetič, soustanovitelj in produktni direktor Zemante. “Že s prvim produktom, pametnim pomočnikom za blogerje, smo orali ledino v svetovnem smislu, in ga lani prav tako uspešno prodali v ZDA. Menim, da je ta prevzem odlična novica za slovenski start-up ekosistem, saj smo prvič izkusili celoten življenski cikel modernega globalnega startupa z uspešnim zaključkom.”Orjejo ledino in vračajo slovenski start-up skupnosti
Andraž Tori, soustanovitelj in tehnični direktor Zemante: “Zemanta je orala ledino ne le v poslovnem smislu, temveč tudi v tem, da smo vedno smatrali slovensko inženirsko in start-up skupnost za ključen dejavnik lastnega uspeha. Zato nenehno poskušamo ‘vračati vrednost’ tej skupnosti z deljenjem znanja ter organizacijo strokovnih srečanj, pa tudi z osebno pomočjo posameznim projektom. Upamo, da bo tega v okviru Outbraina še več, saj imamo zelo sorodne vrednote. Še naprej bomo zaposlovali izjemne ljudi in se lotevali drznih projektov. Verjetno smo edino slovensko podjetje, ki obdeluje stotisoč transakcij na sekundo in to je šele začetek. Iščemo ljudi s potencialom, da jim lahko zaupamo projekte, ki so jim komaj kos. Tako se vsi razvijamo.”- - -
Za več informacij stopite v stik z Boštjanom Špetičem, bostjan@zemanta.com, gsm 031 565 846.
- - -
O Outbrainu
Outbrain je vodilna svetovna premium content discovery platforma, ki prinaša personalizirano, relevantno, spletno, mobilno in video vsebino uporabnikom, medtem, ko založnikom pomaga razumeti občinstvo skozi podatkovno analizo. Outbrain predlaga več kot 250 milijard personaliziranih vsebin mesečno, s čimer vsak mesec doseže približno pol miljarde uporabnikov po svetu.Outbrainova širitev na nekatere največje svetovne spletne portale je odsev hitre rasti podjetja in uspešnih inovacij na področju podpore nove dobe digitalnega oglaševanja. Med založniki, ki trenutno uporabljajo Outbrainovo platformo so tudi: CNN, ESPN, Time Inc., Le Monde, Fox News, The Guardian, SPH, The Telegraph, New York Post, Sky News, TF1, Condé Nast, Bild, Orange and L'Equipe.
Podjetje Outbrain je bilo ustanovljeno leta 2006, sedež podjetja je v New Yorku, s pisarnami po celem svetu, med drugim na več lokacijah v ZDA, Združenem Kraljestvu, Israelu, Singapurju, na Japonskem in v Avstraliji.
O Zemanti
Zemanta je pionir spletnih sistemov za priporočanje vsebin in domorodnega oglaševanja. Zemantin produkt DSP (demand-side platform) uporablja več ducatov svetovnih oglaševalskih agencij. Zemanto sta leta 2007 ustanovila nekdanja novinarja in hektivista Boštjan Špetič in Andraž Tori, njene pisarne so v New Yorku in Ljubljani. Zemanto podpirajo skladi tveganega kapitala Union Square Ventures, Eden Ventures in T.A.G. The Accelerator Group.##ENovice##
Značke
Zemanta
Outbrain
Prevzem