Ekipa PiPi vzpostavlja ”peer to peer car sharing” za Slovenijo!

Dne 6. junij 2017 objavil Stanislava Vabšek
 

Start-up ekipa PiPi vzpostavlja ”peer to peer car sharing” za Slovenijo, ki omogoča najem avtomobila v neposredni okolici uporabnika. Trenutno imajo več kot 500 uporabnikov, ki si bodo med seboj izmenjavali avtomobile, med njimi se je tretjina prijavila kot lastnik avtomobila, ki bi svoj avtomobil oddajal, preostali pa kot potencialni najemniki. Prihodnje leto se nameravajo prijaviti na eno izmed investicij Slovenskega podjetniškega sklada, do takrat pa se bodo predvsem ukvarjali z urejanjem zavarovanja za čas najema avtomobila, pravi Urša Hribernik, ustanoviteljica PiPi.

 

Katere probleme rešuje PiPi.si

Ko smo na predavanjih, v službi ali na dopustu, nam avtomobil stoji. V Sloveniji 80 % voznikov dnevno prevozi le 20 km. Poleg tega sta nakup in vzdrževanje avtomobila večji izdatek večine gospodinjstev v Sloveniji. PiPi.si vzpostavlja celoten sistem izmenjave avtomobilov, ki bo zmanjšal stroške lastnikom in najemnikom avtomobilov, hkrati pa zmanjšal število pločevine na cesti.


Doživetja namesto lastnine

PiPi.si je kot nekakšen Airbnb za avtomobile. Mlade generacije denar raje namenjajo za doživetija kot pa strateško nakupovanje materialnih dobrin, ki so še nedolgo nazaj oz. starejšim generacijam še vedno, predstavljajo statusni simbol. Poleg tega, je ekonomija delitve preko Airbnb, prevoz.org in Beeping tudi v Sloveniji prispevala k večji odprtosti družbe in pripravljenosti deljenja stvari in s tem odgovornosti. Pri Pipiju so prepričani, da bo tudi njihova platforma dodobra spremenila odnos Slovencev do avtomobilov in njihove navade.
 

Zavarovanje in zakonodaja

Celoten sistem p2p car sharinga je zelo kompleksen. Kot tudi za druge servise sodelovalne ekonomije v slovenski zakonadaji še ni točno določenih pravnih okvirov za izvedbo le-teh. Tako se PiPi dogovarja z večjimi slovenskimi zavarovalnicami za dodatno zavarovanje za čas najema vozila, saj želijo urediti in definirati vprašanje odgovornosti za čas najema vozila in zagotoviti tako najemnikom kot tudi lastnikom avtomobilov ter zagotoviti kar najboljšo uporabniško izkušnjo, pravi ustanoviteljica PiPi Urša Hribernik.
 

Navdušen odziv širše javosti

Kljub vsesplošnem prepričanju, da so Slovenci močno navezani na avtomobile, so v prvih mesecih prejeli že več kot 500 prijav. Veliko ljudi je reagiralo zelo pozitivno. Nekateri seveda imajo pomisleke in jih zanimajo podrobnosti. Spet drugi si izmenjujejo avtomobile že na družinski oz. prijateljski ravni, pojasnjuje Hribernikova.
 

Poletna izvedba pilotnega projekta

Pilotni projekt bodo izvedli že to poletje. Testirali bodo, kako se zadeva obnaša na trgu in kako uporabniki uporabljajo storitev. Njihov primarni cilj je povezati posameznike, ki bi souporabljali avtomobile in ustvarili močno skupnost, ki bo temeljila na zaupanju.
 
 
- - -
 
Več informacij o podjetju:
Urša Hribernik, ustanoviteljica PiPi, ursa@pipi.si
 

 

 

 

Značke
PiPi
Komuniciranje in pr Start:up Slovenija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.