Zemanta slavi in zaposluje!

Dne 12. september 2016 objavil Stanislava Vabšek
 

Zemanta je pred devetimi leti začela svojo pot s pametnim pomočnikom za blogerje. Leta 2014 so se preusmerili v nov produkt - Zemanta One, ki je specializiran za oglaševalce. Danes je ena najbolj znanih slovenskih start-up ekip Boštjana Špetiča in Andraža Torija objavila uspešno prodajo svojega prvega produkta, torej pametnega pomočnika za blogerje, ki ga je kupilo ameriško podjetje Sovrn. Ob tej veseli novici sporočajo še, da zaposlujejo, in sicer iščejo podatkovnega raziskovalca - inžinerja/ko in upravljalca/ko produktov (product manager). 


ekipa Zemanta (foto: http://www.internetweek.si)


Prvi produkti in kasnejša preusmeritev

Podjetje Zemanta je svoja blogerska orodja in mrežo uporabnikov prodalo podjetju Sovrn iz Kolorada, ZDA. Pametni pomočniki, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin, so bili Zemantin prvi produkt. Kasneje se je Zemanta preusmerila v orodja za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje.
 

Ponosni, da so bili nekaj let na čelu trendov 

Kot je ob tej priložnosti povedal Andraž Tori, tehnični direktor in soustanovitelj, jih je leta 2007, ko so zagnali Zemanto, ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. ”V letu 2016 se ta ideja zdi še bolj sodobna kot tedaj. Storitve, kot so Siri in Echo kažejo nove možnosti računalniško­ človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov."
 

Rdeča nit ostajajo spletne vsebine

Zemanta je leta 2014 spremenila svojo poslovno strategijo, a rdeča nit so še vedno spletne vsebine. Od orodij za pomoč pri ustvarjanju vsebin se je podjetje preusmerilo k orodjem za njihovo oglaševanje in razširjanje. Zemanta zdaj ponuja vseobsežno platformo, ki oglaševalcem omogoča kupovati, upravljati in optimizirati promocijo vsebin. Nova usmeritev podjetja pa pomeni tudi, da je prišel čas, da se za blogerska orodja poišče nov dom.
 

Sovrn je popoln partner

Po besedah Boštjana Špetiča, vodje produktov in soustanovitelja Zemante, so v podjetju Sovrn našli popolnega partnerja, saj so poslovni partner 80.000 neodvisnim spletnim stranem in založnikom. Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti. ”Navdušeni smo, ker se bodo blogerska orodja pod okriljem Sovrna razvijala naprej.” Podjetje Sovrn bo v prvi produkt podjetja Zemanta vložilo dodatna sredstva, in sicer za razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. Uporabniki Zemantinih orodij "Editorial Assistant" in "Related Content" bodo torej kmalu lahko uporabljali izboljšane produkte.


Posvečajo se platformi Zemanta One in zaposlujejo! 

Ker oglaševalci potrebujejo predvidljiv in učinkovit način za promocijo vsebin ter domorodno oglaševanje, se bo Zemanta od danes naprej popolnoma posvetila svoji novi platformi Zemanta One. Tudi zato zdaj iščejo podatkovnega raziskovalca-­inžinerja/ko (data scientist/engineer) in upravljalca/ko produktov (product manager). Pravijo, da imajo zanje pripravljenih ogromno podatkov in zanimive mednarodne izzive in da bodo veseli vaših prijav na jobs@zemanta.com

 
Značke
Zemanta
Komuniciranje in pr Start:up Slovenija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.