Razkrivamo polfinaliste 6. izbora Mladi podjetnik leta!

Dne 10. junij 2016
 

Sedemčlanska komisija je izbrala deset polfinalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Polfinaliste čakajo javne predstavitve (angl. pitch), ki bodo določile, katerih pet se bo predstavilo v finalu izbora Mladi podjetnik leta.
 
Deset polfinalistov se je v petek, 10. junija 2016, predstavilo na javnih predstavitvah, ki so tudi letos potekale v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.
 
Strokovno komisijo sestavljajo Lojze Bertoncelj (30Lean), Sandi Boršo (SAOP), Blaž Zupan (Optiprint), Gregor Sakovič (NLB), dr. Jure Knez (Dewesoft), Alen Marić (Woodway) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik).
 
Komisija bo na podlagi petkovih predstavitev, ki so javne, in že prej izpolnjenih ocenjevalnih obrazcev, izbrala pet finalistov. Ti se bodo na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekal 16. junija 2016, potegovali za šesti naslov Mladi podjetnik leta. Naziv bo prejel tisti podjetnik, ki je s svojim podjetjem in delom vzor bodočim podjetnikom in mladim podjetnikom, ki so šele na začetku podjetniške poti.
 

Kdo so polfinalisti (razvrščeni so po abecednem vrstnem redu)?

Matija Kovač in Marko Hozjan, Akademija Int
Matija Kovač, navdušenec nad jadranjem in tujimi jeziki, je marca 2014 skupaj z dvema prijateljema razvil inovativen sistem jezikovnih tečajev z mesečno naročnino. Na trg jezikovnih tečajev, ki je precej tog in zastarel, so vnesli prilagodljiv sistem, ki omogoča učenje prek spleta in vpis v tečaje kadarkoli, ne glede na letni čas. S svojim prvim projektom, v katerem nastopa v vlogi lastnika in direktorja, letos načrtuje 275 tisoč evrov prihodkov.

Tomaž Erjavec in Jure Pučko, Doctrina
Tomaž Erjavec skupaj z Juretom Pučkom razvija spletni portal Doctrina. Ta farmacevtskim podjetjem ponuja možnost, da na enem mestu izobrazijo ključne osebe, katerih nalogi sta učinkovita prodaja izdelkov in svetovanje. Storitev, v katero so investirali Launchub, RTA in Salus, uporabljajo slovenski, hrvaški, romunski, poljski in ruski uporabniki. Letos pričakujejo novo finančno injekcijo, ki ji bo sledila širitev na britanski trg. Letošnje prihodke ocenjujejo na 340 tisoč evrov.

Jože Čož, Gostinske storitve in trgovina
Jože Čož je idejo o gostinskih storitvah dobil pri svojih starših. V Višnji Gori pečejo, kuhajo in prodajajo torte, slaščice, malice in kosila. Čož, ki za letos napoveduje kar 1,5 milijona evrov prihodkov, v bodoče želi odpreti gostilne na novih lokacijah, na katerih bo ohranil sedanji koncept: ponudbo sveže in kuhane hrane, katere videz je prava paša za oči.

Mario Kurtović, Kmetijsko gospodarstvo Panorganic
Mario Kurtović je lastnik Kmetijskega gospodarstva Panorganic, ki ni konvencionalna in tradicionalna slovenska kmetija. Kurtović poudarja, da je moderno oziroma digitalno kmetijstvo bližje podjetništvu kot pa klasičnemu tradicionalnemu kmetijstvu. Panorganic, ki naj bi letos dosegel kar 3 milijone evrov prihodkov, prodajne police polni s česnom, fižolom, ameriškimi borovnicami, jagodami goji in solato Živo. Slednjo prodajajo tudi v sosednji Avstriji. Širitev na sosednji trg jim predstavlja tudi dobro popotnico za širitev na druge tuje trge.

Rado Daradan in Mitja Melanšek, Mali junaki
Mitja Melanšek in Rado Dardan sta soustanovitelja podjetja Mali junaki, ki sodeluje s številnimi slovenskimi avtorji. Mali junaki ustvarjajo personalizirane otroške knjige, v katerih je glavni junak lahko prav vsak otrok. Letos se ekipa širi na nemški trg, na katerem si Melanšek in Daradan obetata uspešno poslovanje. Ekipa, ki sodeluje z bolgarskim pospeševalnikom Eleven, naj bi še letos izdala prvo personalizirano otroško kuharico na svetu. Višino letošnjih prihodkov ocenjujeta na 300 tisoč evrov.

Matej Bešter, Jaka Žukovec in Miha Geršič, Popolna postava
Matej Bešter, Jaka Žukovec in Miha Geršič želijo z ekipo Popolne postave postati vodilni strokovnjaki za telesno preobrazbo in zdrav življenjski stil v Sloveniji. Ekipa, ki danes šteje že sedem članov, se po uspešnem prodoru na domači in hrvaški trg letos širi še na nemško govorečega. Ekipi, ki naj bi letos ustvarila milijono evrov prihodkov, je uspelo klasično prodajo trenerskih storitev v fitnesu preusmeriti na splet in svojim uporabnikom med drugim ponuditi tudi povsem brezplačno kakovostno vsebino. Do danes so pri hujšanju, preoblikovanju telesa in spremembi življenja pomagali že več kot 5 tisoč posameznikom.

Jaka Šmid in Primož Cigler, Proteus Themes
Mlado podjetje Proteus Themes, ki sta ga soustanovila Jaka Šmid in Primož Cigler, je v zgolj treh letih doseglo pomemben mejnik: za milijon dolarjev prodanih tem za WordPress na eni največjih spletnih platform ThemeForest. Podjetje izdeluje nišne teme za WordPress, ki jih je preneslo že skoraj 23 tisoč strank iz več kot 160 držav sveta. Večina njihovih kupcev prihaja iz ZDA in Evrope. Letos naj bi mlado podjetje ustvarilo za 400 tisoč evrov prihodkov.

Miha Fabjan in Matej Ramuta, SNIT (SmartNinja)
Miha Fabjan in Matej Ramuta, ki prihajata iz Novega mesta, sta soustanovitelja startupa SNIT, ki se znotraj izobraževalne panoge osredotoča na IT-veščine in tako rešuje problem pomanjkanja IT-kadra. Startup, ki želi pomembno prispevati k večji zaposljivosti mladih v Sloveniji, se je pred kratkim razširil še v Avstrijo, kjer se predstavlja kot prvi ponudnik tovrstnih storitev. Prihodki ekipe naj bi letos znašali 250 tisoč evrov.

Gregor Mežan in Maja Perme, Teksel
Gregor Mežan in Maja Perme sta pred petimi leti ustanovila podjetje Teksel, ki ponuja profesionalno avdio-video in multimedijsko opremo. Vizija članov podjetja je postati vodilni ponudnik tovrstne opreme v regiji, ki se od drugih konkurentov loči po znanju, ki je potrebno za svetovanje, pravilno izbiro in namestitev opreme. Za letos načrtujejo milijon evrov prihodkov.

Luka Železnik in Dejan Kobal, Tng oprema (KingsBox)
Luka Železnik in Dejan Kobal sta lani soustanovila podjetje Tng oprema, prek katerega z blagovno znamko KingsBox združujeta ljubitelje funkcionalne vadbe iz celotne Evrope. Vsa oprema, ki je na voljo tako rekreativcem kot tudi najsodobnejšim funkcionalnim centrom, se prodaja pod oznako Oblikovano v Evropi. Ekipa je v manj kot enem letu ustvarila 100 tisoč evrov prihodkov, v letošnjem letu pa bodo po trenutnih napovedih ustvarili 160 tisoč evrov prihodkov.

Zmagovalec bo razglašen na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 16.6.2016 v Ljubljani.





 
 
 
Značke
Mladi podjetnik leta
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.