Opis dogodka

Start-up marketing na SmartNinja tečaju!

22. september ob 17:00 - SmartNinja (Kreativni center Poligon, Ljubljana)
 
 
Osnovni namen start-up marketinga oz. ”Growth Hackinga” je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), start-up marketing oz. ”Growth Hacking” deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa, pravi Jure Doler, SmartNinja inštruktor in ex-soustanovitelj ter CMO startupa Fieldoo. Pridruži se mu na 2-dnevnem popoldanskem tečaju in osvoji vse skrivosti marketinga, kot so jih uporabljali tudi Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder in Buffer.  

Ključna dejavnika za start-upe sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora podjetje hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Torej, kakšen bo vaš startup marketing?
 

Potek tečaja

Tečaj bo potekal v prostorih Kreativnega centra Poligon, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, v dveh srečanjih:

1. srečanje - 22.9.2015 (17.00-20.00)
  • Osnove: Kaj je startup marketing in »Growth hacking«
  • Proces: identifikacija uporabnikov (research & analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor(komunikacija)
  • Startup marketing strategije: Free / Referral / Exclusivity / Platform Hacking (Cross Posting) / Content
  • Konkretni primeri: »Trik za milijardo $« > startup marketing in Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder, Buffer
  • Triki, ki vam bodo pomagali, da vas bodo uporabniki (organsko) prej našli, in tako privarčevali $ € £ ¥ za oglaševanje (AdWords itd.)
  • Analiza stanja: pogovor o vaših marketinških izzivih - podlaga za pripravo posameznih »case study-jev«

2. srečanje - 1.10.2015 (17.00-20.00)

»Case study«: vsak udeleženec bo pred 2. srečanjem dobil konkretno analizo (A4) in ideje za svoj startup marketing (growth hacking) od inštruktorja/predavatelja:
  1. trenutno stanje
  2. kaj je dobro
  3. kaj je manj dobro
  4. širša ideja za marketinške aktivnosti (srednje-, dolgoročno)
  5. konkreten startup marketing (growth hacking) predlog (kratkoročno)
  • Live Startup marketing (growth hacking): analize vaših primerov in iskanje konkretnih »out-of-the-box« idej (»more the merrier«)
  • »15min To Do«: Startup marketing izziv za udeležence, ki ga rešijo > analiza & debata
  • #StartupMarketingNinja predlog: analiza predloga enega od udeležencev & nagrada za predlagatelja
  • After: 1:1 pogovor z inštruktorjem (po potrebi oz. želji udeležencev)

Half Time

Half Time (obdobje med srečanjema) - StartupMarketingNinja Q&A: inštruktor bo preko Twitterja (@JureDoler) in omenjenega # odgovarjal na vprašanja, dvome in sprejemal predloge za naslednjo delavnico. Najbolj zanimiv predlog bo vključen v naslednjo delavnico, predlagatelj pa bo simbolično nagrajen ;)
 

Koristi tečaja (so več kot očitne :)

  • Spoznal/a boš kaj pravzaprav je startup marketing.
  • Videl/a boš, kakšen startup marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.
  • Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj startup marketing opravljal/a boljše in hitreje.
  • Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi startup marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.
  • Z startup marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boš naučil/a, kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.
  • Dobil boš veliko zanimivih idej in zamisli - tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.
  • In seveda: dobil boš feedback na tvojem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših startup marketing inštruktorjev!

Komu je tečaj namenjen?

Vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na “naziv”, ki ga imajo (CMO, CEO ...). Ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršenkoli produkt - in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo; lahko so povsem na začetku svojega delovanja, lahko pa tudi ne, a doslej niso našli svojega “secret saucea”, ki bi deloval.

Prijavi se! 
 

Kotizacija

147,00 € Early Bird do 19.9.2015 (podaljšan)
299,00 € Polna cena (manj kot 7 dni do tečaja)
 
Kontaktna oseba

Stanislava Vabšek
Start:up Slovenia
T: +38631707204
Lokacija

http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
Start:up Slovenia
Iniciativa Start:up Slovenija je aktivna povezovalka in promotorka javnih ter zasebnih deležnikov slovenskega start-up ekosistema. V sodelovanju z njimi izvajamo in promoviramo tudi javne nacionalne programe za podporo inovativnega podjetništva. Z vsemi naštetimi aktivnostmi in partnerji si prizadevamo postaviti Slovenijo na zemljevid uveljavljenih evropskih start-up vozlišč. Nosilca Iniciative sta strateško povezana Tovarna podjemov in Tehnološki park Ljubljana. Člani iniciative so Primorski tehnološki park, Pomurski tehnološki park, Inkubator Savinjske regije, SAŠA inkubator in RC IKT. Ponosni smo na vse partnerje Iniciative, ki si jih lahko ogledate na http://www.startup.si/sl-si/delezniki. Več...
 


> Nazaj na vse dogodke



Koledar dogodkov
> Pokaži vse dogodke



Ne zamudite novosti na startup sceni!

Prijavite se na naše e-novice in obveščali vas bomo o vseh aktualnih dogodkih, novicah, dosežkih in razpisih.