Start-up marketing na SmartNinja tečaju!
17.00 - 0.00 CEST
Osnovni namen start-up marketinga oz. ”Growth Hackinga” je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), start-up marketing oz. ”Growth Hacking” deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa, pravi Jure Doler, SmartNinja inštruktor in ex-soustanovitelj ter CMO startupa Fieldoo. Pridruži se mu na 2-dnevnem popoldanskem tečaju in osvoji vse skrivosti marketinga, kot so jih uporabljali tudi Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder in Buffer.
Ključna dejavnika za start-upe sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora podjetje hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Torej, kakšen bo vaš startup marketing?
Potek tečaja
Tečaj bo potekal v prostorih Kreativnega centra Poligon, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, v dveh srečanjih:
1. srečanje - 22.9.2015 (17.00-20.00)
- Osnove: Kaj je startup marketing in »Growth hacking«
- Proces: identifikacija uporabnikov (research & analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor(komunikacija)
- Startup marketing strategije: Free / Referral / Exclusivity / Platform Hacking (Cross Posting) / Content
- Konkretni primeri: »Trik za milijardo $« > startup marketing in Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder, Buffer
- Triki, ki vam bodo pomagali, da vas bodo uporabniki (organsko) prej našli, in tako privarčevali $ € £ ¥ za oglaševanje (AdWords itd.)
- Analiza stanja: pogovor o vaših marketinških izzivih - podlaga za pripravo posameznih »case study-jev«
2. srečanje - 1.10.2015 (17.00-20.00)
»Case study«: vsak udeleženec bo pred 2. srečanjem dobil konkretno analizo (A4) in ideje za svoj startup marketing (growth hacking) od inštruktorja/predavatelja:
- trenutno stanje
- kaj je dobro
- kaj je manj dobro
- širša ideja za marketinške aktivnosti (srednje-, dolgoročno)
- konkreten startup marketing (growth hacking) predlog (kratkoročno)
- Live Startup marketing (growth hacking): analize vaših primerov in iskanje konkretnih »out-of-the-box« idej (»more the merrier«)
- »15min To Do«: Startup marketing izziv za udeležence, ki ga rešijo > analiza & debata
- #StartupMarketingNinja predlog: analiza predloga enega od udeležencev & nagrada za predlagatelja
- After: 1:1 pogovor z inštruktorjem (po potrebi oz. želji udeležencev)
Half Time
Half Time (obdobje med srečanjema) - StartupMarketingNinja Q&A: inštruktor bo preko Twitterja (@JureDoler) in omenjenega # odgovarjal na vprašanja, dvome in sprejemal predloge za naslednjo delavnico. Najbolj zanimiv predlog bo vključen v naslednjo delavnico, predlagatelj pa bo simbolično nagrajen ;)
Koristi tečaja (so več kot očitne :)
- Spoznal/a boš kaj pravzaprav je startup marketing.
- Videl/a boš, kakšen startup marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.
- Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj startup marketing opravljal/a boljše in hitreje.
- Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi startup marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.
- Z startup marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boš naučil/a, kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.
- Dobil boš veliko zanimivih idej in zamisli - tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.
- In seveda: dobil boš feedback na tvojem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših startup marketing inštruktorjev!
Komu je tečaj namenjen?
Vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na “naziv”, ki ga imajo (CMO, CEO ...). Ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršenkoli produkt - in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo; lahko so povsem na začetku svojega delovanja, lahko pa tudi ne, a doslej niso našli svojega “secret saucea”, ki bi deloval.
Prijavi se!
Kotizacija
147,00 € Early Bird do 19.9.2015 (podaljšan)
299,00 € Polna cena (manj kot 7 dni do tečaja)