Izdelek

Next
 
Na tisoče gospodinjstev v Evropi išče občasno ali redno pomoč za čiščenje domov oz. gospodinjska opravila. Legalnega, preglednega trga ponudnikov storitev čiščenja domov ni. Eno izmed rešitev predstavlja črni trg, ki pa je sam po sebi sporen in nepregleden, zato so v ekipi Beeping v tem zaznali izjemno poslovno priložnost. V manj kot dveh letih so uspeli z minimalnimi vlaganji zgraditi prepoznavno blagovno znamko Beeping, tako da danes več kot 16.000 registriranih uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem hitro, enostavno in zanesljivo dostopa do 100 profesionalnih čistilcev, tako imenovanih ”beeperjev”.

Kar 75% vseh naročenih čiščenj prek platforme Beeping predstavljaj t.i. subscription model oz. letne naročnine. Na ta način uspevajo zagotavljati vzdržen poslovni model, ki generira visoko rast poslovanja iz meseca v mesec. Sklenili so tudi pomembna partnerstva z uglednimi mednarodnimi družbami, kot sta Generali Insurance in Henkel Group, kmalu pa bodo najavili še pomembno partnerstvo z veliko regionalno banko. V prihodnosti nameravajo postati prva pametna platforma za pomoč gospodinjstvom, ki na temelju umetne inteligence in strojnega učenja zagotavlja boljše ujemanje preferenc gospodinjstev oz. uporabnikov in čistilcev za personalizirano trženje ter zagotavljanje vrhunske uporabniške izkušnje.

Predstavitveni video:

 
© SAMINO
   Podporno okolje

Član: Ljubljanski univerzitetni inkubator
Več...
 

> Nazaj na vse
Ustanovitelji
Dobrilovič Jan
Mohar David
 
Drugi podatki
Spletna stran
Facebook
LinkedIn