Novice za kategorijo ‘bootcamp’

/26. november   Bootcamp je SK200 startupom nalil čistega vina – predvsem o pomenu prodaje in poslovnega načrtovanja ter težavnosti vstopa na tuje trge! V preteklih dveh tednih je bil za startupe, ki so prejeli pomladno SK200 investicijo Slovenskega podjetniškega sklada, na vrsti intenziven ”reallity check” načrtov za razvoj podjetja in produktov v prihodnjih 12 mesecih. Hkrati so zgoščeno, v seriji sedmih celodnevnih predavanj in individualnih svetovanj, nabrali nova znanja in nasvete za ključne poslovne funkcije, kot so vodenje, prodajni procesi, pravno in davčno poslovanje, finance, računovodstvo, kadrovanje, zaščita intelektualne lastnine, metrike poslovanja, spletna in direktna prodaja, digitalni marketing ter izgradnja mednarodne prodajne mreže. > Več
/26. november   Bootcamp SK75 - kako ujeti pravo perspektivo gozda in dreves? Šest napornih delovnih dni je za startup podjetniki, ki so v pomladnem roku prejeli investicijo SK75 Slovenskega podjetniškega sklada. Deset vsebinskih predvanj so ekipe nenehno soočale z dvema perspektivama: veliko sliko enoletnega plana prioritet in ključnih ciljev ter na drugi strani z operativnimi tedenski plani, ki bodo podjetja pripeljale do končnega cilja. > Več
/10. februar   Investicije poslovnih angelov – kakšne iščejo in kaj pričakujejo? Investitorji želijo s svojimi naložbami multiplicirati tisto, za kar ste že sami ugotovili, da deluje, ne pa financirati iskanje odgovorov na vaša vprašanja. Za poslovnega angela je poleg ideje pomemben predvsem podjetnik – njegova znanja, izkušnje, socialna mreža ter možnost doseganja sinergičnih učinkov, sta bili ključni sporočii 10. modula pospeševalnika Start:up Geek House, ki smo ga organizirali in izvedli v sodelovanju s Klubom poslovnih angelov Slovenije. > Več
/4. februar   ABC financ za startupe: poskrbite za denarni tok in administrativno urejeno poslovanje! Brez profesionalnega vodenja financ in administrativno urejenega poslovanja je praktično nemogoče izgraditi dolgoročno uspešno podjetje. Vse poslovne odločitve se odražajo tudi na bančnem računu podjetja, daleč najpomembnejša naloga za direktorje startupov pa je zagotavljanje pozitivnega denarnega toka. Kako se vsega tega lotiti, je udeležencem 'bootcampa' Start:up Geek House predstavila Barbara S. Podlesnik, strokovnjakinja za ekonomiko in finančno poslovanje. > Več
/2. februar   ‘Top 10’ nasvetov za vstop na tuje trge Izberite trg, ki ga želite napasti, rezervirajte prenočišče in letalsko karto ter vstopnico za lokalni dogodek ali konferenco. Navežite čim več stikov in se pogovarjajte s čim več ljudmi. Vrzite stran vsa reklamna gradiva in se obnašajte kot novinar. Lokalne partnerje izbirajte glede na to, koliko vrat vam lahko odprejo, je udeležence 8. modula pospeševalnika Start:up Geek House skozi deset ključnih nasvetov za prodor na tuje na trge navduševal izkušen mentor za prodajo in marketing Matt Mayfield iz združenja CEED. > Več
/25. januar   Startupi, prodaja je obrt. Vaš CRM je lahko excel, vaš končni cilj pa je dobiček! Prodaja je obrt z določenimi ključnimi aktivnostmi in statistiko. Za startupe, ki nagovarjajo B2B kupce, je pomembno, da se prodaje lotijo osebno in v tem procesu skušajo priti do odločevalcev. Končni cilj pa je priti do sistemiziranega in optimiziranega prodajnega procesa, začeti čimprej ustvarjati prihodke in pokrivati stroške poslovanja, je udeležence 7. modula pospeševalnika Start:up Geek House iz prve roke opozoril startup mentor Darko Butina. > Več
/19. januar   Kanvas namesto poslovnega načrta in o tem, kako izgraditi uspešen poslovni model? Skozi proces učinkovitega oblikovanja poslovnega modela po ‘Business Model Generation’ metodi je udeležence 7. izobraževalnega modula pospeševalnika Start:up Geek House popeljal mentor vitkega podjetništva Urban Lapajne. Predstavil jim je gradnike, izzive in nasvete pri razvoju poslovnega modela in in prevetril kanvase, v katere so člani pospeševalnika zapisali svojo strategijo poslovanja. > Več
/6. januar   Startupi največkrat propadejo zato, ker ne razumejo trga in ne segmentirajo svojih uporabnikov Startupi največkrat propadejo zato, ker ne razumejo trga in svojih strank. Ključni težavi sta prezgodnje »skaliranje« in nerazumevanje, da je treba uporabnike segmentirati in se osredotočiti le na en segment strank, vsem ostalim pa reči ne, je udeležence že 6. izobraževalnega modula pospeševalnika Start:up Geek House opozoril izkušen mentor Kristjan Pečanac iz Hekovnika. > Več
/8. december   Vitko spletno oglaševanje in piramida uspešne prodaje! Bodite prisotni vsaj na spletnih iskalnikih – organsko in plačljivo. Ustvarjajte unikatno vsebino, prilagojeno posameznim fazam nakupnega procesa. In uporabljajte remarketing, startupom svetuje mojster digitalnega marketinga Andraž Štalec iz podjetja Red Orbit. Strokovnjak za prodajo Robert Rolih iz podjetja Uspeh pa je udeležencem 4. modula ‘bootcampa’ pospeševalnika Start:up Geek House razkril metodo, ki do 80% povečuje možnosti za uspešen zaključek prodajnega sestanka. > Več
/26. november   MVP skrajšuje čas vstopa na trg in zmanjšuje tveganje propada Glavni namen MVP (Minimum Viable Product) je, da ga čimprej postavimo pred testne uporabnike in sistematično merimo njihove odzive. Te sproti vnašamo v odločitve glede nadaljnjega razvoja in si tako znižujemo tveganje za razvoj produkta, ki ga nihče ne želi kupiti. To je bilo ključno sporočilo 3. modula na temo razvoja produkta, MVP in uporabniške izkušnje, ki ga je za udeležence pospeševalnika Start:up Geek House izvedla ekipa podjetja Gigodesign. > Več
/19. november   Pridobi kontakt potencialne stranke, izbori si sestanek, sedi na letalo in naredi intervju! Povezujte se, iščite kontakte, izborite si sestanek, sedite na letalo za London oziroma tja, kjer je vaš ključni trg, in opravite intervju s potencialno stranko. To je osrednje sporočilo 2. izobraževalnega modula na temo ”Get out of the building” oz. ven iz stavbe filozofije, ki je danes za prejemnike investicije prek razpisa SK50 potekal v okviru pospeševalnika Start:up Geek House, vodil pa ga je Matej Golob iz podjetja 30Lean. > Več
/19. november   Znanih 18 podjetij za uvrstitev v Start:up Geek House pospeševalnik in naložbo v višini 50.000 € Slovenski podjetniški sklad je objavil seznam 18 startup podjetij, ki so prejela pozitivni sklep za pridobitev konvertibilnega posojila v višini 50.000 € in uvrstitev v pospeševalnik Start:up Geek House. > Več
> Vse novice