Novica

Rokovnik na papirju ali v telefonu? Najbolje kar oboje

/9.10.2018, Avtor: Mitja Sagaj
Rokovniki so živi! To sporoča četverica iz Gornje Radgone, ki je svoj Organicer (skovanka angleških besed organizer in nicer, kajti ekipa je kakopak prepričana, da je njihov rokovnik lepši kot drugi) v začetku meseca poslala na Kickstarter. Pa ni Organicer drugačen zgolj zaradi imena, pač pa predvsem zaradi koncepta. Hibridne analogno-digitalne zasnove je, kar pomeni, da zna zapis na papirju s pomočjo aplikacije vnašati v digitalno obliko na pametnem telefonu.

Organicer ponuja sožitje analognega in digitalnega sveta.

Polovica doseženega zadanega cilja zbrati 15.000 ameriških dolarjev je po tednu dni od začetka kampanje dobra popotnica, ki Ines Mulec, Saši Šegula, Davidu Sovcu in Niki Starovašnik vliva zaupanje. "Seveda si želimo in upamo na to, da bo kampanja ob koncu v čim večji meri presegla zadani cilj 15.000 USD, vendar pa je to, ali nam bo uspelo in v kolikšni meri, težko napovedati, saj je odziv na Kickstarterju zelo fluiden in odvisen od mnogo faktorjev," pravi David.
 

Fizično planiranje bolj kreativno in osebno

Na vprašanje, ali je v digitalnih časih analogno-digitalna zasnova bolj prednost ali je lahko tudi slabost, ekipa odvrača, da ima tako analogni kakor tudi digitalni svet svoje prednosti. "Na eni strani je fizični planer, ki s svojo naravo ročnega zapisovanja omogoča osebi, da zapisane informacije lažje in bolj efektivno sprocesira ter si jih hitreje zapomni, kakor tudi to, da je fizično planiranje bolj kreativno in osebno," utemeljuje David in dodaja: "Digitalni svet na drugi strani pa ponuja lažje urejanje, dopolnjevanje in brisanje zapisanega, kakor tudi hitro in enostavno deljenje z drugimi ter nastavljanje opomnikov. Organicer kot hibrid združuje oboje in osebi omogoča tisto obliko planiranja, ki ji v nekem trenutku najbolj odgovarja." Zato edinstveno zasnovo OrganiCerja ekipa vidi predvsem kot prednost.

Da rokopis ne potone v pozabo ...

Rokovnik se sicer bistveno ne razlikuje od drugih rokovnikov, je formata A5, ima trde platnice, notranje strani pa so natisnjene na kakovosten papir s certifikatom FSC (Forest Stewardship Council). Je pa opremljen tudi s QR kodami, ki omogočajo prenos zapiskov s papirja v aplikacijo, digitalizirane podatke pa je nato mogoče preprosto tudi urejati, nastavljati opomnike, vnose deliti z drugimi uporabniki …


Za študente in kot poslovno darilo

Ines, ki je kot študentka iskala sebi prilagojen rokovnik, je v študijskem okolju opazila tudi, da fizični planer še vedno ostaja temeljno orodje načrtovanja večine študentov, zato tudi brez raziskave trga računajo na ta segment, drugi velik potencial vidijo v rokovnikih kot poslovnih darilih. David se namreč že skoraj desetletje v lastem podjetju ukvarja z digitalnim tiskom in grafičnim oblikovanjem in njegova tiskarna je vsako leto, predvsem v božično-novoletnem času, pokazatelj velikega povpraševanja po planerjih.
 

Čakajoč na zeleno luč

Ekipa je v razvojni fazi projekta izbrala in povabila k sodelovanju izkušeni partnerski podjetji, ki bosta natisnili rokovnik ter razvili aplikacijo. Oblikovanje fizičnega rokovnika je zaključeno in čaka na odobritev v obliki podpore na Kickstarterju. "S podjetjem, ki bo razvijalo aplikacijo, sodelujemo že od februarja letos in v tem času smo skupaj načrtovali in prilagodili aplikacijo glede na naše želje in zmožnosti programerjev," razlaga David in dodaja, da je načrt izdelave aplikacije končan, programerji pa prav tako kot tiskarna čakajo na zeleno luč.

Konec novembra bi ekipa začela odpošiljati rokovnike.

Ker po oceni za razvoj aplikacije potrebujejo manj kot dva meseca, začeli pa ga bodo takoj, ko bodo prepričani, da bo Kickstarter kampanja uspešno zaključena, želijo rokovnike odposlati že konec novembra, aplikacija pa bo pričela delovati najkasneje s 1. januarjem 2019.


Tudi priložnost za dobrodelnost

Avtorji pa Organicerju dodajajo tudi dobrodelno noto; če bo kampanja na Kickstarterju uspešna, bo projekt zaživel, ekipa pa bo določen del od prodaje namenila dobrodelni organizaciji Barefoot College. Želeli so pomagati predvsem pri opismenjevanju žensk, indijski Barefoot College pa že štiri desetletja lajša dostop do izobrazbe najranljivejšim skupinam.
NAZAJ NA VSE OBJAVE
 
Avtor vsebine: Mitja Sagaj,
komuniciranje in PR Start:up Slovenija
 
Start:up Slovenia
Veseli smo vsake zgodbe, ki si zasluži svoje mesto v družbi. Cenimo podjetniške napore, zato želimo, da podjetništvo naravno prodre v tkivo družbe. Tukaj smo, da pokažemo pot od ideje do produkta tistim, ki se v svetu podjetništva še ne znajdejo in ki potrebujejo nasvet, podporo, usmeritev do pravega sogovornika, ki lahko pomaga na tej poti. Sijoči obrazi zagnanih mladih podjetnikov nas motivirajo, da s skupnimi močmi spreminjamo ekosistem zagonskih podjetiij. Več...
 

> Nazaj na vse objave