Spletna platforma Beeping načrtuje širitev na Hrvaško

Dne 14. marec 2017 objavil Stanislava Vabšek
 




Spletna platforma Beeping, ki omogoča naročanje preverjenih in zanesljivih čistilcev za dom (ti sicer v več kot 90 % delujejo prek črnega trga), trenutno šteje 2.500 registriranih uporabnikov, beleži približno 30 % mesečno rast naročil in v mesecu aprilu načrtuje širitev v Zagreb.
 
Spletna platforma Beeping, ki je s svojim delovanjem pričela lani pomladi, rešuje problem vse večjega števila slovenskih domov. Kje lahko najdem preverjeno in zanesljivo pomoč za čiščenje? Trg čiščenja domov je bil do danes v več kot 90% v domeni črnega trga. Ne zgolj v Sloveniji, ampak tudi širši EU. Beeping na enem mestu združuje ponudbo čistilcev z urejenim statusom ter željo po dodatnem zaslužku, uporabnikom pa omogoča priročen sistem, ki brez dodatnih obveznosti in dogovarjanj vpliva na njihovo lažjo organiziranost ter omogoča več prostega časa. 
 
Ključne prednosti spletne platforme Beeping:
  • Priročna rešitev, ki uporabnikom omogoča naročilo preverjenega, zanesljivega in opremljenega čistilca v 1 minuti.
  • 100% garancija zadovoljstva storitve (v kolikor stranka ni zadovoljna z opravljenim, pridejo naslednjič na svoj strošek).
  • Varno spletno plačilo.
  • Zavarovanje odgovornosti v primeru kakšnih poškodb do višine 100.000 eur.
 
Misija mlade podjetniške ekipe je jasna - ustvarjati več časa za prijetnejše stvari v življenju. Ključni podatki o poslovanju:
  • Mesečna rast naročil znaša v povprečju 30%.
  • Registriranih uporabnikov spletne platforme je trenutno 2.500.
  • Kmalu bo opravljeno 1.000 čiščenje preko platforme, samo v letu 2016 je bilo uporabnikom prihranjeno preko 2.300 ur za prijetnejše stvari kot je čiščenje.
  • Prek 40% vseh čiščenj predstavlja Beeping Premium (storitev redne naročnine).
  • Prek spletne platforme čiščenje opravlja 30 čistilcev (beeperjev).
  • Svoje storitve nudijo v Ljubljani, širši okolici, Mariboru, na Goriškem in obalnih občinah.
  • V mesecu aprilu sledi širitev v Zagreb.
  • Tipična Beepingova stranka je ženska (65% vseh uporabnikov), stara med 30-45 let, aktivna, ceni čas, ki ga preživi z družino.
  • Beeping od začetka partnersko sodeluje z Zavarovalnico Generali, so pa tudi pred sklenitvijo partnerstva z enim izved največjih svetovnih blagovnih znamk s področja produktov za dom in široko potrošnjo.
Ključne aktivnosti ekipe v tem trenutku so usmerjene v iskanje optimalnega načina pridobivanja novih uporabnikov, profesionalnih čistilcev ter grajenja dolgoročnih odnosov. Vizija – Beeping bo v roku 3 let postal desna roka gospodinjstev v prestolnicah in izbranih mestih širše regije Srednje in Srednje-vzhodne Evrope.
 

 
 
 





##ENovice##

 

Značke
Beeping Širitev SK75
Komuniciranje in pr Start:up Slovenija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.