Start-up sožitje: Coolio! in Beeping na ceste poslala vozila z novo kampanjo

Dne 26. junij 2017
 


Konec prejšnega tedna so na ceste spet zapeljala Coolio! vozila. Začela se je namreč nova kampanja, v kateri sodelujeta slovenska start-upa Coolio! in Beeping. Inovativna oglaševalska platforma Coolio! združuje tradicionalno zunanje oglaševanje s prednostmi digitalnih kanalov in naročnikom prinaša nov način izkoriščanja oglaševalskega prostora.

 

 

V minuti do čistega doma

Nova kampanja »V minuti do čistega doma« predstavlja slovenski star-tup Beeping, ki omogoča, da čiščenje doma naročimo enostavno in ugodno preko spleta. Tradicionalne čistilne servise premika v novo tisočletje in sporoča, da lahko čas, ki ga porabimo za čiščenje, namenimo tudi prijetnejšim aktivnostim.
 
Vsi, ki dnevno preživijo veliko časa za volanom, si lahko povrnejo stroške vožnje tako, da kot Coolio! vozniki na svojem vozilu nosijo sporočilo oglaševalca. Svoj zaslužek in vožnje spremljajo preko spletne aplikacije, hkrati pa sledijo tudi prihodnjim kampanjam.


S kampanjo do večje prepoznavnosti 

»Pri Beepingu z ekipo srčno in strastno delamo na prepoznavnosti in širitvi naše blagovne znamke. Slednje se rezultira tudi v stalni rasti poslovanja. Zavedamo se dejstva, da so za to potrebni tudi drugačni in inovativni pristopi v načinu komunikacije. Sodelovanje s Coolio-jem je eno izmed takih. Združevanje in povezovanje zanimivih podjetniških projektov ni le koristno, ampak tudi nujno,« pravi Jan Dobrilovič, soustanovitelj in direktor podjetja Beeping. »Kampanja s podjetjem Beeping nam predstavlja lep izziv, saj gre za mlado rastoče podjetje. S kampanjo želimo med prebivalci Ljubljane dvigniti prepoznavnost. Coolio! vozniki bodo zato v času trajanja kampanje postali pravi Beeping ambasadorji,« dodaja Luka Vončina, direktor podjetja Coolio.
 
 

 

Značke
Coolio Beeping
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.